رفتن به مطلب

راه هایی که میتواند مشتریان طراحی سایت شما را واجد شرایط بسازد چیست ؟


maryammo

پست های پیشنهاد شده

در این مقاله قصد داریم تا شما با روند تبدیل مشتریان لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. تان به مشتریان واجد شرایط آشنا کنیم. اگر با این روند آشنایی ندارید ، توصیه میکنیم تا پایان این مقاله را بخوانید . در ادامه همراه با لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. باشید.
من یک مراجعه کننده ای جهت مشاوره داشتم که حرفه طراحی سایت مستقل را به تازگی شروع کرده بود. زمانی که به من مراجعه نمود، گفت که مشکل او صرف زمان بسیار روی پروژه ها و پروپوزال ها می باشد و از این رو نمی توانست به صورت متناسبی معاملات خود را به پایان برساند. بعد مدت زمانی که اندکی با هم صحبت کردیم، متوجه شدیم که مشکل او در عدم واجد شرایط ساختن مشتریان وب سایت می باشد.
از جایی که او اشتیاق بسیاری به شغل طراحی سایت خود داشت، همیشه زمان زیادی را برای نوشتن پروپوزال ها برای هر کسی که با او تماس می گرفت و برای او ایمیل می فرستاد، صرف می نمود.
و اما امروز او می تواند فروش بیشتری را به دست آورد، زیرا زمان خود را روی بخش های مهمی متمرکز می سازد و مطئمن می شود که آیا پروژه طراحی و یا مشتری وب سایت برای تجارت او مفید می باشد یا خیر.
در این جا سوالاتی وجود دارد که باید قبل از بهبود دادن تصمیم گیری های خود در رابطه با پذیرش و یا عدم پذیریش مشتریان وب سایت تان از خود بپرسید.
آیا مشتریانتان به خدماتی که ارائه می کنید نیاز دارند ؟
شما ممکن است با مشتری وب سایتی رو به رو شوید که به نظر می رسد که در زمینه طراحی وب سایت بسیار فعال می باشد. اما با اندکی تحقیقات و بررسی های بیشتر، شما متوجه می شوید که که کار آن ها توسط یک شخص دیگر در خانه مدیریت می شود. ممکن است آن ها از این روند خود راضی باشند و نخواهند تغییری در پروسه کاری خود ایجاد کنند.
مهم ترین موضوع این می باشد که قبل از این که زمان بسیار چشمگیری را صرف کار کردن با آن ها کنید، دریابید که آیا واقعا می خواهند با شما کار کنند یا خیر و یا خریدار واقعی می باشند یا خیر.
آیا تجربه های مختلف برای مشتریان طراحی سایت خود دارید ؟
آیا تا به حال در زمینه فعالیت مشتریان سایت خود تجربه کسب کرده اید و یا باید پیش از شروع پروژه، یادگیری و آموزش هایی را به دست آورید و یا نرم افزار و یا ابزارهایی را خریداری کنید؟ اگر این چنین است، آیا قادر خواهید بود تا تمام این هزینه را در پروژه طراحی آن ها جبران نمایید؟ در میان این موضوعات، شما همیشه باید همراه با آن ها در پروژه پیش روید و اجازه دهید تا شرایط و وضعیت تان را مشاهده نمایند. اگر شما توانستید تا اعتماد آن ها را جلب نمایید، ممکن است تمایل داشته باشند تا با شما کار کنند.
آیا مشتریان طراحی سایت شما بابت پروژه هایی که انجام میدهید، هزینه پرداخت می کنند؟
حتی اگر خیلی سخت باشد بسیار ایده عالی است که در ابتدای معامله با مشتری وب سایت خود همه چیز را بگویید و مطمئن شوید که آن ها توانایی پرداخت چنین پروژه طراحی وب سایتی را دارند. می توانید تحقیقاتی انجام دهید و دریابید که این مشتریان تان در معامله های گذشته خود چگونه عمل کردند. آیا پرداخت های آن ها به موقع بود؟ مشکلات و نقاط ضعف آن ها در کدام بخش ها وجود داشت؟
آیا مشتریان فرصت های شغلی و پروژه های بیشتری را برای تان فراهم می کنند؟
