رفتن به مطلب

مشکل راهنمایی در مورد انتخاب اسکریپت


پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان،من تازه عضو این فروم شدم یه راهنمایی میخواستم ممنون میشم دوستان لطف کنند بنده رو راهنمایی کنند
من از یه اسکریپت اتوماسیون اداری داخل سرور داخلی شرکت استفاده میکنم که با php نوشته شده،کاربران عضو شده داخل اون میتونند نامه های اداری به هم ارجاع بدهند.
دنبال اسکریپتی میگردم که مثل سیستم تیکتینگ فایل ها از یه طرف توسط کاربرها فرستاده بشه و از جای دیگه توسط همون کاربرها نمایش داده بشه(قسمتی برای مانیتور کردن فایل ها،یه جورایی میخوام کاربرها بتونن فایل هارو ارسال کنند و هم فایل ها رو ببینند)

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام؛

خوش آمدید به انجمن های بیست اسکریپت.

این قابلیت از اونجایی که فکر نمی کنم بطور عمومی برای کسی مفید باشه معمولا داخل اسکریپت ها وجود ندارند ولی با افزونه ها میشه اضافه کرد.

البته دقیقا اون چیزی که شما مدنظرتون هست هم وجود نداره (اسکریپت تیکت با قابلیت ارسال و نمایش فایل) درحال حاضر ولی اسکریپت های PHP رو میشه به راحتی توسعه داد. شما می تونید از فریلنسرهای سایت هایی مثل پونیشا استفاده کنید و درخواست بدید براتون با کمترین هزینه ممکن چنین قابلیتی رو اضافه کنند.

اما اگه من بد متوجه شدم و فقط یه اسکریپت می خواین که مکانی رو به کاربرا بده که بتونند فایل آپلود کنند و فایل هاشون رو هم مدیریت کنند، از اسکریپت هایی مثل Bedrive میشه استفاده کرد که یه محیط مثل گوگل درایو به هر کاربر ارائه می کنه.

ولی اگه اون قابلیت رو برای اسکریپت تیکتینگ میخواهید من شخصا چنین امکانی رو ندیدم.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...