رفتن به مطلب

راهنمای خرید لپتاب(قسمت سوم)


labour

لب تاب یا تبلت یا لبتابهای هیبرید؟از همه لحاظ  

3 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. لب تاب یا تبلت یا لبتابهای هیبرید؟از همه لحاظ

    • لب تاب
      3
    • تبلت
      0
    • لبتابهای هیبرید
      0


پست های پیشنهاد شده

کمی هم درباره پردازنده ها بگوییم

کمپانی های صاحب پردازنده اغلب فقط هر ۱ یا ۲ سال وضعیت محصول خود را ارتقاع می دهند،صاحب بازار یعنی شرکت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. در حال حاضر در نسل ۵ i-series خود قرار دارد. ولی خیلی خیلی کم ما در باره اینتلهای Core M هم شنیده ایم یا همان m هستهای که در لبتابهای خیلی باریک استفاده می شوند.اما این نوع هم از لحاظ باتری و هم بازده قدرت بسیار کمی را دارند.

 

برای برخی بودجه لپتاب ها لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. و همچنین لبتابهای هیبرید Intel Atom را دارا هستند.که کیفیت فیلم و بازی متعادلی را دارا است.برای استفاده حال حاضر ما Core i5 اینتل و Rival AMD 6 امین نسل A-series را پیشنهاد می نماییم.

 

هارد درایو و ذخیره سازی

لپتاب های لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. شما احتمالا دارای نوع هارد های سنتی (HDD) باشد.و یا سری جدید آنها یا همان هاردهای (SSD) هستند، که همانند flash memory هستند.همانند چیزی که در آیفونها میبینید.بیایید درباره بالا آمدن سریع نرم افزارها و روان بودن سیستم در نوع هارد درایوها صحبت نماییم.

 

HDD : که همان هاردهای سنتی هستند و دربسیاری از لبتابهای بزرگ و ارزان دیده می شوند،که گرمای بیشتر و وزن و مشکلات حمل را ایجاد می نماید.بسیاری با ۵,۴۰۰rpm (دور در دقیقه) کار می کنند و بسیاری نیز با سرعت بیشتر ۷,۲۰۰rpm کار میکنند که سرعت بیشتری را به ارمغان می آورند.

 

 

 

SSD: این نوع هاردها بسیار آرام و بیصدا کار میکنند و همچنین گرمای کمتری را ایجاد مینمایند،اما در عین حال بسیار گران هستند.حجم بسیار کمی هم دارند و حجمهای ۲۵۶GB to 512GB الان بین این نوع هاردها مرسوم است.وگرنه حافظه های ۳۲GB or 64GB SSD که بزور سیستم عامل و چند فایل را نگه می دارد.

 

منبع:

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...