رفتن به مطلب

چند نکته برای طراحی سایت موفق


parswebdesign

پست های پیشنهاد شده

چند نکته برای طراحی سایت موفق

اگر به دنبال لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. موفق هستید نیاز است که به نکاتی توجه کنید البته توجه داشته باشید مسائل بسیاری می تواند در طراحی موفق شما تأثیرگذار باشند اما بعضی از این نکات مهم تر و ضروری تر به نظر می رسد که به آن ها خواهیم پرداخت.
به لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. در طراحی وب سایت خود اهمیت دهید، طراحی سایت حرفه ای بدون توجه به سئو می تواند باعث شود وب سایت حرفه ای شما در بین میلیون ها میلیون وب پیج در دنیا گم شود. اما توجه داشته باشید که طراحی سایت با ظاهری جذاب و حرفه ای در کنار رعایت سئو می تواند نتیجه مطلوب تری را برای شما به دنبال داشته باشد.


اگر به دنبال طراحی سایت موفق و حرفه ای هستید 8 نکته زیر را در نظر داشته باشید:


داشتن هویت شفاف و آشکار محتوا در وب سایت
مطالب سایت خود را به صورت شفاف و بدون ابهام درج کنید. استفاده از تیترهای توصیفی در صفحه اول سایت روش مناسبی است تا کاربر را متوجه کنید موضوع مطالب وب شما چیست؟ کلمات کلیدی نیز می تواند به شما کمک کند. دقت کنید که عدم شفافیت موجب می شود وقت بازدید کنندگان سایت شما تلف شود.


ساده نگه داشتن طراحی وب خود
اگر فکر می کنید که طراحی وب سایت حرفه ای به معنی شلوغ کردن آن با افکت های مختلف و البته سنگین است سخت در اشتباه هستید. توجه خود را روی قابلیت های استفاده از وب، تبدیل بازدید کنندگان به خریدار و خریداران و فروش معطوف کنید.


سرعت بارگذاری
توجه داشته باشید که کاربران هرگز ساعت ها برای بارگذاری محتوای سایت شما صبر نخواهند کرد و همین که با کندی بارگذاری صفحات سایت شما مواجه شوند صفحه را خواهند بست. حتی اگر سایت شما یکی از بزرگ ترین سایت ها در زمینه کاری خود باشد انتظار طولانی می تواند کاربران را کلافه کند. کافی است چند دقیقه خود را به جای کاربران بگذارید.


آسان سازی فرایند خرید
اگر قصد دارید طی فرآیند و پیش از خرید قطعی و پرداخت مبلغ مشتریان از خرید پشیمان نشوند آن ها را مجبور به پیمایش مسیرهای طولانی نکنید. کل فرآیند خرید از جستجو، نمایش توضیحات و صفحه خرید را طی یک یا دو مرحله به پایان برسانید.


جلب توجه با استفاده از فضای سفید
مطالب وب سایت خود را شلوغ و آشفته نکنید. فضای سفید کمک شایانی به طراحی وب شما می کند. توجه داشته باشید اگر مطالب سایت شما زیاد و تعداد صفحات نیز زیاد هستند حتماً یک کادر جستجو اضافه کنید.


آسان سازی دستیابی افراد به وب سایت
بخاطر داشته باشید تا حد امکان وب سایت خو را از طریق خبرنامه RSS feed و دیگر مطالب در بالاترین حد دید نگه دارید.


مشخصات خود را کاملاً در وب سایت قرار دهید
اگر وب سایت شما به فروش مستقیم محصولات می پردازد، وجود اطلاعات تماس و فرم تماس بسیار ضروری است. اگر به حفظ حریم خصوصی اهمیت می دهید می توانید از خدمات لینک هایی که به طور اتوماتیک آدرس های ایمیل را دریافت می کنند استفاده نمایید.


بروزرسانی مرتب وب سایت
اگر می خواهید وب سایت شما به موفقیت برسد بایستی آن را به طور مرتب بروزرسانی کنید و محتوای مناسب در آن قرار دهید. شایان ذکر است که موتورهای جستجو به ویژه گوگل امتیاز ویژه ای به وب سایت هایی که به طور مرتب بروز می شوند می دهند.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...