matin33 1 ارسال شده در آذر 9، 1398 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در آذر 9، 1398 (ویرایش شده) به نقل از سایت سزار (www.3zar.ir) خطاهای سئو در وب سایت های فروشگاهی می تواند برای شما هزینه هنگفتی به دنبال داشته باشد و همین موضوع به تنهایی دلیل بسیار خوبی برای صرف وقت و تلاش برای بهینه سازی سایت است. برخلاف وبلاگ ها و وب سایت های غنی از محتوا (به عنوان مثال سایت های تناسب اندام) ، فروشگاه های آنلاین برای پیکربندی SEO تا حدی با دشواری روبرو هستند. مخصوصا اگر محصولاتی که می فروشید در بیش از یک وب سایت موجود باشد. در این مطلب 5 اشتباه مهمی که در سئو سایت فروشگاهی ممکن است انجام دهید و همچنین راه حل ان را برایتان توضیح می دهیم : 1-عناوین محصولات منحصر به فرد نیستند عناوین یکتای محصول در سئو سایت های فروشگاهی بسیار اهمیت دارد. عناوین تکراری که در همان وب سایت یا در وب سایت های دیگر کپی شده اند ، یکی از دلایلی است که باعث می شود وب سایت فروشگاهی شما در جستجوی محصول عملکرد خوبی نداشته باشد. ویژگی های یک عنوان خوب محصول چیست؟ کمتر از 70 کاراکتر تکراری نباشد اطلاعات کاملی در مورد محصول بدهد برای کاربر اشنا باشد – عنوان کالا باید شامل کلمات کلیدی یا عباراتی که مردم برای جستجوی آن محصول خاص استفاده می کنند باشد نه کلمات فنی و تخصصی. نکاتی در مورد نوشتن عناوین خوب محصول من می دانم که داشتن محصولات یکتا هنگامی که محصولات مشابه زیادی دارید ، دشوار است. هنگامی که شما عناوین دو محصول را می نویسید ، ایده های خود را تمام می کنید و به ناچار بقیه عناوین کپی می شوند. آنچه شما می توانید انجام دهید این است که ویژگی ها و ویژگی های محصول را در عنوان (رنگ ها ، اندازه ، مواد و غیره) و همچنین نام تجاری / مدل درجایی که در آن وجود دارد درج کنید. برای مثال بیایید بگوییم که تبلت می فروشید ، در اینجا چند عنوان منحصر به فرد وجود دارد که می توانید برای محصولات مشابه استفاده کنید. “Samsung Android Tablet” “16GB Samsung Android Tablet” “16GB White Samsung Android Tablet” “16GB/3G Samsung Tablet running Android” 2-توضیحات مربوط به محصول را کم یا کپی نکنید علاوه بر عنوان ، بخش مهم دیگر سئو سایت فروشگاهی، توضیحات محصول است. یک خطای مهم سئو که اکثر وب سایتها انجام می دهند این است که یا توضیحات مربوط به محصول را ندارند و یا در صورت وجود ، همان محتوایی هستند که می توانید در صدها وب سایت دیگر در وب پیدا کنید. بگذارید خیلی سریع توضیح دهم که چرا این کارمناسب نیست. تصور کنید که محصولی را می فروشید که در آمازون ، eBay و دیگر وب سایتهای محبوب و مشهور نیز یافت می شود. در توضیحات محصول شما محتوای دقیقی را در دست دارید که از قبل در آمازون است. هنگامی که موتورهای جستجو برای خزیدن وب سایت شما می آیند ، آنها می فهمند که محتوای شما در حال حاضر در فهرست آنها قرار دارد ، بنابراین آنها فقط محتوای شما را می بینند اما نادیده گرفته می شود. اگر دریابند که بسیاری از صفحات شما از همین الگوی پیروی می کنند ، به طور کلی وب سایت شما را نادیده می گیرند. از طرف دیگر ، اگر در حالی که وب سایت شما را می خزند، محتوای اصلی درباره کالاهایی را که می فروشید پیدا کنند ، محتوای آنها را در فهرست آنها قرار می دهند و این اولین گام موفق در تلاش شما برای دستیابی به رتبه های بهتر برای فروشگاه الکترونیکی شما است. درباره عدم محتوا به یاد داشته باشید که ما همیشه می گوییم که ما باید همیشه محتوا را fetch کنیم و بعد از آن به موتور جستجو واگذار کنیم .دلیل اصلی این واگذاری این است که در واقع محتوا باعث درک بهتر موتور جستجو از صفحه می شود.اگر در صفحات محصول خود فقط تصاویری از محصول و عنوانی دارید که به آنها اطلاعات کافی نمی دهد تا آن را تجزیه کرده و تصمیم گیری کند که این صفحه چه رتبه ای داشته باشد. چگونه توصیفات خوب برای محصول را بنویسیم؟ مانند عناوین ، نوشتن توضیحاتی که برای هر محصول منحصر به فرد باشد دشوار است و به همین دلیل باید فکر کنید که در مورد چه موضوع منحصر به فردی بنویسید. نکته مهم این است که با برجسته کردن تفاوتهای هر محصول با سایر محصولات مشابه ، محصول را با کلمات توصیف کنید. 3-ساختار نامناسب URL برای بسیاری از موتورهای خرید خزش صفحات محصول با URL های زیر که هم برای موتورهای جستجو و هم برای کاربران قابل خواندن نیست بسیار عادی است : www.myshop.com/productid12?EEFEFS4 ساختن الگوهای اینچنین که فاکتور های سئو در آن رعایت نشده برای برنامه نویسان ساده تر است اگر خوش شانس باشید ، بستر برنامه شما استفاده شما اجازه می دهد آدرس را به ادرس معناداری مانند زیر تغییر دهید: www.myshop.com/16-gb-samsung-tablet-white توجه: هنگام انجام این کار ، ریدایرکت 301 از URL های قدیمی به URL های جدید فراموش نکنید وقتی در مورد ساختار URL خود فکر می کنید سعی کنید آن را بر اساس گروه ها یا دسته بندی محصولات خود ایجاد کنید. www.myshop.com/android-tablets www.myshop.com/apple-iphones 4-سرعت بارگذاری خیلی پایین است علاوه بر URL ها ، عناوین و توضیحات محصول، یکی دیگر از عوامل مهم در فروشگاه های آنلاین، سرعت وب سایت است. بسیاری از مطالعات وجود دارد که ارتباط مستقیمی با سرعت وب سایت و فروش محصول را نشان می دهد. یعنی وب سایت های سریعتر فروش بیشتری را به دنبال دارند. اگر نرم افزاری که استفاده می کنید قدیمی است و یا نمی توانید کد مورد نظر خود را بهینه کنید ، پس احتمالاً شما در همان گروه صدها فروشگاه آنلاین قرار خواهید گرفت که مدت زمان بارگیری آن ها طولانی است و مشتریان بالقوه ای که می توانید داشته باشید را از دست می دهید. به عنوان یک صاحب وب سایت فروشگاهی باید اطمینان داشته باشید که هرچه سایت شما در نسخه های دسک تاپ، تبلت و موبایل بارگیری شود (ترجیحا در کمتر از 4 ثانیه) ، برای رسیدن به این هدف می توانید: از یک VPS سریع برای هاست استفاده کنید نه یک هاست اشتراکی ( share hosting ) عکس ها و ویدیو های سایت را بهینه کنید. در این صورت سرعت بارگیری سایتتان بالا می رود. از یک برنامه نویس برای بهینه سازی کد نویسی سایت استفاده کنید محتوای صفحات خود را بهینه کنید. در صفحات محصول مواردی را نگه دارید که می تواند به شما در فروش کمک کند و نه مواردی که فکر می کنید مفید باشد را نگه دارید 5-غیر قابل استفاده بودن سایت در حقیقت تمام خطاهای بالا در بهینه سازی سایت مربوط به یک چیز است : قابلیت استفاده. SEO واقعی در مورد قابلیت استفاده سایت ، سازگاری با کاربر و تجربه کاربری است. برای فروش آنلاین ،خیلی مهم است که فروشگاه شما به درستی قابل استفاده باشد. این موضوع به عوامل زیادی بستگی دارد اما به طور کلی یک فروشگاه اینترنتی باید: حرکت آسان است سرعت بالا سازگار با موبایل بهینه شده ساختار مناسب سایت نکته آخر اینکه قابلیت استفاده یک فروشگاه آنلاین با نوع کالاهایی که می فروشید ارتباط دارد. برای بهترین نتیجه ، شما باید از یک سایت اختصاصی استفاده کنید تا بتوانید ان را مطابق با خواسته های خود و کاملا سئو شده سازماندهی کنید. به عنوان مثال ، فروشگاهی که برای فروش لباس طراحی شده است ، نمی تواند برای فروش خودرو استفاده شود. این سایت ممکن است برای کاربر که به دنبال لباس است ،بسیار ایده ال باشد اما برای کاربری که به دنبال اتومبیل است کاربری مناسبی نداشته باشد. نتیجه در اختیار داشتن یک سایت فروشگاهی آنلاین فکری است که برای بسیاری از افراد ایده آل، جذاب و سود اور است اما وقتی صحبت از انجام این کار می شود ، برای ایجاد یک فروشگاهی که مردم به آن اعتماد کنند و از آن استفاده کنند ، نیاز به فکر و کار زیادی است که نباید نادیده گرفته شود. سئو سایت فروشگاهی در دنیای پر رقابت امروز یک نیاز اساسی برای موفقیت سایت های فروش آنلاین است.و 5 اشتباهی که در این مقاله به آن پرداخته شد، اشتباهات رایجی است که بسیاری از صاحبان این سایت ها انجام می دهند و بر عملکرد کسب و کار آنلاین آنها تأثیر منفی می گذارد. از این رو انتخاب شرکت مناسبی که بتواند خدمات سئو سایت فروشگاهی را به درستی انجام دهد، یکی از الزامات این سایت ها می باشد. به همین دلیل لازم است سئو سایت را جدی گرفته و شرکت مناسبی را که بتواند خدمات مناسب بهینه سازی سایت را انجام دهد انتخاب کنید. شما می توانید با انتخاب یکی از شرکت های معتبر خدمات سئو که یکی از آن ها وب وان webone.co است، سئو سایت فروشگاهی خود را ارتقا دهید. ویرایش شده آذر 9، 1398 توسط matin33 1 لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده