رفتن به مطلب

مشکل خطای Server error (5xx) در کنسول وب مستر -rss-feed


okhovat

پست های پیشنهاد شده

سلام و درورد ، متاسفانه جدیدا خیلی باب شده که دوستان سئو کاری که بعضا توانایی رقابت ندارن ، از روش های ناجوانمردانه برای ایجادخطا در سایت  رقبا  استفاده میکنند.

از اونجایی که من سئو چندین مجموعه صنعتی رو دارم انجام میدم این مشکلات رو دارم و تا به امروز حل کردم ولی  یه مشکل جدید که متاسفانه امروز دیدم و راه حلی براش ندیدم رو در کنسول وبمستر دیدم که خطا های زیادی رو ایجاد کرده بود و همین خطا ها باعث میشه که محتوای جدید در گوگل به کندی ثبت بشه و تا زمانی که خطا ها رفع نشه اصولا گوگل  کمی در به روز رسانی ها روی سایت مورد نظر  حساسیت ایجاد میکند.

 

مشکل چیست :     وجود باگ  فراخوانی rss یا feed در وردپرس . .

روی سایت  20script توضیح میدم مثلا این لینک

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

البته خود سایت وردپرس هم این خطا رو داره

wordpress.org/rss

چرا ولی؟

همانطور که می بینید فایلی با فرمت xml  دانلود میشه ، در نسخه های قدیم وردپرس این مشکل وجود نداشت چندوقتی هست این مشکل به وجود اومده حالا دلیلش رو من نمیدونم ،  ولی اگر راهکاری دارید بگید بهم ممنون میشم.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام؛

کنسول فیدها رو چک کردم خطایی وجود نداشت و هر سه لینکی که دادید بدون هیچ خطایی در کنسول مرورگر اجرا شدند فقط حالت نمایش خوراک ها طی چند آپدیت اخیر گوگل کروم، به حالت کد تبدیل شده. پیش از این به حالت لیستی و دارای استایل بود اما نمیدونم به چه علتی به حالت کد تبدیلش کردند. اگه با ابزار Validate چک کنید فیدها کاملا اصولی هستند و اگه توی اسکریپت یا ابزارهای فیدخوان وارد کنید بدون مشکل اجرا میشن. برای مثال:

  • لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

اگه توی پنل گوگل کنسول خطایی ثبت شده، میتونید Validate Fix کنید که خطاها رفع بشن یا بطور کامل توسط فایل robots دسترسی گوگل به خوراک ها رو مسدود کنید چون عملا خوراک ها فایده ای برای گوگل ندارند. هر چند خوراک ها صرفا یک راه سرقت مطالب برای سایت های خبرخوان فراهم می کنند و شخصا ترجیح می دم کلا خوراک ها رو غیرفعال کنم.

اگه بخش خوراک های سایت انقدر براتون مهمه که میخواهید بطور عادی نمایش داده بشه، می تونید از این افزونه استفاده کنید:

  • لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...