رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

چه نوع پورتی (port) برای لبتابم نیاز دارم؟،

اغلب لبتابهای جدید حد اقل دو پورت USB 3.0 را دارند که سریعتر از نوع قدیمی خود یعنی USB 2.0 هست ،و روی سیستمهایی کاراتر است که با آن تنظیم باشند مثل SSD دارها.البته بزودی USB-C نیز خواهد آمد که در برخی مک های ۱۲ اینچی موجود است و سرعت آن نسبت به اینها باور نکردنی است.

 

آیا به سی دی رام یا دی وی دی رام نیاز دارم؟

جواب همیشه نه است…امروزه بسیاری از لبتابهای ۱۷ و یا ۱۵ اینچی این ویژگی را ندارند چون کمتر کاربرد دارد ، و می توان با ۵۰ دلار یک سی دی رام خارجی خرید .

 

آیا به کارت گرافیک نیاز دارم؟

اگر شما دنبال بازی های سنگین (The Witcher 3, Grand Theft Auto V, and so on) هستید،جواب بله هست و باید از کارت گرافیک های آنبورد چشم پوشی کنید ،با اینکه کارت گرافیکهای اینتل می توانند بازی های قدیمی را اجرا نمایند اما برای بازی های قوی جدید گزینه خوبی نیستند.

 

کدوم بهتره ؟ Windows یا Mac OS X ؟

این یک سوال تکراری است

 

ویندوز ویژگی های خاص خود را دارد،دارای تنوع سخت افزار و شخصی سازی کردن صفحه های ویندوز است و با ویندوز ۱۰ مایکروسافت امیدوار است که بتواند باگهای موجود را کمتر کند و کاربران بیشتری را جذب نماید.

 

Mac OS X هم نیاز به سخت افزار خاص دارد،ولی نمیتوان از ثبات و قابل پیش بینی بودن آن و user-friendly بودن آن گذشت.

 

در آخر ویندوز گستره نرم افزاری بیشتر را نسبت به مک دارد.

 

من باید صبر کنم تا آپگرید های بعدی پردازنده ،رم یا کارت گرافیک و یا غیره بیاید؟

 

این سوال ملیونها بار پرسیده شده است….در دنیای تکنولوژی سخت افزارها روز به روز آپدیت می شوند و اگر شما می خواهید صبر کنید که آپگرید بعدی را بخرید،مجبور می شوید تا آخر عمرتان فقط صبر کنید…پس بهتره با خیال راحت سیستم مورد علاقه خود را بخرید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

 

کجا می تونم آخرین اخبار لبتابها و سخت افزارها رو ببینم؟

 

 

 

اگه زبان انگلیسی خوبی دارید می توانید به لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. و یا از لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. آخرین اخبار ترجمه شده را دریافت کنید.

 

 

منبع:

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...