رفتن به مطلب

راهنمایی در خصوص عضویت پیامکی و …


پست های پیشنهاد شده

با سلام و وقت بخیر

می خواستم لطفاً راهنمایی بفرمایید برای ساخت سایتی با مشخصات زیر چه افزونه هایی لازم است و پیشنهاد می کنید ؟

 و همچنین اگر در زمینه ساخت آن هم نکاتی  لازم هست، ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید .

 

یک سایت وردپرسی جدید به زبان فارسی می خواهم بسازم که در آن ، مشتریها پس از وارد شدن به سایت و مشاهده یک صفحه راهنما، ثبت نام کنند و مشخصات خود را شامل نام و شماره موبایل و ایمیل و رمز ورود دلخواه و … را وارد کنند سپس به عنوان مشتری ثبت نام شوند واز آن پس  بتوانند با ایمیل و رمز یا شماره موبایل و شماره رمز پیامکی که برایشان  به موبایلشان ارسال خواهد شد . وارد سایت شوند .

ایمیلشان  هم با لینکی که برایشان فرستاده می شود تایید شود.  مشتری ها بتوانند بعضی صفحات را مشاهده نمایند ( البته کسانی که ثبت نام نکرده نتواند آن صفحه ها را مشاهد کند)

بعد از آن هم یک فرم دیگر را پر و یک گزینه از چند گزینه را انتخاب کنند که بر اساس نوع انتخاب مشتری  پیامک و ایمیل خاصی برایشان ارسال شود .

این سایت نیاز به درگاه پرداخت پول هم ندارد و عضویت رایگان خواهد بود. ( یعنی احتمالاً نیازی به ووکامرس نخواهد داشت ) .


با تشکر فراوان از راهنمایی و کمک شما دوستان

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 4 هفته پیش...

سلام ، هر بخشی که گفتید  یه افزونه نیاز داره ولی

در اصل شما میتونید از افزونه   RestrictContentPro-master    برای محدودیت دسترسی استفاده کنید  افزونه menu-items-visibility-control هم برای دسترسی منو و بخش های منو به کاربران گروه خاص هست

یعنی شما باید اول یک فرم ثبت نام با گراویتی فرم ایجاد کنید که بخش فیلد سفارشی شماره تلفن یا ایمیل داشته باشه که طرف تایید بشه بعد از اینکه تابع یا مثلا کد فعال سازی رو وارد کرد. میتونید داخل یک سامانه پیامکی پنل تهیه کنید و افزونه اونو نصب کنید داخل پنل بعد از پروسه ثبت نام  ، مرحله حق دسترسی و گروه کاربر هستش. هرکاربری که در گروه خاصی ثبت نام میکنه میتونه  بخش خاصی که ثبت نام کرده روببینه حتی منو مخصوصی که شما گروه بندی نمایش براش تهیه کردید.  اون بخش ارسال پیامک خاص هم تابع خاص خودش رو باید واردکنید و فیلد اختصاصی میخواد .

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...