رفتن به مطلب

معرفی افزونه چند فروشندگی


rasssa

پست های پیشنهاد شده

سلام و خسته نباشید امیدوارم که حالتون خوب باشه 

ببخشید من دنبال یک افزونه هستم که قابلیت چند فروشندگی ایجاد کنه. به صورتی که که کاربران و فروشندگان بتونن بیان جوین بشن. فروشندگان محصولاتی که که دارند رو به همراه عکس و توضیحات بتونن توی سایت قرار بدن.
 مشتریان این محصولات را ببینن بعد خرید کنن. پول همه فروش ها به حساب اصلی فروشگاه یعنی من واریز بشه. و یه قسمتی وجود داشته باشه که میزان بدهی ها مرا به تک تک افراد نشون بده. 

  • سوال اول: دنبال افزونه هایی که میگشتم با افزونه دکان برخورد کردم. اما با نحوه کار کردش آشنایی ندارم. آیا همین امکاناتی که میگم رو داره؟

 

علاوه بر این می خوام یک بخش دومی هم داشته باشه ( یا بشه بهش اضافه کرد حالا با کدنویسی یا افزودنی های موجود) می خوام به طوری باشه که بدهی ها به دو صورت تایید شده و معلق باشه. معلق بودن و تایید کردنش، به عهده خریدار محصول باشه. یعنی به این صورت که اگه خریدار از کالا بود دکمه تایید را بزنه و اگر راضی نبود معلق بمونه تا عودت بده. (یجوری میشه گفت معکوس سایت های فریلنسری)

  • سوال دوم : این قابلیت رو میشه بهش اضافه کرد؟





 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود؛

هم افزونه دکان هست که کامل و جامع هست. هم خود ووکامرس یک افزونه داره برای اینکار:

  • لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
در 20 دقیقه قبل، rasssa گفته است :

علاوه بر این می خوام یک بخش دومی هم داشته باشه ( یا بشه بهش اضافه کرد حالا با کدنویسی یا افزودنی های موجود) می خوام به طوری باشه که بدهی ها به دو صورت تایید شده و معلق باشه.

بطور پیش فرض چنین قابلیتی ندارند. مگر اینکه افزونه دکان برای اینکار یک Addon داشته باشه که اونو باید چک کنید خودتون. بطور عادی زمانی که مشتری، یک محصول رو خرید، اون وجه به حساب فروشنده اصلی منظور میشه. 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...