رفتن به مطلب

پکیج طراحی نسخه موبایل سایت های وردپرسی + اپلیکیشن اندروید TWA


Masih

پست های پیشنهاد شده

امروزه یکی از نکات مهم در امر وبمستری و مدیریت سایت، داشتن نسخه موبایل سازگار با اکثر دستگاه ها (موبایل ها و تبلت ها) می باشد. قالب های وردپرسی مدرن اکثرا دارای نسخه ریسپانسیو داخلی هستند که به کاربر این اجازه را می دهند ظاهر کلی سایت را بر اساس اندازه صفحه نمایش خود به صورت متناسب مشاهده کنند. اما در اکثر موارد این نسخه های موبایل جوابگوی تمامی نیازها نیستند و با تغییر اندازه محدوده های یک سایت برای نسخه موبایل، حجم صفحات را بسیار سنگین کرده و در اکثر مواقع ممکن است باعث بروز اشکال در نحوه مشاهده سایت برای کاربران موبایل و تبلت شود. باید در نظر داشته باشید که نسخه دسکتاپ سایت شما حجم نسبتا سنگینی داشته و تنها با تغییر چند اندازه برای نسخه موبایل نمایش داده می شود.

اما مژده برای سایت های حرفه ای و پرمخاطب اینکه شما می توانید یک نسخه کاملا متفاوت از قالب اصلی خود داشته باشید. در این نسخه موبایل، ساختار قالب و استایل ها و جاوا اسکریپت ها تماما متناسب با نسخه های موبایل و تبلت نوشته شده است و از نظر Core Vital نیز بسیار بهینه است. ساختار این نسخه موبایل کاملا بهینه سازی شده است و برای Mobile Friendly گوگل نیز بسیار مناسب است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

علاوه بر متناسب بودن این نسخه موبایل برای گوگل و بطور کلی سئو سایت، شما این امکان را خواهید داشت که نسخه موبایل سایت خود با قالب جدیدتان را به صورت یک اپلیکیشن TWA (وب سایت در قالب یک اپلیکیشن اندروید) تولید کرده و در اپ استورهای ایرانی "مایکت" و "کافه بازار" منتشر کنید. نسخه ریسپانسیو قالب ها عموما به دلیل مشکلات اندازه و سازگاری با تمامی دستگاه ها، امکان تبدیل به اپلیکیشن های TWA نیستند اما این نسخه موبایل مجزا، به شما این اجازه را میدهد تا با ساخت یک اپلیکیشن اندروید از نسخه موبایل سایتتان، از ظرفیت ترافیک و بازدید اپ استورهای اندروید مایکت و کافه بازار بهره مند شوید.

شما می توانید با انتشار اپ های خود در این اپ استورها، و ساخت کمپین های تبلیغاتی، ترافیک واقعی و بی نظیری کسب کنید که به رشد وب سایت شما بسیار کمک خواهد کرد.

 

نمونه نسخه موبایل:

  • لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  (با موبایل خود این سایت را مشاهده کنید)

اپلیکیشن های اندرویدی تأیید شده برای این نسخه موبایل:

  • کافه بازار لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
  • مایکت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

تعرفه ها:

  • حداقل هزینه مورد نیاز برای یک وب سایت ساده 3.100.000 تومان (وبسایت های حرفه ای تر با صفحات اختصاصی تر هزینه های متفاوتی خواهند داشت)
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمانبندی کار، هزینه ها و مشاوره در خصوص سایت خود، در واتساپ 09021620099 با ما در تماس باشید.
  • Like 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...