رفتن به مطلب

محصولات جدید هواوی معرفی شدند


پست های پیشنهاد شده

هواوی در رویداد امروز خود از نسخه‌ی پورشه دیزاین میت ۲۰ آر اس با ظاهر خیره‌کننده و همان مشخصات میت ۲۰ پرو از جمله دوربین سه‌گانه و تراشه کرین ۹۸۰ رونمایی کرد.

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  امروز در جریان رویداد ویژه‌ی خود برای معرفی خانواده‌ی پرچمدار سری میت ۲۰، تنها به  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  و دست به معرفی نسخه‌ای دیگر از این سری با طراحی پورشه زد. مدیرعامل هواوی کانسومر بی‌جی در جریان معرفی گوشی‌های جدید این شرکت گفت:

هرچند میت ۲۰ پورشه دیزاین از طراحی متفاوت و جالب توجه‌ای بهره می‌گیرد؛ اما در زمینه‌ی مشخصات داخلی در واقع همان لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  محسوب می‌شود و همان سخت‌افزار را در دل خود جای داده است. از جمله‌ی ویژگی‌های برجسته‌ی این گوشی می‌توان به تراشه‌ی قدرتمند کرین ۹۸۰، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی و ساختار دوربین سه‌گانه در قسمت پشت با همان چینش مربعی‌شکل اشاره کرد. این دوربین از ترکیب یک لنز اصلی ۴۰ مگاپیکسل، یک لنز ۲۰ مگاپیکسلِ مجهز به زاویه‌ی فوق عریض لایکا و یک لنز ۸ مگاپیکسل تشکیل شده است.

با این حال، نقطه‌ی قوت میت ۲۰ پورشه دیزاین طراحی آن است. این دستگاه در قسمت پشت از چرم و شیشه و نوار مسابقه‌ای بهره می‌گیرد که تداعی‌گر پورشه و خودروهای ساخت این شرکت است. میت ۲۰ پورشه دیزاین به‌لطف استفاده از چرم و همچنین رنگ‌های تیره، حس بسیار خوبی را به کاربر منتقل می‌کند؛ در نتیجه اگر به میت ۲۰ علاقه دارید، اما آن را در طراحی متفاوت‌تری ترجیح می‌دهید، این گوشی می‌تواند به انتخاب شما تبدیل شود.

هواوی همچنین در کنار دو گوشی هوشمند میت 20 و میت 20 پرو، از محصول دیگری با نام Mate 20 X و پشتیبانی از قلم استایلوس رونمایی کرد.رقیبی توانمند برای لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  باشد. Mate 20 X تقریبا از تمام ویژگی‌های شاخص دو برادر دیگر خود، نظیر پردازنده‌ی کرین ۹۸۰، دوربین سه‌گانه و شارژ سریع ۴۰ واتی بهره می‌برد؛ اما ویژگی‌های جالب توجه دیگری مانند نمایشگر وسیع ۷.۲ اینچی، پشتیبانی از قلم استایلوس و سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته را نیز در بطن خود دارد. همچنین، این محصول جدید موفق شده تا استاندارد IP 53 را هم برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار به‌دست آورد.

دوربین سه‌گانه‌ی قدرتمند میت ۲۰ ایکس در بطن خود سنسور ۴۰ مگاپیکسلی رنگی، سنسور ۲۰ مگاپیکسلی با لنز اولترا واید و سنسور ۸ مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو را دارد و حاصل همکاری هواوی با شرکت لایکا است. شرکت سازنده ادعا می‌کند که خانواده‌ی میت ۲۰ با دوربین منحصربه‌فرد خود می‌تواند هر شخصی را به یک «عکاس حرفه‌ای» بدل کند.لنز اولترا واید لایکا با فاصله‌ی کانونی معادل لنزهای ۱۶ میلی‌متری فول‌فریم، میدان دید فوق‌العاده‌ عریضی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که به‌موجب آن می‌توان حتی در فضا‌های کوچک نیز می‌توان از سوژه‌های غول‌پیکری همچون هواپیماها، باغ گل یا حتی کوه‌ها، به‌صورت کامل عکاسی کرد. هواوی ادعا می‌کند که خانواده‌ی میت ۲۰ نخستین گوشی‌های دنیا به‌شمار می‌روند که از عکاسی ماکرو با فاصله‌ی ۲.۵ سانتی‌متری تا سوژه پشتیبانی می‌کنند. قابلیت HiVision به‌مدد هوش مصنوعی می‌تواند با شناسایی سازه‌های تاریخی، به‌صورت بی‌درنگ، اطلاعاتی را درباره‌ی آن‌ها ارائه دهد یا با شناسایی کالایی خاص، قیمت آن‌ را در فروشگاه‌های اینترنتی مختلف به‌نمایش بگذارد. قابلیت‌ قابلیت فوکوس خودکار پیش‌بین AI 4D می‌تواند با تشخیص چندین سوژه به‌صورت هم‌زمان، حرکت آن‌ها را به‌صورت بی‌درنگ پایش کند. میت ۲۰ ایکس به‌مدد حالت ارتقاءیافته‌ی پرتره، می‌تواند افکت بوکه را با اعوجاج پایین و میزان شارپ‌بودن بالاتری ارائه دهد. 

