رفتن به مطلب

افزایش سرعت ایندکس و اتوریتی


tag1

پست های پیشنهاد شده

سلام

برای افزایش ایندکس سایت و اتوریتی دامنه چکار باید کرد؟

محتوای با کیفیت و بک لینک و شبکه های اجتماعی و... اوکی شده.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود؛

محتوای و بک لینک با کیفیت و شبکه اجتماعی و ... و همه و همه فقط باید اصولی و استاندارد انجام بشن. مثل قدیم نیست که چند تا بک لینک همینطوری بگریم و سایت خودش بیاد بالا.

من شخصا بعنوان سئوکار، یک هفته روی خود سایت کار می کنم اول. از زیرساخت سایت مثل ساختار قالب، کدنویسی، مشکلات ساختاری قالب و ریسپانسیو، سطح دسترسی ربات ها به تمامی محتواها، تعیین الگوریتم چگونگی برخورد ربات گوگل با محتویات داخل یک صفحه و اقدامات لازم بر اساس هر نوع محتوا، بهینه کردن سرعت سایت، بهینه کردن تصاویر، بهینه کردن جاوا اسکریپت، بهینه کردن کدهای خروجی سایت یا همون سورس سایت و... برای ابتدای کار هست.

بعد از اون، آنالیز کامل سایت و تعیین بهترین آتوریتی و بهترین سایت ها برای گرفتن بک لینک برای شروع. بک لینک های آغازین خیلی مهمه. اگه اصولی و استاندار انجام نشه، سایت رو روی لبه تیغ قرار میدین. اگه حتی کوچک ترین اشتباهی انجام بشه، سایت پنالتی میشه و اگر هم رتبه ای به سایت داده بشه، بعد از مدت زمان خیلی کم افت میکنه باز سایت و اینبار بالا آوردنش چند برابر سخت تر از قبل هست.

باید بک لینک ها و سایت هایی که قرار بک لینک داده بشه کاملا آنالیز بشن که باعث افت رتبه سایت نشه.

قبل از شروع خرید بک لینک باید آنالیز کرد که با چه کلمات کلیدی قراره بیایید بالا و در این مسیر، رقبای سایت شما چه سایت هایی هستند. همه این سایت ها باید آنالیز بشن تا میزان رقابت سایت خودمون با اینها رو بسنجیم و بر اساس کلیه این اطلاعات، سایت های مناسب و آتوریتی موردنظر رو برای خرید بک لینک انتخاب کنیم.

همه این کار ها رو یه سئوکار انجام میده. پس صرفا خریدن چندتا بک لینک و تولید محتوا نیست.

 

خوده همین محتوا هم باید سئو بشه. چه سئو ساختاری، و چه متن مطلب و استفاده از متاها و ....

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...