رفتن به مطلب

تولید مجدد آیفون X


پست های پیشنهاد شده

خبرگذاری ها به تازگی اعلا کردند که اپل در پی تقاضای کمتر از حد انتظار مشتریان گوشی‌های جدید آیفون XS و آیفون XS مکس،می خواهند تولید آیفونرا مجددا آغاز کنند.

در این گزارش آمده است که یکی از دلایل این تصمیم، به قرارداد پیشین اپل با سامسونگ برای خرید تعداد مشخصی نمایشگر OLED از این شرکت کره‌ای بازمی‌گردد.

ازآنجایی که آیفون XS و آیفون XS مکس آن‌چنان‌که باید مورد اقبال عمومی قرار نگرفتند و فروش آنها قابل توجه نبود ، هنوز تعداد زیادی از این نمایشگرها را سامسونگ برای اپل تولید نکرده و این بدان معناست که مفاد یادشده در قرارداد هنوز به‌طور کامل رعایت نشده‌ است. همین موضوع باعث شد که اپل به فکر چاره بیفتد و تصمیم به تولید دوباره  مدل X بگیرد. مدیان اپل قبلا به‌هنگام عرضه‌ی اولیه‌ی گوشی آیفون XS، اعلام کرده بودند که قصد دارند تولید آیفون ۱۰ را متوقف کنند.

پیش تر نیز دیده بودیم یک مدل گوشی قدیمی به علت خواهان داشتن و نیازمشتری ها دوباره به خط تولید بازگشته است.

ادعای این رسانه‌ی بزرگ درحالی مطرح می‌شود که اخیرا شاهد انتشار خبری مبنی بر کاهش تقاضای اپل برای تولید تمامی آیفون‌های ۲۰۱۸بودیم. تا قبل از عرضه‌ی آیفون XR به بازار، اکثر تحلیلگران بزرگ پیش‌بینی می‌کردند که این گوشی بتواند فروش نه‌چندان زیاد آیفون ۱۰ اس و ۱۰ اس مکس را پوشش دهد؛ اما این روز‌ها همین گوشی نیز فروش بسیار کمی داشته که البته دلیل آن واضح است.

کاربرانی که بیشتر به خرید گوشی‌های قیمت مناسب اپل علاقه دارند، ترجیح می‌دهند سراغ خرید آیفون 8 بروند؛ زیرا این گوشی همچنان در بازار موجود است و قیمتی کمتر از آیفون XR دارد. وضعیت فعلی آیفون 8 اپل را پیش‌تر برای گوشی آیفون 5 سی نیز دیده بودیم؛ محصولی که به‌هنگام عرضه‌اش نتوانست فروش چندان موفقی تجربه کند؛ ولی یک سال بعد، مشتریان Apple توجه خاصی به آن نشان دادند.

 

  • Like 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...