AI Color نام قابلیت جدید دیگری است که با شناسایی اجسام و خطوط اصلی در هر فریم، کاربر را برای ثبت بهتر تصویر راهنمایی می‌کند. خانواده‌ی میت ۲۰ با می‌توانند با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، پارامترهایی همچون فام (Hue)، میزان اشباع رنگ و روشنایی را تغییر دهند یا با ایزوله‌کردن رنگ یک سوژه و اشباع‌کردن سایر المان‌های تصویر، جلوه‌ای خاصی را به عکس بدهند. قابلیت AI Spotlight به میت ۲۰ ایکس اجازه می‌دهد تا با شناسایی ویدیوهایی با تم مشابه، به‌صورت خودکار از آن‌ها یک میکس ۱۰ ثانیه‌ای بسازد.لنز اولتراواید به‌کاررفته در دوربین پشتی به کاربر اجازه می‌دهد تا ویدیو‌هایی با نسبت تصویر سینمایی ۲۱:۹ ضبط کند. در حالی که سایر گوشی‌‌های هوشمند برای رسیدن به چنین نسبت تصویری، ویدیوی ضبط‌شده را کراپ می‌کنند، فبلت‌های جدید هواوی ویدیوها را به‌صورت Native به نسبت تصویر ۲۱:۹ دست پیدا می‌کند.

همان‌طور که اشاره کردیم، خانواده‌ی میت ۲۰ نخستین گوشی‌‌های اندرویدی دنیا با پردازنده‌ی هفت نانومتری هستند. تراشه‌ی کرین ۹۸۰ از هشت هسته‌ی پردازشی، شامل دو هسته‌ی ۲.۶ گیگاهرتزی Cortex-A76، دو هسته‌ی ۱.۹۲ گیگاهرتزی Cortex-A76 و چهار هسته‌ی کم‌مصرف ۱.۸ گیگاهرتزی Cortex-A55 بهره می‌برد و نسبت به نمونه‌های ۱۰ نانومتری تا ۲۰ درصد بهبود در عملکرد و ۴۰ درصد بهبود در بهره‌وری انرژی را به ارمغان می‌آورد.واحد پردازش گرافیکی Mali-G76 نسبت به نسل گذشته، در تسک‌های گرافیکی، ۴۶ درصد بهبود عملکرد و ۱۷۸ درصد بهبود بهره‌وری انرژی را به همراه دارد، ضمن اینکه به‌موجب فناوری افزایش فرکانس، می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی، بارهای پردازشی بازی را تشخیص داده و منابع را هوشمندانه‌تر تخصیص دهد. خانواده‌ی میت ۲۰ به‌مدد ارتقاء مودم خود، از لحاظ تئوری می‌توانند به سرعت فوق‌العاده‌ی ۱.۷۳۲ گیگابیت‌برثانیه نیز دست پیدا کنند.

هواوی میت ۲۰ ایکس را از لحاظ شارژدهی با کنسول قابل‌حمل Nintendo Switch هم مقایسه می‌کند و ادعا می‌کند که شارژدهی این گوشی برای بازی‌ها بیش از دو برابر این کنسول قابل حمل است. علاوه‌بر این، میت ۲۰ ایکس از فناوری فوق سریع و ۴۰ واتی SuperCharge نیز بهره می‌برد که بسیار بالاتر از توان ۲۲.۵ واتی نسل گذشته است. Mate 20 X از فناوری شارژ بی‌سیم سریع ۱۵ واتی نیز استفاده می‌کند که باز هم نسبت به فناوری شارژ بی‌سیم ۱۰ واتی آیفون ۱۰ اس مکس، سریع‌تر محسوب می‌شود. قابلیت جالب توجه دیگر میت ۲۰ ایکس، امکان قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس (Wirless Reverse Charging) است که به فبلت خاص هواوی اجازه می‌دهد تا نقش یک پاوربانک را ایفا کرده و دستگاه‌هایی با قابلیت شارژ بی‌سیم دیگر را نیز شارژ کند.

پیش‌فرض با اندروید ۹.۰ پای و رابط کاربری EMUI 9.0 روانه‌ی بازار خواهند شد. چینی‌ها زبان طراحی EMUI‌ را بهبود داده‌اند و ظاهر اپلیکیشن‌های مختلف هم‌خوانی دارد. هواوی ادعا می‌کند که طراحی رابط جدید ارگونومیک‌تر از گذشته است؛ به‌عنوان مثال بسیاری از المان‌های UI به نیمه‌ی پایینی انتقال یافته تا بدین ترتیب در دسترس‌تر از گذشته باشند، ضمن اینکه برای ارتقاء تجربه‌ی بصری، ناوبری مبتنی بر ژست‌های حرکتی نیز مانند آنچه از گوشی‌های جدید اپل سراغ داریم، در EMUI 9.0 قابل استفاده خواهد بود.چینی‌ها ادعا می‌کنند که رابط کاربری EMUI 9.0 در میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو به‌مدد هوش مصنوعی، می‌تواند الگوی استفاده‌ی کاربر از گوشی را تشخیص دهد و با تخصیص بهینه‌ی منابع، سرعت و پایداری دستگاه را در طولانی‌مدت حفظ کند. فناوری GPU Turbo 2.0 نیز در رابط کاربری سری میت ۲۰ حاضر است و از بازی‌هایی همچون PUBG Mobile، Vainglory، NBA2K18، Arena of Valor و Rules of Survival‌ پشتیبانی می‌کند، این فناوری به‌لطف AI منابع را به‌صورت بهینه تخصیص می‌دهد تا بازی‌ها روان‌تر اجرا شوند، ضمن اینکه کاربران امکان ضبط بازی را داشته باشند. GPU Turbo 2.0‌ از لمس‌های تصادفی نیز جلوگیری می‌کند.

 

 

 

 

ویرایش شده توسط mobin master
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...