رفتن به مطلب

تعمیر وردپرس آسیب دیده


پست های پیشنهاد شده

گاهی اوقات بعد از آنکه یک قالب جدید لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. نصب می کنید تمام سیستم وردپرس (حتی بخش مدیریت) با مشکل مواجه می شود و سیستم بالا نمی آید یا به درستی کار نمی کند به گونه ای که حتی قادر نیستید قالب خراب را غیرفعال کنید یا آنرا با قالب جدیدی جایگزین کنید . این مشکل اغلب به دلیل عدم سازگاری دستوارت موجود در فایل functions.php به رخ می دهد.

 

زمانی که این اتفاق برای شما افتاد شما دو راه برای حل این مشکل دارید که من یکی از این راهها را برای شما توضیح می دهم چون راه دیگر مربوط به ویرایش mysql از طریق phpmyadmin است و در صورت استفاده از این روش کاربران مبتدی تر ممکن است سایت (دیتابیس وردپرس) خود را اشتباهاً دچار اشکال سازند.

 

از طریق file manager (موجود در سیستم مدیریت هاست شما مانند cpanel یا directadmin) به پوشه ی wp-content > themes از محلی که وردپرس خود را نصب نموده اید بروید و ابتدا پوشه ی مربوط به قالب معیوب را حذف یا rename کنید، سپس نام پوشه ی یکی از قالب های سالم موجود را به نام قالب خراب تغییر دهید (اگر قبلا همه ی قالب های سالم را حذف کرده اید می توانید یکی از قالب های پیش فرض وردپرس را از یک فایل سالم استخراج کرده و در پوشه ی themes آپلود کنید) . برای مثال فرض می گیریم شما قبلا یک قالب سالم با نام “A” داشته اید و بعد از آنکه قالب “B” را نصب کردید سیستمتان خراب شده است حال شما می توانید ابتدا پوشه ی قالب “B” را حذف کرده (یا تغییر نام (rename) دهید) سپس نام پوشه ی “A” را به “B” تغییر دهید. با این کار مشکل شما رفع خواهد شد.

پس از آن می توانید به پنل مدیریت وارد شده و نسبت به مدیریت قالب های خود اقدام کنید.

 

 

Repair-damaged-WordPress-300x209.jpg

 

 

منبع : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...