رفتن به مطلب

معنای سئو


masoome

پست های پیشنهاد شده

معنای سئو چیست؟ سئو به معنای به کارگیری یک سری فرآیند ها به منظور بهبود و افزایش تعداد بازدیدکنندگان از سایت شماست. به همین منظور موتورهای جستجو به این فرایند کمک خواهند کرد. گاهی در سئو با کلمات موجود در صفحه سایت شما ارتباطی با دیگر صفحات برقرار می کنید. گاهی اطمینان پیدا کردن از این است که آیا سایت مورد نظر شما طوری ساخته شده که موتورهای جستجو بتواننداون صفحات رو پیدا و شناسایی کنند و زحمات شما را در جهت مثبت سوق دهند؟

بهینه سازی موتورهای جستجو نه تنها اشاره به موتورهای جستجوی گوگل دارد بلکه بهبود آن برای انسان ها نیز مفید می باشد.

شما در سایت خود می توانید از کلمات کلیدی استفاده کنید تا این لغات کلیدی باعث افزایش ترافیک سایت شما شوند تا بین موتور های جست و جو و سایتت شما ارتباط برقرار شود. علاوه بر این اهداف دیگری هم مد نظر است اما هدف اصلی همین موضوع است. این ایجاد لینک و بازاریابی ها ارزش های منحصر بفرد پیشنهادات شما یا شرکتی خاص می باشد.

در این میان سئو سیاه و منفی (Negative SEO) هم وجود دارد. که آن دسته تکنیک هایی است که به کارگیری آن توسط گوگل ممنوع است. در مقابل سئو های مثبت سئو سیاه دارد.  هرکسی می داند که سئو مثبت یک سری قواعدی است که جایگاه سایت را در نقطه بالایی در گوگل حتی بالاتر از رقبا نگر می دارد. اما گاهی رقابت های نادرست و نا جوانمردانه ای را شاهد هستیم که بسیار غیر اخلاقی بوده و باعث می شود که جایگاه رقیب را از نتایج گوگل پایین بیاورد. هر از گاهی ما شاهد تغییراتی در نتایج سئو، لینک ها، محتوا، رفتار کاربر در اثر فعالیت های سئو سیاه هستیم. در حال حاضر این روش قدرت لازم برای اعمال تغییرات در صفحه نتایج گوگل را دارد ولیاین تکنیک در اینده نه چندان دور کارایی خود را در سئو از دست می دهد. لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.   ،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  ،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  ،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  ،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  ،  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.    1 اگر به وب‌سایت‌های بی‌کیفیت لینک‌ بدهید 2 از سایت‌های بی کیفیت لینک بگیرید 3لینک های خارجی و نامرتبط بگیریم و دیگر موارد... رقبا می توانند با این کارها و رفتارهای این چنینی الگوریتم های گوگل را راضی کنند تا سایت مورد نظر (سایت شما) را در صفحات گوگل پایین آورند. البته که این موضوع هزینه بر است. اما با وجود این ها بسیار غیر منصفانه و غیر اخلاقی است.

 

 

 

 

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون از مطالب مفیدتون.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...