رفتن به مطلب

erfan_fb

پست های پیشنهاد شده

چندین قاعده کلی برای ارزیابی و تعین  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. لیفتراک‌ ها یک سرمایه گذاری مهم برای هر کسب و کار به شمار می آیند. لذا این نکته ضرروی می باشد که از کلیه هزینه های اولیه تا هزینه های خدماتی و مالکیت لیفتراک آگاه باشید.
لوازم و تجهیزاتی که در لیفتراک‌ها به کار گرفته می شود می تواند در قیمت لیفتراک تاثیر گذار باشد وهمین امر باعث می شود تا قیمت گذاری دشوار شود. در این مقاله با تعدادی از قواعد کلی مربوط به فروش لیفتراک و قیمت گذاری آشنا می شویم:

1. افزایش ظرفیت بارگیری و ارتفاع بالابری لیفتراک ، قیمت لیفتراک را بالاتر می برد.

     - ظرفیت بارگیری در لیفتراک به این معنا می باشد که یک لیفتراک چه میزان بار را می تواند با امنیت کامل حمل نماید. لیفتراک‌هایی با تناژ 3 ، 4 و 5 تن بخش اعظم لیفتراک‌ ها را در بازار تشکیل می دهند. به عنوان مثال در تناژ لیفتراک 3 تن ، قیمت انواع لیفتراک‌ نزدیک به هم بوده و تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند.

     - هرچه ظرفیت لیفتراک بالاتر باشد قیمت لیفتراک نیز بالاتر خواهد بود. این موضوع باید برای شما مهم باشد تا ابعاد و جرم بار مورد نظر را بدانید چراکه به شما این اجازه را میدهد تا با فروشندگان راجب میزان دقیق ظرفیت بارگیری اعلام نیاز نمایید.

      - اگر ظرفیت بارگیری شما متفاوت باشد ممکن است بخواهید لیفتراک با ظرفیتی بیشتر از آنچه در حال حاضر نیاز دارید تهیه نمایید و مطمئن باشید که درآینده هم کار شما را انجام خواهد داد. به همین علت مهم است که شما تمامی بررسی ها را انجام داده و ظرفیت باربری را تعین کرده و متناسب با جرم بار، لیفتراک را خرید نمایید .
لیفتراک‌ها و بالابرهای خاصی وجود دارند که میتوانند کارهای دستگاه ها با ظرفیت بالاتر را انجام دهند با اینکه ظرفیت کاری آنها بسیار کمتر می باشند و این می تواند به شما بابت هزینه ها کمک کند تا صرفه جویی نمایید.

     - اگرشما نیاز به دسترسی به ارتفاع بیشتر توسط لیفتراک (بیش تر از 6 متر ) دارید باید بیشتر هزینه نمایید. برخلاف میزان ظرفیت بارگیری، ارتفاع بارگیری در زمان های متفاوت بعید است که تغیر پیدا کند. بنابر این مهم است که با توجه به ارتفاع مورد نظر خرید انجام دهید.

2. لاستیک‌هایی با نشان های شناخته شده گران تر از لاستیک‌هایی هستند که شما آنها را به خوبی نمی شناسید اما مزیت هایی که در تکنولوژی آنها است باعث افزایش بهره وری و اطمینان می شود وعلت گرانی هم می تواند تکنولوژی باشد که در آن استفاده شده است

     - لاستیک ها با نشان برتر باعث می‌شوند تا شما برای خریداری آن هزینه های بالایی را پرداخت کنید. البته این امر باعث می شود تا شما لیفتراک قابل اطمینان تری خرید کنید.

     - این لاستیک ها در محیط های ناهموار و خشن، مقاومت بیشتری نسبت به لاستیک‌های بی کیفیت دارند و اینکه شما به راحتی می توانید دسترسی به کسانی پیدا کنید که این لوازم را در اختیار شما قرار دهند اما خرید محصول خوب به حفظ دستگاه شما کمک می کند.

3- لیفتراک‌های برقی در مقایسه با لیفتراک‌ های دیزل و  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  از قیمت بالاتری برخوردار می باشند که به دلیل هزینه هایی مانند خرابی باتری ها در لیفتراک، خرابی شارژر باتری ، هزینه
     - تعمیرات و . . . میباشد ، همه این موارد بالا بودن قیمت و مخارج لیفتراک برقی را ثابت می کند.

     - لیفتراک‌های شارژی مزایای قابل توجهی نبز برای برخی از شرایط ارائه می دهند. بر خلاف لیفتراک‌های برقی، لیفتراک‌های دیزل آلودگی صوتی و محیطی ایجاد می‌کنند . در حقیقت  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  برخلاف قیمت بالایی که دارند آلودگی صوتی و محیطی بسیار کمی دارند.

4- لاستیک‌های توپر به طور کلی گران تر از لاستیک‌های بادی می باشند.
     - لیفتراک‌ با لاستیک‌های بادی که توسط هوای فشرده هوادهی می‌شوند، کشش بهتر و سواری نرم‌تری را بر روی سطوح خشن ایجاد می‌کنند. برای بلند کردن بار سنگین، در زمین ناهموار ، معمولاً  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  با لاستیک بادی بهترین گزینه میباشند .

     - لاستیک‌های توپر ساخته شده از پلاستیک جامد و فشرده هستند، این لاستیک ها برای جابه جایی بار درمحیط انبار با سطح صاف مناسب می باشند.
لیفتراک‌های الکتریکی که برای کار در داخل انبارها طراحی شده اند معمولاً دارای لاستیک‌های توپر می باشند.

5 - لیفتراک های دست دوم باعث کاهش هزینه ها نخواهند شد.
     - خرید لیفتراک دست دوم شاید به ظاهر شمارا کمی به جلو برده باشد چرا که قیمت لیفتراک دست دوم تقریبا نیمی ازقیمت لیفتراک صفر میباشد اما بالا بودن هزینه های تعمیرو نگهداری و تامین قطعات یدکی به سرعت سرمایه اولیه شما را از بین خواهد برد. به طور کلی کسب و کارهایی که از لیفتراک بیش از چهار ساعت در هفته استفاده می‌کنند باید برروی لیفتراک‌ صفر سرمایه گذاری نمایند .

     - یکی دیگر از جنبه های مهم خرید لیفتراک مورد استفاده این است درکدام منطقه جغرافیایی چه برندی از لیفتراک خریداری شود. موجودی قطعات لیفتراک خریداری شده در بازار آن منطقه و دسترسی آسان به آن از مزایای خرید یک لیفتراک خوب بشمار می رود.5-Strong-maneuverability.jpg

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...