رفتن به مطلب

سوال درباره اسکریپتهای php


پست های پیشنهاد شده

سلام دوستان خسته نباشید

من اسکریپت laraclassified رو دیدم که با اسکریپت php هستش ولی چند سوال برام پیش اومده:

1- اول اینکه یک اسکریپ مثل این امکانش هست که یک برنامه نویس مسلط بتونه هر تغییری دلش خواست کامل انجام بده؟یعنی امکانات اضافه کنه و ظاهر جدید بسازه و ...؟یعنی هیچ فرقی با سایت اختصاصی نوشته شده برای اعمال تغییرات نداره؟

2- بزرگترین معایب اسکریپت مذکور چی میتونه باشه؟یعنی پروژه ای به بزرگی دیوار رو میشه با چنین اسکریپتهای اماده ای اغاز کرد؟

3- امکان ساخت اپلیکیشن برای اسکریپتها به مانند سایتها وجود داره؟

تشکر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

در خصوص اسکریپت laraclassified که بله قطعا اگه توسعه دهنده دانش کافی رو داشته باشه میتونه به راحتی تغییرات مورد نظرتون رو داخل اسکریپت اعمال کنه و برنامه نویس اپلیکیشن هم می تونه با توجه به اسکریپت براتون اپلیکیشن طراحی کنه.

محدودیت های استفاده از اسکریپت ها شاید بیشتر از نظر دامنه و گسترده امکانات باشه. مثلا یکی از نیازها درگاه پرداخت هست که اکثر سایت های آگهی هم برای برخی از پلن های ویژه نیاز به درگاه آنلاین دارند که طراحی درگاه آنلاین ایرانی برای این اسکریپت ها ممکنه یک محدودیت باشه. یا بطور کلی هسته ی اسکریپت و کارایی سایت ممکنه محدود کننده باشه براتون. هر امکانی هم نمیشه روی هر اسکریپتی پیاده کرد.

 

اما بهتون پیشنهاد می کنم بجای استفاده از اسکریپت، از وردپرس + قالب یا افزونه ی مخصوص سایت های آگهی / نیازمندی استفاده کنید. یک جستجویی بکنید قالب و افزونه های زیادی پیدا میشه برای موضوع نیازمندی در اسکریپت وردپرس. در وردپرس امکان افزودن قابلیت های بیشتر به سایت از طریق افزونه های مختلف رو دارید ولی در اسکریپت ها، شما مجبور به استفاده از امکانات طراحی شده داخل اسکریپت هستید، مگر اینکه با پرداخت هزینه های اضافه، بتونید برخی از امکانات مورد نظرتون رو روی سایت سوار کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...