رفتن به مطلب

آیپد پرو 2018 اپل


پست های پیشنهاد شده

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  رونمایی شد. این تبلت جدید که به‌ لطف پشتیبانی از فناوری Face ID، از ویژگی‌های جالبی مثل انیموجی و میموجی بهره‌مند است، در دو مدل ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی تولید می شود.

اوایل سال ۲۰۱۸ مسئولان اپل از لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  برای دانش‌آموزان و افرادی که هزینه‌ی کمتری نسبت به دیگران برای خرید تبلت پرداخت می‌کنند، رونمایی کرد.اما پس از چند ماه نسخه پیشرفته‌ی آیپد تولیدشده تا در برابر رقبای قدرتمندش، خودنمایی کند. 

آیپد پرو ۲۰۱۸ برخلاف نسل قبل خود، از درگاه USB-C و البته  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  بهره می‌گیرد. با این‌همه نباید فراموش کرد که به‌لطف عرضه‌ی محصولاتی نظیر  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، امسال رقابت بین آیپد پرو با دیگر  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. های بازار شدیدتر از قبل است.

Apple iPad Pro 2018 علاوه بر پیکسل اسلیت، رقبایی نظیر  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. و  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  را در مقابل خود می‌بیند و برای موفقیت، لازم است عملکرد خوبی نسبت به این محصولات از خود نشان دهد.

وزن آیپد پرو جدید اپل  ۶۳۱ گرم می باشدواز این رو جزو یکی از سبک‌وزن‌ترین تبلت‌های رده‌بالای بازار به‌شمار می‌آید؛ وزن این دستگاه از پیکسل اسلیت (۷۲۱ گرم) و سرفیس پرو ۶ (۷۷۵/۷۹۲ گرم) کمتر است، ولی وزن آن به سبکی گلکسی تب اس ۴ (۴۸۲/۴۸۳ گرم) نیست.

از طرفی ، نمایشگر آیپد پرو ۲۰۱۸ از نوع لیکویید رتینا است و تبلت‌های گوگل، مایکروسافت و سامسونگ، به‌ترتیب به نمایشگرهای PixelSense ،Molecular LCD و sAMOLED تجهیز شده‌اند.

در کنار این موارد، آیپد پرو ۲۰۱۸ برای ثبت تصاویر، از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 بهره می‌گیرد و توانایی ضبط ویدیوهای 4K را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه دارد.

با مقایسه‌ای کوتاه متوجه می‌شویم که Google Pixel Slate دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 (توانایی ضبط ویدیوی 1080p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه)، Microsoft Surface Pro 6 دارای دوربین ۵ مگاپیکسلی (توانایی ضبط ویدیوی 1080p) و Samsung Galaxy Tab S4 دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 (توانایی ضبط ویدیو 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه) هستند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...