رفتن به مطلب

سری جدید گوشی های سامسونگ


پست های پیشنهاد شده

سامسونگ قصد دارد سری جدید گوشی های هوشمند خود را تحت عنوان Mراهی بازار کند؛ برخی خبرگذاری ها ادعا کرده اند که سامسونگ دو مدل را نیز در دست تولید دارد.

گفته می‌شود که سری Samsung Galaxy M در حقیقت قرار است جایگزین سری های J,On,C بشود و نفس تازه‌ای به گوشی‌های اقتصادی این شرکت بده. 

هنوز اطلاعی از نام این این سری در دسترس نیست اما منابع آگاه این خبر را دادند که این اسمارت‌فون‌ها دارای شماره مدل SM-M205Fو SM-M305F هستند.

گویا تلفن های هوشمند بیشتری از سری گلکسی ام در حال ساخت هستند؛ در ضمن گفته می‌شود که این سبک نام‌گذاری (گوشی‌هایی که دارای اعداد دو رقمی در اسم‌شان هستند؛ نظیر گلکسی M20) قرار است به گوشی‌های سری گلکسی A هم تعمیم داده شود.اما تمام این خبر ها هنوز از سوی مدیران ارشد سامسونگ تایید ویا تکذیب نشده اند و ممکن است این گوشی‌ها به‌صورت گلکسی M20 و M30 نام‌گذاری نشوند.

از دیگر اطلاعات در مورد نوع این گوشی ها و حافظه جانبی انها می توان به گوشی SM-M205F در دو مدل جداگانه با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و گوشی SM-M305F با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد.همچنین این سری از گوشی های سامسونگ هم از قابلیت تک سیم کارت و دو سیم کارت بهره می برند.هنوز از قیمت وتاریخ رونمایی از این سری خبری منتشر نشده است.اما سامسونگ در کنار گوشی های تمام لمسی آغاز به تولید

گوشی W2019 به‌عنوان جدیدترین پرچمدار تاشو با دو نمایشگر AMOLED و مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند کرده است.

دستگاهی به دو نمایشگر مجهز است و این یعنی کاربر می‌تواند بدون باز کردن گوشی، با بهره‌گیری از نمایشگر خارجی، با آن کار کند. در صورت باز کردن گوشی، شاهد کلیدهای ناوبری فیزیکی در کنار کلیدهای شماره‌گیری خواهید بود.

نکته‌ی جالب توجه اینجا است که Samsung W2019 در کنار موارد یادشده، به سخت‌افزار قدرتمندی هم مجهز شده؛ این گوشی دارای پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵کوالکوم در کنار ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلیِ قابل‌ارتقاء با کارت میکرو SD است. هر دو نمایشگر ۴.۲ اینچی به‌کاررفته در آن از نوع AMOLED هستند، وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ را ارائه می‌دهند و نسبت تصویر آن‌ها معادل ۱۶:۹ است.

 در پشت گوشی دو دوربین در حد و اندازه‌ی پرچمداران می بینیم؛ یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم دوگانه‌ی f/1.5-2.4 و یک سنسور تله‌فوتو برای زوم غیر اپتیکال دو برابری. در کنار این موارد، در پنل جلویی W2019 شاهد یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 هستیم که توانایی ثبت عکس‌های قابل‌قبولی را دارد.همچنین باتری به‌کاررفته در این گوشی، ۳۰۷۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. همانطور که انتظارش را داشتیم، جدیدترین گوشی سامسونگقرار است با سیستم‌عاملاندروید 8.1 اوریو به بازار عرضه شود.در قسمت کناری این گوشی حسگر اثر انگشت تعبیه شده است که بنا به گفته مدیران سامسونگ، دقت بالایی از خود نشان می‌دهد. بدنه‌ی این گوشی از جنس مواد پریمیومی نظیر آلومینیومِ آنودایز‌شده‌ی برش‌خورده با الماس و البته شیشه است.از ایرادات بزرگ در طراحی این گوشی قطر زیاد آن است،طوریکه به‌هنگام بستن W2019،قطر آن به (۱۷.۳ میلی‌متر)می رسد؛ چیزی که برخی لپ‌تاپ‌ها نیز کمتر از این مقدار وجود دارد.

رنگ بندی این گوشی محدود به دو رنگ طلایی ونقره ای می باشد.

درمورد قیمت وتاریخ عرضه این گوشی هم مانند سری M سخنی از طرف مدیران سامسونگ به میان نیامده است.

 

 

ویرایش شده توسط mobin master
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...