رفتن به مطلب

در استفاده از iframe زیاده روی نکنید !


Saberian

پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

مدتی بود که دنبال این بودم که گوگل ، میتواند لینک های درون لینک باکس هایی که هم اکنون در کشورمان به یکی از مراجع کسب بازدید فراوان تبدیل شده ، را بخواند و آن ها را دنبال کند . که امروز در یکی از فروم های سئو به زبان انگلیسی به این مطلب برخوردم.

 

زمانی که شما iframe درون وبسایتتان میگذارید گوگل ، میتواند آن لینک ها را جز لینک های خروجی شما حساب کند و در صورتی که nofollow نباشند ، باعث کاهش رتبه گوگل شما شود . در صورتی که از این لینک باکس ها استفاده می کنید سعی کنید که آن ها را به صورت nofollow قرار دهید.

اثبات :

 

Michael Martinez ، یکی از اعضای فروم high ranking forums ، ازمایشی را برای اثبات این مسئله انجام داده است . او ، درون یکی از سایت های خود که ایندکس بالایی و رتبه مناسبی داشته درون یک صفحه iframe ، یکی از دامنه های تازه ثبت شده خود را لینک کرده است . آن زمان ، دامنه جدید ایشان توسط گوگل شناخته نشده بود . بعد از مدتی ، دامنه ایشان کاملا توسط گوگل ایندکس شده بود و انکور تکست ایشان تاثیر خودش را بر روی رتبه کلمات گذاشته بود و ایشان سایت خود را با انکور تکستی که لینک کرده بودند ، در نتایج گوگل مشاهده کردند.

 

نتیجه :

 

سعی کنید ، اگر نیازی به استفاده از iframe ندارید آن را حذف کنید و یا لینک های درون آن را nofollow کنید .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...