رفتن به مطلب

کالاهای پرفروش آمازون کدامند؟


پست های پیشنهاد شده

amazon-best-seller.png
وب سایت*های تجارت الکترونیک وب سایت*هایی هستند که بصورت آنلاین امکان خرید و فروش کالاهای مختلف را برای مردم فراهم می*کنند. از وبسایت*های معروف جهانی می*توان به آمازون(amazon) و ایبی(eBay) اشاره کرد. آمازون بزرگترین سرویس خرید و فروش اینترنتی در جهان است و به راحتی می توانی خرید از سایت آمازون را تجربه کنید.


از آنجا که آمازون محبوب*ترین و شناخته شده*ترین وبسایت تجارتی در جهان است، در این مقاله سعی شده به پرفروش*ترین کالاهای این سایت و همچنین کالاهایی که مردم به آن ها علاقه*مندند بپردازیم.


به طور کلی فهمیدن اینکه چه کالاهایی در آمازون بیشتر به فروش می*رود نیازمند تجزیه و تحلیل مداوم و ساعتی است زیرا به طور مداوم کالاها به* روز می*شود.


Toy & games
در این بخش به دلیل اینکه تنوع محصولات بالاست، گرایش*ها به سرعت عوض می*شود. به همین دلیل تنها به دو نوع اشاره می*کنیم.


Surprise pop dolls
این اسباب بازی، یک توپ شانس است که در یک فرآیند جذاب و جالب قطعات مختلف توپ باز می*شود و اجزای یک عروسک کوچک بیرون می** آید. هر کدام از این عروسک*ها نیز یک ویژگی منحصر به فرد مثل گریه کردن، تغییر رنگ و ... را دارد که بسته به شانس شماست.






Kid car & toy carpet
یکی دیگر از اسباب بازی های پرفروش آمازون فرش های بازی است که در مدل های مختلف ساخته می*شود و به فروش می*رسد. اقلامی همراه این فرش*ها نیز به فروش می*رسد مانند انواع ماشین، درخت و... که در سراسر دنیا به یکی از پرفروش*ترین محصولات تبدیل شده است.






Electronics
محصولات Alexa (الکسا) مورد پسند اکثریت مردم است و تاکنون مردم میلیون ها محصول الکسا را خریداری کرده اند. وقتی درباره الکسا صحبت می شود، احتمالا ذهن شما به سمت Echo (اکو) می رود، اکو یک اسپیکر بلند و استوانه ای است که توسط Amazon (آمازون) به بازار معرفی شده است.





مهمترین محصول الکسا اکو نیست بلکه Echo Dot (اکودات) است که شبیه به توپ هاکی است. از زمانی که اکودات وارد بازار شده بیشترین فروش را در بین محصولات الکسا داشته است. همچنین این وسیله بیشترین میزان فروش را از بین محصولات آمازون در سال های اخیر به خود اختصاص داده است، و شرکت اعلام کرده که اکودات مشهورترین گزینه در Prime Day آمازون است. Prime Day روزی است که قیمت محصولات آمازون پایین می آید. اکودات هنوز در میان محصولات الکسا بیشترین میزان فروش را دارد. همچنین Alexa TV remote نیز امروزه جزو محبوب ترین هاست.






Clothing shoes & jewelry
نه فقط آمازون بلکه مردم بیشتر به خاطر پوشاک خرید اینترنتی را انجام می*دهند و در حالت کلی بیشترین درصد خرید مردم را تشکیل می*دهد. در این بخش نمی*توان لباس مشخصی را معرفی کرد، زیرا سلایق بسیار متفاوت است.






عموما کالاهایی با ویژگی*های زیر به وفور فروش می*روند:


آن دسته از محصولاتی که قیمت بین 10$تا50$ دارند. این قسمت بسیار مورد توجه متقاضیان قرار می*گیرد.


هزینه حمل و نقل آنها کم باشد.
ساده باشند و در موقع حمل ضربه نبینند.
در مقایسه با محصولات مشابه خودشان بسیار با کیفیت باشند.


در سال گذشته کالاهایی مانند عینک های با دسته چوبی، قاب های ضدآب برای تلفن همراه، اسپیکرهای بلوتوثی، روغن نارگیل، پرینتر های سه بعدی، هواپیماهای کنترلی، ماسک صورت، پیکسل*ها،پوشاک بچه*گانه، ساعت های هوشمند به خصوص به منظور افزایش سلامتی و ... بیشترین فروش را در آمازون داشتند.


شما می*توانید با عضویت رایگان در سایت junglescout آموزش تشخیص پرفروش*ترین*ها در هر بخش از آمازون را با استفاده از نمودار فرا گیرید.


ما درچاسوق تلاش می*کنیم تا همواره بهترین کالاها با برترین کیفیت را از آمازون و سایت*های مشابه آن تهیه کنیم. فقط کافیست در اینجا ثبت سفارش کنید تا از خدمات ما بهره*مند شوید.منبع:خرید از سایت آمازون چارسوق

 
ویرایش شده توسط mrfarhad
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...