رفتن به مطلب

آموزش طراحی سایت با wordpress


پست های پیشنهاد شده

معرفی دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس و ووکامرس

چرا آموزش طراحی سایت با وردپرس؟ امروزه هر کسب و کار کوچک یا بزرگی، از این واقعیت آگاهه که با داشتن یه وب سایت خوب، می‌تونه سریع‌تر و بهتر رشد کنه! این یعنی طراحی و توسعه سایتهای اینترنتی، یه بازار رو به رشد داره و طراحان خلاق سایت، می‌تونن کسب و کار خیلی خوبی داشته باشن. بخصوص اگه دانش و مهارتشون با خلاقیت ترکیب بشه. همین واقعیت باعث شده ابزارها و روشهای ساده تر طراحی سایت با استقبال زیادی از طرف طراحان سایت روبرو بشن.

طراحی وب سایت

وردپرس چیست ؟

CMS کوتاه شده عبارت انگلیسی “Content Management System” یا همان سیستم مدیریت محتوا است. در مجموع دو راه کلی برای طراحی سایت وجود دارد.

  1. طراحی سایت اختصاصی با استفاده از زبان هـای برنامه نویسی مانند HTML، CSS، JavaScript، PHP، ASP.NET
  2. یا استفاده از CMS های آماده.

به بیان ساده تر،CMS ها نیازما به برنامه نویسی را بسیار کم کرده و سرعت کلی پیشرفت پروژه را افزایش میدهند. CMS هـای معروف بسیار زیادی مانند دروپال، جوملا، مجنتو، رادیانت و وردپرس وجود دارند.

وردپرس یک سی ام اس یا سیستم مدیریت محتوای متن باز میباشد ، این سیستم که در ابتدا یک سیستم مدیریت وبلاگ ساده بود ، بعد ها به صورت یک سی ام اس یا سیستم مدیریت محتوا در اختیار عموم قرار گرفت. شما میتوانید وردپرس را به صورت رایگان نصب کرده و وبسایت خود را به وسیله آن راه اندازی نمایید.

پنل مدیریت محتوای WordPress مطرح ترین و محبوب ترین نرم افزار طراحی سایته که به شما اجازه می‌ده وب سایت مورد نظر مشتری رو تولید کنید. با استفاده از وردپرس، زمان و هزینه طراحی وب سایت به مراتب کاهش پیدا می کنه. مزیت مهم وردپرس اینه که شما رو از یادگیری زبان برنامه‌نویسی بی نیاز میکنه و اصطلاحاً نیاز ندارید کد بزنید! البته اگه تا حدودی با زبان HTML و CSS آشنا باشید، با انعطاف بیشتری می‌تونید سایت مورد نظرتون رو طراحی کنید؛ اما این موضوع، شرط لازم برای یادگیری ابزار کارآمد و جذاب وردپرس نیست.

WordPress & WooCommerce

اجازه بدید کمی بیشتر راجع به وردپرس صحبت کنیم. وردپرس، معروف‌ترین و محبوب‌ترین نمونه از نرم‌افزارهای معروف به CMS به حساب می‌آد. فرقی نمی‌کنه سایتی که قصد دارید طراحی کنید از چه نوعیه: خدماتی، خبری، علمی، فروشگاهی، دانلود فیلم و موسیقی یا هر نوع دیگه؛ وردپرس یار و یاور بی قید و شرط شماست و همه‌جوره از شما و هدف‌تون حمایت می‌کنه.

بد نیست بدونید حدود ٣٠% کسب و کارهای جهان سایت اینترنتی خودشون رو با وردپرس طراحی کردن که همین موضوع بیانگر میزان محبوبیت و قدرت این سایت‌ساز فوق‌العاده‌س.

یک از دلایل بسیار مهم اینکه چرا پنل مدیریت سایت وردپرس؟ رعایت کردن استاندارهای طراحی سایت براساس اصول سئو سایتمی باشد که جذابیت این پنل را چندین برابر نموده است.

شاید فراگیری زبان برنامه نویسی کاری دشوار باشد اما با فراگیری طراحی سایت با وردپرس علایق شما برای فراگیری زبان برنامه نویسی را افزایش دهد و علت اصلی آن دیدن خروجی طراحی سایت با وردپرس در کمترین زمان ممکن باشد که انگیزه شما را برای یادگیری بالاتر ببرد.

