رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

سایت نقد فارسی با هدف ارائه توضیحات مفید و نظرات واقعی بینندگان شکل گرفت تا مخاطبانش بعد از خواندن مطالب آن بتوانند با خیالی راحت فیلم و سریال مد نظر خود را انتخاب کنند. وبلاگ این سایت با همین ایده رشد کرد و بعد از مدتی با اضافه شدن کانال تلگرام، امکان دانلود فیلم های دستکاری نشده و کامل هم برای مخاطبان به وجود آمد. هر چند این دستاوردها برای سایت های تازه تاسیس کافیست اما سایت Naghdfarsi با اضافه کردن بخش فروشگاه و وارد شدن به مبحث لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. یا موارد مشابهی مثل اپل تیوی و HBO Max روی آورد.

از نکات مثبت این سایت میتوان به تبلیغاتی نبودن وبلاگ و قیمت های بسیار پایین فروشگاه اشاره کرد. کامیونیتی مخاطبان نقد فارسی روز به روز در حال گسترش است طولی نخواهد کشید که این سایت در بین نام های بزرگی مثل زومجی یا فیگار قرار بگیرد یا در قسمت فروشگاه با سایت هایی مثل اکسل و لایسنس مارکت رقابت کند.

با وجود این که تمرکز سایت Naghdfarsi بیشتر روی مباحث ماندگار سینماست اما این کار مانع از پوشش اخبار مهم فیلم و سریال ها نشده است. پلتفرم اخبار این سایت هم روی پلتفرم اخبار رسمی شروع به کار کرده است و مخاطبان آن میتوانند با عضو شدن در فید آن در کوتاه ترین زمان از مهم ترین اخبار دنیای فیلم و سریال مطلع شوند. این اخبار شامل باکس آفیس های هفته، نقد آثار جدید سینمایی، نظرات عمومی در مورد یک ایونت خاص مثل اسکار و بقیه موارد مشابه است.

فعالیت گسترده‌ی این سایت در شبکه هایی مثل یوتیوب و آپارات هم انجام میشود. تریلرها و تیزرهای فیلم ها همیشه علاوه بر منتشر شدن در کانال، برای مخاطبان آپارات هم منتشر میشود تا به محتوای دست اول دسترسی داشته باشند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...