رفتن به مطلب

مستر کارت استاندارد


bitmehr

پست های پیشنهاد شده

بهترین انتخاب برای مشتریان کارتی با هزینه مناسب برای همه امور خود از جمله سفر، خرید اینترنتی، دریافت حواله های بین المللی و … نیاز دارند. این کارت به عنوان کارتی همه کاره از کمپانی لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ارائه شده است و مناسب افرادی است که خواهان مسترکارتی با اعتبار بالا هستند. این کارت تمامی ویژگی های یک لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. را داراست، میتوانید وجه نقد برداشت کنید، رزرو هتل و خرید های اینترنتی و … داشته باشید.
مسترکارت استاندارد در تمامی پایانه های مسترکارت در تمام دنیا شناخته میشوند، در حال حاضر تعداد این پایانه ها 20 میلیون در سراسر دنیاست و هر روز به این تعداد اضافه میشود. بنابراین شما با خیال راحت به خرید در اینترنت و فروشگاه می پردازید.
هزینه های پایین صدور، صدور مجدد، نگهداری و …به علاوه خدمات قابل کسب با این کارت، این مستر کارت را محبوب کرده است.کارتی با هزینه مناسب و دارای تمام ویژگیهای مهم این مستر کارت به ارز دلار یا یورو باز میشود.

مشتریان محترم در صورت نیاز به لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. می توانید از سایت صرافی ارز دیجیتال بیت مهر مستر کارت مورد نظر خود را خریداری بفرمایید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...