رفتن به مطلب

ویژه (خبر) بازار 1.3 تریلیون دلاری اینترنت اشیاء تا سال 2019


Yazdan

پست های پیشنهاد شده

مرکز تحقیقاتی IDC در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد ارزش بازار جهانی اینترنت اشیاء(IoT) طی چهار سال آینده به بیش از ۱.۳ تریلیون دلار خواهد رسید.

 

 

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این مرکز تحقیقاتی بر اساس آخرین بررسی‌های خود پیش‌بینی کرد ارزش بازار جهان خدمات مرتبط با اینترنت اشیاء در سال ۲۰۱۹ میلادی رشد ۱۷ درصدی را تجربه می‌کند.

 

به گفته این مرکز، کارخانه‌ها و مراکز حمل و نقل طی سال ۲۰۱۵ میلادی بیشترین استفاده را از اینترنت اشیاء بردند و سرمایه‌گذاری آنها در این عرصه به‌ترتیب ۱۶۵.۶ و ۷۸.۷ میلیارد دلار برآورد شد.

 

«ورنون ترنر» مدیر تحقیقات اینترنت اشیا در IDC گفت: «کاخانجات و مرکز توسعه حمل و نقل در زمینه اینترنت اشیا بهترین گام‌ها را برداشته‌اند و بیش از دیگر صنایع، فناوری‌های مرتبط را مستقر کرده‌اند. هر دو صنعت مذکور چرخه تولید خدمات، محصول، ارتباط با مشتری، مدیریت کارمندان و ... را به اینترنت اشیا مجهز کرده‌اند و این مسئله باعث شده است کسب و کار آنها رونق بیشتری پیدا کند.»

 

یش‌بینی شده است ظرف پنج سال آینده تعداد بیشتری از صنایع سراغ اینترنت اشیا بروند که از جمله آنها می‌توان به صنعت بیمه، خدمات درمانی و محصولات مصرفی اشاره کرد.

 

مرکز IDC اعلام کرد که در بخش محصولات خانگی نیز اینترنت اشیا گام‌های موثری برداشته است و پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۱۹ محصولات مصرفی و خانگی سومین صنعت پرسود در عرصه اینترنت اشیا باشند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...