رفتن به مطلب

خبری جالب در مورد مایکروسافت


mobin master

پست های پیشنهاد شده

تحلیلگران فضای مجازی پیش‌بینی می‌کنند که پیشرفت خدمات ابری مایکروسافت، ارزش بازاری این شرکت را به بیش از یک تریلیون دلار خواهد رساند

کسب‌وکار «ابر» مایکروسافت، به‌زودی این شرکت را به «باشگاه تریلیون دلاری‌ها» ملحق می‌کند. تحلیلگر مالی Wedbush در یک لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  تحقیقاتی جدید می‌نویسد: «کسب‌وکارهای امروزی با هر ابعادی، کوچک یا متوسط یا بزرگ، نیازهای پردازشی و محاسباتی و برنامه‌های سازمانی خود را از سرورها به خدمات ابری منتقل می‌کنند. این روند، سود فوق‌العاده‌ای برای غول نرم‌افزاری  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  به همراه داشت، به‌طوری‌که این شرکت به اصلی‌ترین رقیب  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  تبدیل‌شده است.»

مایکروسافت به لطف  پیشرفت و توسعه‌ی ناشی از بخش ابری خود، ارزشی معادل یک تریلیون دلار پیدا خواهد کرد. در حال حاضر، از بین شرکت‌های عمومی (سهامی عام)،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. به این جایگاه دست‌یافته است.وبه عنوان سومین شرکت پس از اپل وآمازون به ارزش 846 میلیارد دلار دست پیدا کرد.

نرخ رشد هزینه‌هایی که شرکت‌ها برای خدمات ابری می‌پردازند، در سال آینده شتاب بیشتری خواهد داشت.در حال حاضر حدود ۳۰ درصد از کار شرکت‌ها یا در ابر انجام می‌شود یا در سیستم‌های هیبریدی، که ترکیبی از رایانش ابری و سرور خود شرکت‌ها است. این نرخ تا پایان سال آینده به ۳۸ درصد و تا سال ۲۰۲۲ به ۵۵ درصد خواهد رسید. بنابراین به لطف این تغییرات، حداقل تا ۱۸ ماه آینده تقاضای سالم برای سرویس‌های ابری وجود خواهد داشت و این تقاضا، فرصت فوق‌العاده‌ای را در اختیار مایکروسافت قرار می‌دهد.

پیشنهادات مایکروسافت که شامل خدمات رایانش ابری آژور و مجموعه‌ی  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  مبتنی بر ابر است، در حال حاضر نفوذ واضح و قابل‌توجهی میان مشتریان سازمانی و  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  و شرکای فروش مایکروسافت دارد.در حال حاضر عده‌ی بسیار زیادی از کاربران دسکتاپ و سایر نرم‌افزارهای مایکروسافت باید خود را با خدمات ابری مطابقت دهند.این شرکت باید از شرکا و نیروی فروش بزرگ خود نیز حداکثر بهره را ببرد، چراکه این گروه می‌توانند مشتریان بیشتری را متقاعد به خرید خدمات ابری کنند. به‌ویژه شرکت‌های کوچک و متوسط، که پتانسیل بالایی به‌عنوان مشتریان بالقوه دارند. 

نکته‌ی دیگری شایان ذکر است که شبکه‌ی شرکای ابر مایکروسافت است که درواقع سلاح مخفی این شرکت محسوب می‌شود. این شرکا به شرکت‌ها کمک می‌کنند که سرویس‌های ابری را بپذیرند و روی آژور به اجرا درآورند. در حال حاضر، مایکروسافت از ۷۰ هزار شریک بهره می‌برد، که بیشتر از سایر همتایان او یعنی آمازون،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  و سیلزفورس است.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...