رفتن به مطلب

دیکشنری تخصصی ایرانیان


reyhaneakbarinezhad

پست های پیشنهاد شده

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

دیکشنری تخصصی ایرانیان با جامع ترین بانک کلمات تخصصی مختص به هر رشته در سایت ترجمه تخصصی ایرانیان بارگذراری شد.

یکی از مزیت های استفاده از دیشکنری آنلاین تخصصی، صرفه جویی کامل در زمان میباشد. در گذشته برای پیدا کردن کلمات تخصصی ی هر زمینه باید در مقالات معتبر و یا دیکشنری های کتابی قطور به دنبال یک کلمه می گشتیم.

اکثر کسانی که به فکر استفاده از دیکشنری های آنلاین می افتند،زمان کافی برای انجام مقاله ی خود ندارند پس به اولین دیکشنری آنلاین مراجعه میکنند. در نتیجه کیفیت کارشان به حداقل میرسد. اما در این لحظه به راحتی میتوانیم وارد سایت ترجمه تخصصی ایرانیان شویم و با خیال راحت کلمه ی مورد نظر خودمان را در دیکشنری آنلاین چک کنیم.

دیکشنری تخصصی ایرانیان با دسته بندی بندی در رشته های تخصصی مانند پزشکی، پرستاری، مهندسی برق، مهندسی مواد، روانشناسی، مدیریت، حسابداری و... از مراجع و منابع کاملا معتبر مانند مقالات isi و یا دیگر مقالات معتبر جهانی ، میتواند کمک بزرگی به جامعه ی مقاله نویسان و دانشجویان عزیزمان کند.

یافتن کلمات تخصصی امری مهم و گاه دشوار برای مترجمین میباشد. در نتیجه برای ترجمه ی صحیح و اصولی یک متن باید وقت و دقت بسیار زیادی صرف کنند تا طبق نظر مشتری امر ترجمه را انجام دهند.

تمایز دیکشنری تخصصی ایرانیان با مترجم گوگل (google translate) در این است که مترجم گوگل حتی کلمات تخصصی را به صورت عمومی و شکل همگانی آن کلمه ترجمه میکند و قابلیت ترجمه تخصصی را ندارد.

در مقابل دیکشنری تخصصی ایرانیان یک کلمه ی تخصصی را با توجه به زمینه ی انتخابی مورد نظر شما در دسته بندی های کلی (مدیریت،فنی مهندسی و...) و یا در دسته بندی های جزئی تر (مدیریت جهانگردی، مهندسی عمران آب و...) کلمات را کاملا در شکل تخصصی و مورد نظر شما ترجمه میکند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...