رفتن به مطلب

⭐ معرفی درایو ابری و آپلودسنتر رایگان "فورنت" + اپلیکیشن اندروید


Masih

پست های پیشنهاد شده

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  (Forent)، یک فضای ذخیره سازی ابری، آنلاین و رایگان برای آپلود، مدیریت و اشتراک گذاری فایل های شما می باشد. فایل هایتان را در درایو شخصی خود آپلود کرده و آنها را ایمن نگهدارید یا با دیگران به اشتراک بگذارید. با فورنت می توانید فایل ها و پوشه های دلخواهتان را بین دستگاه های شخصی خود (موبایل و کامپیوتر) جابجا کنید، یا از آن برای بک‌آپ گیری و پشتیبان فایل های ضروری و مهم خود در هر شرایطی استفاده نمایید. به راحتی چندین درایو مجزا بسازید و با امکانات بی نظیر فورنت با ترافیک نیم بها و مصرف اینترنت با حجم داخلی، از مدیریت فایل ها و اشتراک گذاری آنها لذت ببرید!

نسخه وب و دسکتاپ : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

فورنت دارای نسخه دسکتاپ و تحت مرورگر نیز بوده که علاوه بر موبایل های اندرویدی، امکان استفاده از فورنت با تمامی قابلیت ها و امکانات ها، در هر دستگاه دیگری مانند آیفون، تبلت ها، کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ و هر سیستم عاملی که بتوانید از مرورگر اینترنتی آن استفاده کنید، فراهم نموده است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

اشتراک گذاری فایل ها و پوشه ها

برای فایل یا پوشه دلخواهتان، با استفاده از تنظیمات مختلفی مانند محافظت با رمزعبور، تعیین تاریخ انقضاء یا تعیین دسترسی های مجاز، لینک اشتراک گذاری بسازید و آن را با دوستان و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

کار گروهی یا مدیریت پروژه ها

محیط کار گروهی یا مدیریت پروژه فورنت به شما این اجازه را می دهد تا با اعضای گروه خود، یک درایو مجزا از درایو شخصی برای یک پروژه خاص بسازید و به صورت گروهی نسبت به مدیریت، ویرایش، حذف یا اضافه فایل های پروژه خود اقدام کنید و تغییرات هر عضو تیم را به صورت آنی مشاهده کنید. 

صندوقچه آفلاین فایل ها

قابلیت صندوق آفلاین فورنت به شما این اجازه را می دهد تا فایل هایی که قصد دارید در شرایط بدون اینترنت به آنها دسترسی داشته باشید را بدون نیاز به اینترنت و به صورت محلی در اختیار داشته باشید.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

ستاره گذاری فایل های مهم

قابلیت ستاره گذاری فایل یا پوشه ها مخصوص فایل های ضروری و بسیار مهم و دم‌دستی شماست! فایل هایی که همواره به آنها احتیاج دارید را با ستاره گذاری در یک بخش جداگانه در اختیار داشته باشید.

سطل زباله

به راحتی و بدون نگرانی، فایل هایی که به اشتباه حذف کرده اید را از بخش سطل زباله مدیریت و بازیابی کنید، یا آنها را برای همیشه و بطور دائم از درایو خود پاکسازی کنید.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

اشتراک گذاری داخلی فورنت

با قابلیت اشتراک گذاری داخلی فورنت می توانید یک فایل را بدون نیاز به چندین بار آپلود برای هر کاربر، به راحتی به درایو شخصی دوستان و کاربران داخل فورنت ارسال نمایید! بخش مدیریت افراد و یا در لینک های اشتراک گذاری، این قابلیت را به شما داده اند که یک فایل را بصورت آنی برای سایر کاربران داخلی فورنت ارسال نمایید.

سیستمی ایمن همراه با آنتی ویروس داخلی!

تمامی فایل ها به صورت دوره ای توسط آنتی ویروس و اسکنر داخلی فورنت آنالیز خواهند شد و فایل های ویروسی یا حاوی بدافزارها شناسایی و حذف خواهند شد. در صورت وجود چنین فایل هایی در درایوتان، فورا به شما اطلاع داده خواهد شد.

 

💻 نسخه دسکتاپ فورنت: لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

📥 نسخه اندروید: لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...