رفتن به مطلب

معرفی وبسایت مبل فیدار


soraya

پست های پیشنهاد شده

تاسیس ما فیدار در سال 1393 در تهران و در منطقه صنعتی خرمدشت توسط خانواده قادری تاسیس شد. در واقع کسب و کار ما یک کسب و کار خانوادگی هست و فرزندان ادامه راه 30 ساله پدر را پیش گرفتند.ابتدا با نام مبل وحید فعالیت خود را در یک کارگاه 100 متری شروع کردیم و با تلاش و پشتکار و به کمک مشتریان عزیز خود موفقیت هایی بدست اوردیم که میل ما را برای ادامه راه بیشتر و بیشتر کرد.

 

داستان ما

در فیدار ، ما معتقدیم که راه بهتری برای انجام بازاریابی وجود دارد. یک راه ارزشمندتر که در آن مشتریان به جای خرید کردن بدست می اورند. ما به شدت علاقه مند به آن هستیم و ماموریت ما این است که به مردم در دستیابی به ان کمک میکنیم. تمرکز ما بر طراحی مبلمان راحت ، زیبا و اصیل است. این یکی از کم درک ترین و ناشناخته شده ترین جنبه های بازاریابی عالی است و ما آن را به عنوان یک فرصت می بینیم. ما مشتاق هستیم که خرید مبلمان را برای همه از طریق نواوری ، کیفیت و آموزش ساده کنیم.

Rectangle-7.png
 
Rectangle-8.png

داستان فیدار ما مبلمان را خوب می شناسیم. در واقع ان را بر اساس نیاز مشتریان طراحی و تولید کرده ایم

رشد اولیه پس از نگاه کلی به تقاضا تصمیم بران شد که محلی را برای عرضه محصولات تولید شده در بازار مبل جاجرود فراهم اوریم.پس یک فروشگاه 40 متری در تیر ماه سال 1395 تهیه شد و به مدت 2 سال انجا را دفتر فروش خود معرفی کردیم. کسب و کار ما رو به گسترش بود و هر روز تجارب جدیدی از ارتباط با مشتری بدست می اوردیم.

 

یک برگ جدید

در ابتدای سال 97 با توسعه زیر ساخت تولید و گسترش فضای کار به 900 متر مربع محصولاتی مبتنی بر نیاز مشتریان طراحی و تولید کردیم که به انها اجازه میداد همانطور که می خواستند دکوراسیون داخلی خود را چیدمان کنند. با پیشنهاد فعالان حوزه برند سازی و تلاش برای بازاریابی گسترده تر نام برند خود را به فیدار به معنای کار و صنعت تغییر دادیم. همزمان برای نمایش بهتر محصولات فضای شوروم 500 متری را نیز در بازار مبل کمرد فراهم اوردیم. اینجا همچنان محلی است که هر روز با عشق به استقبال اتفاق های عالی و شناخت های -جدید می رویم.

undraw_phone_call_grmk-1.svg
 
 

بی نهایت و فراتر از آن

ما معتقدیم که تغییرات بزرگ نیازمند اقدامات کوچک است ، امروز فیدار توانسته زمینه اشتغال مستقیم 53 نیرو کار را فراهم آورد. و راه را با چشم انداز بهود زندگی انسان ها و تبدیل شدن به یک شرکت محبوب ، غنی و محترم در حوزه طراحی و تولید مبلمان و سرویس خواب ادامه می دهد. ماموریت ما طراحی و تولید مبلمان و سرویس خواب سبک کلاسیک و نئو کلاسیک است تا کیفیت را در قالب حس خوب همراه با تجربه رضایت از روند خرید تا تحویل و پس از تحویل در ایران بگونه متفاوت تحقق بخشیم.لطفا به ما اعتماد کنید ، ما در تلاش هستیم تا جامعه خود را با صراحت و صداقت درگیر کنیم، از همان ابتدا ما مشتاقانه به دنبال آوردن یکپارچگی در صنعت مبلمان بودیم. قطعا اعتماد شما را به شایسته ترین شکل ممکن پاسخ خواهیم داد.

آدرس سایت :  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...