رفتن به مطلب

سئو ضرورت استفاده از مقدار sponsored در rel لینک تبلیغات متنی


Masih

پست های پیشنهاد شده

سایت های معتبر و بزرگی که اقدام به فروش بک لینک تحت عنوان تبلیغات متنی می کنند، روی یک تیغه هستند! تبلیغات متنی عموما در اکثر صفحات سایت نمایش داده می شود (مانند ادامه مطلب ها و صفحات برچسب و دسته بندی و ...)، که در این حالت لینک ها به عنوان جزئی از سایت تبلیغ کننده محسوب خواهد شد.

لینک ها به مرور زمان شناسایی می شوند. اما تبلیغات متنی دائمی نیستند و ممکن است بعد از اولین دوره یا چند روزه، لینک ها از سایت تبلیغ کننده حذف شوند. و این اول ماجراست! طی این حذف شدن هر دو سایت لطمه های جدی خواهند دید که برای سایت فروشنده بک لینک، اسپم شدن و پنالتی شدن سایت و تاثیر بر آتوریتی، و برای سایت خریدار بک لینک (مشتری)، به دلیل خریدن بک لینک های کاذب، پنالتی شدن سایت و از دست رفتن آتوریتی خواهد شد. تعداد بک لینک ها به مرور زمان کاهش خواهد یافت و هر میزان آتوریتی که از این طریق کسب شده از دست خواهد رفت.

اما راه حل این مشکل، افزودن یک عبارت کوچک به لینک است!

مقدار sponsored در بخش rel لینک ها به گوگل و سایر ابزارهای سئو می فهماند که لینک پیش رو، یک لینک حمایتی است و صرفا جهت معرفی به کاربران سایت و استفاده آنها معرفی شده و امکان دارد هر لحظه حذف شود. پس در این صورت اگر تبلیغات متنی هم حذف گردد، سایت فروشنده بک لینک به صورت عادی فقط با آپدیت شدن سورس صفحات روبه رو شده و هیچ پنالتی و جریمه ای شامل حالش نخواهد شد. و سایت مشتری که بک لینک خریداری کرده، با حفظ آتوریتی کسب شده، امکان دارد به مرور زمان تعداد بک لینک های ثبت شده برای دامین آن کاهش یابد اما به دلیل وجود ماهیت اسپانسری بک لینک، پنالتی و جریمه نخواهد شد.

در صورت عدم استفاده از sponsored در لینک ها، سایت فروشنده بک لینک به عنوان ارائه کننده لینک های Toxic یا سمی و سایت خریدار بک لینک به عنوان خریدن لینک های Toxic و بک لینک های کاذب و فیک جریمه سختی خواهند شد.

کافیست برای جلوگیری از این مشکل، لینک های تبلیغات متنی را به این صورت وارد کنید:

<a href="https://20script.ir" rel="sponsored external" target="_blank">بیست اسکریپت</a>

 

منبع لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...