رفتن به مطلب

32arshia

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    12
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره 32arshia

  • درجه
    کاربر تازه وارد
    کاربر تازه وارد

اطلاعات شخصی

  • سیستم مدیریت محتوای مورد علاقه
    وردپرس
  • زبان برنامه نویسی و تخصص ها
    HTML
  • انجمن ساز مورد علاقه
    PHPBB
  1. سلام من هوم پیج سایتم را با ویژوال کامپوزر طراحی کردم و یک ساید بار براش گذاشتم که در موبایل بعد از پستها نمایش داده میشه. اما میخوام افزونه جی ترنسلیت که در این سایدبار قرار داره در مرورگر موبایل درست زیر هدر و بالای پستها نمایش داده بشه تا درصورت نیاز خواننده های وبسایت بتونن پست رو ترجمه کنند چون اگر افزونه مثل بقیه ویجتها در اننتهای پستها باشه ممکنه نبینن. برای اینکار یعنی تغییر ترتیب پست و سایدبار به صورتی که گفتم چکار میتونم بکنم ممنون میشم راهنمایی کنید.
  2. من الان هم سرویس میل چیمپ را دارم اما هم محدودیت تعداد ایمیل داره و هم بعضی معایب مثل لوگوی میل چیمپ در فوتر خبرنامه هارو داره که خیلی حرفه ای نیست. یعنی در این سرویس ها و افزونه های وردپرس هیچکدام خوب نیستند؟ هاست من قابلیت ساخت 100 ایمیل از دامنه خودم را داراست و فقط میخوام سرویس خبرنامه و smtp بهش متصل کنم.
  3. سلام. من قصد دارم از پلاگین Newsletter برای خبرنامه وبسایت استفاده کنم. با اینکه از طریق خود میل سرور هاست وبسایت هم میشه ایمیلهارو فرستاد اما دیدم توصیه میکنند که ایمیلها از طریق سرویسهای smtp ارسال بشه. حالا پرسشم اول اینه که بهترین سرویس دهنده رایگان smtp کدامه؟ و آیا امکان ارسال ایمیلها از طریق ایمیل شخصی و با دامنه شخصی وبسایت در این سایتها وجود داره؟ و دوم اینکه امکان اتصال این سرویسها به پلاگینهای وردپرس مانند همین Newsletter وجود داره یا خیر؟ ممنونم
  4. سلام دوستان برای قرار دادن یک نوار و بخش جستجو در یک کتگوری یا دسته خاص در سایت و فیلتر مطالب اون دسته مثلا بر اساس کشور و .... از چه افزونه ای میتونم استفاده کنم؟
  5. ممنونم از لطفتون دانلود شد. به نظر شما اگر از همین افزونه استفاده کنم به خاطر بحث لایسنس و ... مشکلی پیش نمیاد؟ فرهنگ لغت خیلی تخصصی نمیخوام فقط در همین حد ویکی که یک متن یک یا دو پاراگرافی گاهی به همراه یک تصویر قرار بگیره کافیه
  6. ممنونم از اسکریپت خاصی استفاده نمیکنم فقط همین قالبها و افزونه هاییست که در سایتهای ایرانی به فروش میرسه، و به خصوص نگرانیم از قالبه چون افزونه های در معرض دیدی استفاده نمیکنم و بیشتر افزونه های مورد استفادم هم رایگانه اما نگرانم به خاطر استفاده از قالب خریداری شده از سایتهای ایرانی مشکلی پیش بیاد. البته از سایتهای معتبر ایرانی خریداری میکنم اما باز هم همونطوری که فرمودید در واقع نال شده است...
  7. ممنونم از پاسختون ببینید من قصد دارم از سایتهایی مانند آکادمیا و ریسرچ گیت و ... که مختض جستجوی مقالات هستند استفاده کنم به این صورت که وقتی مخاطب در نوار ابزاری که قرار میدم سرچی انجام میده نتایج و در واقع مقالات اون سایت ها رو ایندکس کنه و نیازی نیست در وبسایت من دیتابیسی قرار بگیره همینکه نتایج اون سایتهارو به صورت یکجا نشان بده حتی بصورت آی فریم اگر امکانش باشه کافیه البته نمیدونم چون از چند سایت ایندکس میشه از طریق آی فریم شدنیه یا خبر.
  8. سلام دوستان افزونه ای برای ساخت یک دیکشنری تخصصی با واژه های دلخواه و قابلیت جستجو میخوام. بهترین افزونه برای اینکار CM Tooltip Glossary است که متاسفانه نسحه رایگانش امکانات کمی داره و نسحه پرو هم در سایت 20اسکریپت و جود نداره و افزونه WPGlossary هم که در این لینک وجود داره قابل دانلود نیست. ممنون میشم از اساتید اگر راهنمایی کنند.
  9. سلام. من قصد دارم در وبسایت وردپرسی یک سرچ بار یا نوار جستجو قرار بدم که به چند سایت مختلف مرتبط باشه و در صورت جستجوی یک کلمه یا عبارت، نتایج جستجو را از اون سایتها دریافت و در یک صفحه ایندکس کنه و نشان بده. در واقع مخاطبان بتوانند چندین سایت مختلف که هرکدام نوار جستجوی جدا دارند رو به وسیله یک نوار جستجوی واحد در سایتم جستجو کنند و اگر مواردی مانند قابلیت انتخاب یک یا چند سایت یا یکسری کلیدواژه از قبل تنظیم شده برای جستجو هم باشه که بسیار عالی میشه. اگر افزونه ای برای اینکار وجود داشت بهتر بود اما متاسفانه چیزی پیدا نکردم. حالا اگر نبود و بتونم از اسکریپتی یا هر راه دیگری استفاده کنم خیلی خوبه و ممنون میشم از دوستان اگر راهنمایی کنند.
  10. سلام دوستان. همونطور که میدونید بیشتر شرکتهای خارجی ارائه دهنده هاست با افزونه های نال و کلا غیر اورجینال مشکل دارند و درصورت مشاهده حتی ممکنه هاست رو ببندند. از اونجایی که همه افزونه هایی که در ایران که به رایگان یا حتی در وبسایتهای معتبر فروخته میشه همه درواقع نال شده و غیر اورجینال هستند، آیا در صورت تهیه یک هاست از شرکتهای خارجی و نصب این قالبها یا افزونه های داخلی مشکلی برای هاست و سایت به وجود خواهد آمد؟ لطفا فقط دوستانی که هم در زمینه خرید هاست از خارج و هم طراحی سایت تجربه دارند پاسخ بدند.
×
×
  • اضافه کردن...