رفتن به مطلب

ارائه سرفیس استودیو


mobin master

پست های پیشنهاد شده

براساس خبرهای جدید، مایکروسافت تصمیم دارد در سال ۲۰۲۰ میلادی، به‌صورت رسمی مانیتور سرفیس استودیو را به بازار عرضه کند.

مایکروسافت قصد دارد مدلی ازسرفیس استودیو را که تنها به عنوان یک مانیتور مورد استفاده قرار می گیرد، در سال ۲۰۲۰ در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد مایکروسافت بالاخره در سال ۲۰۲۰ میلادی، مانیتور سرفیس را عرضه خواهد کرد.این خبر را یکی از آگاهان اخبار مایکروسافت ارائه کرده است.

بسیاری با شنیدن این خبر در مورد مانیتور سرفیس، انتظار محصولی مانند مانیتورهای امروزی بازار را در فکر خود دارند؛ ظاهرا این دستگاه قرار است دارای ویژگی‌های جالب مختص به خود باشد. گفته می‌شود که مایکروسافت در صدد است تا در مانیتور خود از طراحی ماژولار بهره ببرد.چندی پیش، مدیر بخش سرفیس در مایکروسافت، در مصاحبه با وب‌سایت ورج به این موضوع اشاره کرده بود.

از ضرر ۹۰۰ میلیون‌دلاری مایکروسافت بر سر سرفیس RTگرفته تا امروز که برند سرفیس به یک کسب‌و‌کار میلیارد دلاری برای مدیران مایکروسافت تبدیل شد

هم اینک تمامی توجهات به سمت سال ۲۰۱۹ و پس از آن جلب شده است؛ زمانی که سرفیس جیبی مایکروسافت نیز قرار است که به بازار عرضه ‌شود؛ محصولی که برای مدت‌های طولانی شایعاتی را در رابطه با آن شنیده ایم. مایکروسافت در اقدامی مهم، تصمیم گرفته که این دستگاه جدید را در اندازه‌ی بزرگ‌تری تولید کند.با اندازه‌ای بزرگ‌تر از آنچه فکر می‌کردیم، احتمالا سال ۲۰۱۹ معرفی و عرضه خواهد شد.

مایکروسافت در کنار موارد یادشده در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی دستگاهی مبتنی بر رایانش محدوده‌ای است؛ این محصول از مجموعه‌ی سرفیس، احتمالا سخت‌افزاری ويژه به‌منظور فراگیر کردن دستیار کورتانا در دفاتر کاری و خانه‌ها خواهد بود. اوایل ۲۰۱۸ بود که مایکروسافت در اقدامی جالب، از اتاق جلسات آینده‌نگرانه‌ی خود پرده‌برداری کرد.

مایکروسافت همچون تولیدکنندگان دیگر، منتظر است تا بالاخره اینتل پردازنده‌ی ۱۰ نانومتری خود را عرضه کند. در ابتدا گفته ‌شد که تراشه‌های جدید اینتل قرار است در سال ۲۰۱۹ روانه بازار شوند، اما بعدها شایعاتی در مورد تغییر این تاریخ انتشار، در فضای مجازی منتشر شد. مایکروسافت می‌تواند برای پیشبرد اهداف خود، AMD را جایگزین اینتل کند، سرفیس لپ‌تاپ مبتنی بر پردازنده‌ی AMD احتمالا در اواخر ۲۰۱۹ روانه‌ی بازار خواهد شد. ظاهرا مایکروسافت قصد دارد برای محصولاتش از پردازنده‌ی سری Picasso استفاده کند.

اگر مایکروسافت واقعا بخواهد به سمت استفاده از محصولات AMD برود، این اتفاق می‌تواند زنگ خطری مهم برای اینتل باشد. گفته می‌شود این شرکت تولید کننده تراشه آمریکایی مایکروسافت را به عدم استفاده از پردازنده‌هایARM برای سرفیس گو متقاعد کرده است، اما این شرکت حال باید با رقیب دیرینه‌ی خود یعنی ای‌ام‌دی هم به جدال بپردازد. بی‌شک ۲۰۱۹ سالی جالب برای برند سرفیس و شرکت اینتل خواهد بود.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...