رفتن به مطلب

بلیط تهران استانبول


dooronazdik2018

پست های پیشنهاد شده

 

 

درباره ما


سامانه آنلاین با برند دور و نزدیک جهت توسعه خدمات مسافرتی آنلاین و به روز رسانی این خدمات همگام با جامعه جهانی راه اندازی شده است. ایده اولیه این سایت از آنجا شکل گرفت که مسافرین ایرانی به دلیل نبود روشهای پرداخت بانکی جهانی در ایران برای خرید خدمات مسافرتی دچار مشکلات فراوان می شدند.با ایجاد این پورتال شرایطی فراهم گردید تا مسافرین بتوانند از خدمات خرید بلیط داخلی و خارجی و همچنین رزرواسیون هتل در سراسر دنیا و پرداخت با کارتهای شبکه شتاب بهره مند گردند.این مجموعه در راستای اهداف تعیین شده از پیشنهادات و انتقادات همه ی بینندگان و مشتریان گرامی استقبال می نماید.

دیدگاه ما


ما برای پیشگام بودن در صنعت گردشگری همواره در تلاش جهت ارائه عالی ترین خدمات با بهترین نرخ به مشتریان خود میباشیم.

ارزش های ما


ما علاوه برتاکید بر مشارکت گروهی، خلاقیت و نوآوری در دور و نزدیک تمام تلاش خود را برای برآورده کردن نیاز مشتری انجام میدهیم و همیشه مشتری مداری و خدمات رسانی دراولویت کارمان قراردارد.

هدف ما


لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ما با استفاده از نیروهای متخصص و علاقمند در صنعت گردشگری امکان خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی و همچنین رزرو هتل را به بهترین نحو برایتان امکان پذیر میسازیم. هر چند سفر ممکن است امری بعید به نظر آید اما ما آن را برای شما بسیار نزدیک ساخته و شما میتوانید از طریق پرداخت آنلاین، بلیط و واچر هتل خود را خریداری نمایند.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...