رفتن به مطلب

ویژه ترفند باز کردن وب‌سایت ها بدون نیاز به اینترنت


AynaZ

پست های پیشنهاد شده

 

 

 

با وجود اینترنت میتوان به سایت ها و مراجع آنلاین وابسته به این شبکه دسترسی داشت. اما اگر زمانی به اینترنت دسترسی نداشتیم و آنلاین نبودیم چگونه میتوان وبسیات ها را لود کنیم؟

 

قصد داریم ترفندی را معرفی کنیم که به وسیله آن بتوانید وبسیات های از پیش لود شده خود را در زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید باز کنید. این روش تنها با استفاده از مرورگر کروم قابل انجام است.

 

725489_859.jpg

 

در واقع شما با اینکار از کش های ذخیره شده در مرورگرتان برای باز کردن وبسایت ها استفاده کرده و قابلیتی را فعال میکنید که کروم میتواند سایت هایی که قبلا به آن سر زدید را در مواقعی که اینترنت وجود ندارد باز کند.

 

در ابتدا برای بازکردن وبسیات های در مواقعی که اینترنت ندارید، به مرورگر گوگل کروم نیازمند هستید که میتوانید آن را از این آدرس دانلود کنید.

 

1. وارد کروم شوید و عبارت chrome://flags را وارد کنید و با زدن دکمه ی اینتر آن را جستجو کنید.

 

2. در صفحه ای که لود شد گزینه ای با نام Enable Show Saved Copy Button Mac, Windows, Linux, Chrome OS, Android را بیابید ( میتوانید با استفاده از دو کلید ctrl و F کادر جستجو را باز کنید و عبارت را در آن جستجو کنید).

 

آن را بر روی حالت Enable Secondary قرار دهید. و در آخر دکمه ی Relaunch now را کلیک کنید تا مرورگر ریستارت شود. آموزش باز کردن وبسیات ها بدون نیاز به اینترنت!

 

725490_269.jpg

 

3.بعد از انجام اینکار، هنگامی که در حالت آفلاین وبسایتی را جستجو میکنید که قبلا آن را دیده بودید، در کنار Reload، گزینه ی جدیدی با نام Show Saved copy نمایان میشود و با کلیک بر روی این گزینه میتواند وبسیات را در حالت آفلاین باز کنید.

 

منبع : برترین ها

 

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

 

منبع اصلی ترفندستان بعد کپی شده تو اکثر وب سایت ها از جمله برترین ها

 

heart

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود

 

برای مطالبی که کلا منبع اولیه مشخصی ندارند منبع اجباری نیست . اما در صورت امکان سعی کنید بازنویسی کنید.

 

موفق باشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...