رفتن به مطلب

مشکل ساخت نوار جستجوی چندگانه در وردپرس


پست های پیشنهاد شده

سلام. من قصد دارم در وبسایت وردپرسی یک سرچ بار یا نوار جستجو قرار بدم که به چند سایت مختلف مرتبط باشه و در صورت جستجوی یک کلمه یا عبارت، نتایج جستجو را از اون سایتها دریافت و در یک صفحه ایندکس کنه و نشان بده. در واقع مخاطبان بتوانند چندین سایت مختلف که هرکدام نوار جستجوی جدا دارند رو به وسیله یک نوار جستجوی واحد در سایتم جستجو کنند و اگر مواردی مانند قابلیت انتخاب یک یا چند سایت یا یکسری کلیدواژه از قبل تنظیم شده برای جستجو هم باشه که بسیار عالی میشه. اگر افزونه ای برای اینکار وجود داشت بهتر بود اما متاسفانه چیزی پیدا نکردم. حالا اگر نبود و بتونم از اسکریپتی یا هر راه دیگری استفاده کنم خیلی خوبه و ممنون میشم از دوستان اگر راهنمایی کنند.

 
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام وقت بخیر.

این مورد نیاز به کدنویسی داره ولی اگه اون سایت ها برای خودتون نباشه تنها راهش اینه که نتایج جستجو رو به صورت iFrame داخل سایت نمایش بدید و نمی تونید نتایج رو داخل سایتتون ذخیره کنید و از دیتابیس خودتون به کاربرا ارائه کنید.

اگه اون سایت ها ماله خودتون باشه که با REST API می تونید دروازه هایی توی اون سایت هاتون بسازید و توسط متدهای GET از دیتابیس اون سایت ها مطالب رو دریافت کنید. برای این مورد بهتره از سایت های فریلنسری استفاده کنید

  • Like 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنونم از پاسختون ببینید من قصد دارم از سایتهایی مانند آکادمیا و ریسرچ گیت و ... که مختض جستجوی مقالات هستند استفاده کنم به این صورت که وقتی مخاطب در نوار ابزاری که قرار میدم سرچی انجام میده نتایج و در واقع مقالات اون سایت ها رو ایندکس کنه و نیازی نیست در وبسایت من دیتابیسی قرار بگیره همینکه نتایج اون سایتهارو به صورت یکجا نشان بده حتی بصورت آی فریم اگر امکانش باشه کافیه البته نمیدونم چون از چند سایت ایندکس میشه از طریق آی فریم شدنیه یا خبر.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...