رفتن به مطلب

نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر


zoomtech

پست های پیشنهاد شده

نصب اینستاگرام روی کامپوتر یکی از دغدغه های علاقه مندان به اینستاگرام است . در این مقاله روش های قدیمی برای لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. قبلا آموزش داده شده بود . این با قصد داریم روشی جدید را برای نصب اینستاگرام روی کامپیوتر برای شما عزیزان آموزش دهیم پس با ما همراه باشید .

روش قدیمی در انتهای پست قابل دسترسی است .

نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر با شبیه ساز Nox App Player


لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. در روش جدید برای نصب اینستاگرام روی کامپیوتر ما نرم افزار شبیه ساز جدید را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که بهترین ابزار برای نصب اینستاگرام روی کامپیوتر بحساب می آید . این شبیه ساز جزو بهترین و جدید ترین ابزار های شبیه سازی اینستاگرام روی کامپیوتر های خانگی بحساب می آید . نام این نرم افزار بسیار کاربردی که برای ویندوز ارائه شده است . نرم افزار شبیه ساز Nox App Player است . Nox App Player جزو برترین نرم افزار های شبیه سازی اندروید در دنیا بحساب می اید کار با آن نسبت به سایر نرم افزار های شبیه ساز بسیار ساده است . نرم افزار مذکور ۲۵۰ مگابایت حجم دارد که بسیار آسان به سیستم عامل ویندوز شما نصب خواهد شد . با نصب این نرم افزار کاربردی به سیستم عامل ویندوزتان می توانید بهترین شبیه ساز را در سیستمان داشته باشید و هر اپلیکیشن اندرویدی را که می خواهید به سیستمتان نصب نمایید.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. برای راحتی کار ما این نرم افزار کاربردی را در سرور زوم تک برای شما عزیزان آماده کرده ایم . شما می توانید این نرم افزار شبیه ساز اندرید را از سرور زوم تک دانلود و به سیستمان نصب نمایید.

پس از نصب این نرم افزار شما تنها کافی است یا از گوگل پلی برای دانلود نرم افزار های مورد نیازتان اقدام کنید یا با نصب کافه بازار روی این سیستم عامل اندروید شبیه سازی شده می توانید اینستاگرام یا هر اپلیکیشن اندرویدی دیگری را در روی لپتاپ یا کامپیوترتان استفاده نمایید .

شایان ذکر است نصب این نرم افزار برخلاف BlueStacks که بسیار پیچیده بود خیلی ساده است . و شما براحتی می توانید این شبیه ساز را بر روی ویندوزتان نصب کرده و اینستاگرام را بر روی کامپیوتر نصب کنید . اگر این آموزش برایتان مفید بود بخش نظرات یادتان نرود و مارا با نظراتتان خوشحال کنید .

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
روش های قدیمی برای نصب اینستاگرام روی کامپیوتر :
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. برخی کاربران کامپیوتر های خانگی و لپ تاپ ها علاقه مندند اپلیکیشن های سیستم عامل اندروید و آی اوس رو به سیستم عامل ویندوز 7 کامپیوتر های خانگی شون نصب نمایند ، به همین خاطر امروز روشی رو برای نصب یکی از نرم افزار های مفید همچون اینستگرام به کامپیوتر خانگی رو خواهیم آموخت.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. برای نصب اینستاگرام به کامپیوتر های خانگی و لپ تاپ روشی وجود داره که در ادامه برای یادگیری این روش خواهیم پرداخت. در این روش بصورت مستقیم نمی شود این اپلیکیشن رو روی کامپیوتر های خانگی نصب کرد ، برای این کار ابتدا باید نرم افزار واسطی رو به کامپیوتر نصب کرده و بوسیله این نرم افزار ، اپلیکیشن اندرویدی مورد نظرمون رو به سیستم عامل خودمون نصب کنیم.

قدم نخست : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. برای این کار ابتدا باید نرم افزاری رو برای اجرای اپلیکیشن های اندرویدی دانلود و به سیستمتان نصب نمایید ، یکی از نرم افزار های اجراکننده اپلیکیشن های اندرویدی نرم افزار BlueStacks Downloadمی باشد ، شما می توانید این اپلیکیشن رو از لینک زیر دانلود نمایید.

دانلود نرم افزار اجرا کننده اپلیکیشن های اندرویدی

قدم دوم : پس از اینکه شما نرم افزار اجرا کننده اپلیکیشن های اندرویدی همچون BlueStacks رو در کامپیوترتون نصب کردید نرم افزار رو اجرا کنید .

قدم سوم : حالا باید از قسمت جستجوی موجود در نرم افزار ، اینستاگرام یا هر اپلیکیشن دیگر اندرویدی رو جستجو و به کامپیوترتون نصب کنید.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. با استفاده از این روش شما خواهید توانست بسیاری از اپلیکیشن های اندرویدی رو به کامپیوتر و یا لپتاپتون نصب کنید ، این نرم افزار قادر است تمامی اپلیکیشن های مورد نیاز شما رو به سیستم عامل ویندوز یا حتی سیستم عامل کمپانی اپل نصب نماید. البته گفتنی است با اینکه این نرم افزار به شما کمک می کند تا اپلیکشن های اندرویدی رو به لپ تاپ و یا کامپیوتر خانگی نصب نمایید اما کیفیتی رو که در گوشی ها و تبلت های اندرویدی این اپلیکیشن ها رو نصب می کنید رو در این حالت نخواهید دید. لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. در هر حال امیدوارم این روش برای شما عزیزان مفید واقع گردد. اگر این آموزش برای شما عزیزان مفید بود حتما ما رو از نظرات گرانبهاتون مطلع کنید. دوستان می تونید مقاله شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر ؛ نصب وایبر، واتس اپ به کامپیوتر رو هم در مورد شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر هست رو بخونید.

همچنین پیشنهاد میکنم ویدئوی آموزشی زیر رو مشاهده کنید خالی از لطف نخواهد بود:

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. شما می توانید مطلب آموزش نصب اینستاگرام روی کامپیوتر به کمک برنامه Blustacks - صد در صد عملی را هم مطالعه کنید.


 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...