آموزش طراحی سایت وردپرس در بامداد

آکادمی طراحی وب «بامداد» با ارائه دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس به روش «چالش‌محور» قصد داره برای یادگیری وردپرس، یه محیط سرشار از چالشهای واقعی ایجاد کنه تا شما ضمن انجام پروژه‌هایی که مدرس ممتاز دوره به شما اختصاص میده، در وردپرس به مرحله شایستگی برسید. سر و کله زدن با پروژه‌ها و چالش‌های واقعی، بهترین راه برای رسیدن به سطح حرفه‌ای هست.

اگه هنوز تردید دارید که تسلط به این مهارت کلیدی می‌تونه منجر به یه شغل جذاب برای شما بشه، کافیه با بامداد تماس بگیرید یا حتی حضوراً سری به بامداد بزنید و با  مشاورین بامداد مشورت کنید. برای شرکت در دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس، باید لپ‌تاپتون رو همراه داشته باشید چون فضای دوره کاملاً عملی و پروژه‌محور هست و برای ادامه کار پروژه‌ها در منزل، فایلهای روی لپ تاپ رو لازم خواهید داشت.

ساختمان دانش و فناوری بامداد

بعد از شرکت توی این دوره، کافیه رویای دیجیتالی خودتون یا مشتری‌تون رو مجسم کنید و از دانش و مهارتتون برای طراحی سایت با وردپرس و ووکامرس استفاده کنید.

وضعیت اشتغال فراگیران در پایان این دوره 

اگه با جدیت توی این دوره شرکت کرده باشید، در پایان دوره باید به شما تبریک گفت! چرا که توی موقعیت ممتازی قرار دارید و می‌تونید به عنوان یه طراح سایت خلاق، توی بازار طراحی سایتهای اینترنتی قد علم کنید. این که چقدر بابت این کار درآمد به دست بیارید، بستگی به خلاقیت شما و قوه تخیل شما در طراحی وب سایتی که تولید می کنید داره! قدرت شما در برندینگ شخصی خودتون هم روی قیمت کار شما تأثیرگذار خواهد بود.

در همین راستا، «دانش و فناوری بامداد» یه واحد «ارتباط با صنعت» دایر کرده که این خدمات رو به شما ارائه می‌کنه:

  1. در طول دوره، یه جلسه آموزشی سه ساعته با موضوع «رزومه نویسی و مصاحبه استخدامی در سطح حرفه‌ای» برای شما برگزار می‌کنه و استاد این جلسه، به شما  آموزش میده که چطور برای استخدام شدن توی شرکت دلخواهتون قدمهای درست بردارید. توصیه می کنیم اصلا و ابدا این سه ساعت رو از دست ندید.
  2. توی سایت بامداد یه صفحه «معرفی دانش آموختگان» دایر می‌کنه و اگر مدرس شما تأیید کنه که شما در طول دوره مسئولیت پذیر بودید و تلاش خوبی انجام دادید، داخل سایت معرفی می‌شید و نمونه کارهای شما توی سایت به معرض دید مخاطبین گذاشته می شه.

بر مشاهده سرفصل هاي لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. با وردپرس و راه اندازی فروشگاه اینترنتی به سایت بامداد مراجعه نمایید.

 
 

پیش‌نیاز دوره آموزشی طراحی سایت با وردپرس

آشنایی با اصول و مبانی کاربری کامپیوتر و تجربه کاربری اینترنت در حد مهارتهای پایه، برای شرکت در این دوره آموزشی چالش‌محور کفایت میکنه.

مخاطبینی که دانش مقدماتی برنامه نویسی HTML و CSS داشته باشند، برای توسعه سایتهای وردپرس و فروشگاههای ووکامرس امکانات بهتری در اختیار خواهند داشت.

 

مخاطبین این دوره آموزشی

  • عموم علاقمندان به اشتغال در حرفه «طراحی سایت»
  • کارکنان روابط عمومی شرکتها و سازمانها
  • کارکنان واحدهای پشتیبانی و توسعه وب سایت شرکتها و سازمانها
  • کارشناسان دیجیتال مارکتینگ
  • کارآفرینان و مدیران کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...