کار کردن به صورت تنهایی و مستقل به این معنا می باشد که شما باید زمان زیادی را صرف بازاریابی و تبلیغ عملکرد ها و توانایی های خود کنید. انجام پروژه های متوالی و مکرر می تواند بسیار آسان باشد. مشتریانی که می توانند فرصت های شغلی بیشتری را برای تان فراهم سازند، باعث می شوند تا اطمینان حاصل نمایید که حرفه طراحی وب سایت شما هم چنان ادامه خوهد داشت و به پروژه های طراحی سایت بیشتر و به تبع آن به درآمد های بیشتری دست خواهید یافت.
برخی اوقات مشتریان وب سایت دقیقا نمی دانند که طراحی سایت و یا برنامه نویسی وب چه هزینه هایی دارد و متوجه این نمی باشند که چه مدت زمانی صرف این گونه پروژه ها می شود. خیلی از مشتریان فکر می کنند که پروژه طراحی سایت مانند یک کالا در قفسه موجود در یک سوپر مارکت است که باید برچسب قیمت روی آن خورده باشد.
همان طور که بارها مشاهده نمودید، آن ها ممکن است دچار شک و تردید شوند و نخواهند قیمت پیشنهادی خود را با شما به اشتراک بگذارند. فکر آن ها چیزی شبیه این مورد می باشد: "اگر بودجه خود را به آن ها بگویم، نمی توانم بهترین قیمت را از آن ها دریافت نمایم".
این موضوع می تواند یک پرچم قرمزی باشد که نشان می دهد مشتریان وب سایت به شما اعتماد ندارند. این وظیفه و مسئولیت شما می باشد که به آن ها آموزش دهید. به طور تصادفی قیمت هایی را بگویید و نتیجه را از رفتار آن ها مشاهده نمایید.
برای مثال، شما ممکن است به این ترتیب عمل کنید: "بر اساس توضیحات شما، قیمت این طراحی وب سایت حداقل حدود 5000 دلار و یا حداکثر حدود 8000 دلار می باشد. آیا این مبالغ بیش از قیمت پیشنهادی شما می باشد؟"
در این حالت برخی از مشتریان وب سایت به شما می گویند که هیچ قیمت پیشنهادی را در ذهن خود ندارند و از هزینه های پروژه های طراحی وب سایت مطلع نمی باشند. سپس دوباره می توانید قیمت های دیگری را ارائه دهید و ممکن است در این میان این گونه پاسخ ها را بسیار بشنوید: " خدای من! از آن چه که فکر می کردیم بیشتر می باشد". همه آن ها به طور کلی یک قیمت پیشنهادی را در ذهن خود دارند.
آیا محدویت زمانی خاصی در پروژه طراحی سایت وجود دارد؟
اگر محدودیت زمانی مشخصی برای اتمام پروژه طراحی وب سایت مشتری تان وجود دارد، به این معنا می باشد که شما نیاز دارید تا کار و پروژه آن ها را دوباره برنامه ریزی کنید و ساعات خاصی را برای تکمیل طراحی آن ها در نظر بگیرید.
قبول پروژه های طراحی سایت عجله ای و یا بدون هیچ دلیل منطقی، به این معنا می باشد که انجام باقی پروژه های مشتریان سایت خود را عقب می اندازید. و به این ترتیب مشتریان دیگر خود را ناراضی نگه می دارید و فرصت های شغلی بیشتر و بیشتری را از دست می دهید.
پروژه های طراحی وب سایت عجله ای می توانند مشکلات بسیاری را در حرفه شما باعث شوند. در این میان، فشار روی تکمیل یک پروژه طراحی وب سایت سریع می تواند شما را نسبت به مشتریان وب سایت تان عصبی سازد و این مقصر شما هستید که این گونه پروژه ها را بدون فکر و دلیل منطقی قبول کرده اید و عواقب آن نیز بر گردن شما می باشد.
بهبود دادن و واجد شرایط ساختن مشتریان وب سایت تان می تواند مهم ترین بخش شغل طراحی وب سایت شما باشد. زمانی را در نظر بگیرید که تا قبل از پروژه طراحی وب سایت، خود را از مواجه شدن با هر گونه مشکل احتمالی به دور بدارید.
توجه به مشتریان واجد شرایط باید بخش ضرروی هر پروژه طراحی وب سایتی باشد که می خواهید روی آن کار کنید. مطمئن باشید که با اندکی صرف زمان و تحقیق کردن در این باره، شما نهایتا مشتریان وب سایتی را به دست می آورید که از کار کردن با آن ها لذت می برید و نتیجه نهایی برای شما تجربه شگفت انگیزی می شود.
سعی کنید به سرعت و عجولانه هر پروژه طراحی سایتی را قبول نکنید، زمانی را صرف کنید تا دریابید که آیا این پروژه و یا این مشتری وب سایت، متناسب شما و شرایط تان می باشد یا خیر، در غیر این صورت تعلل نکنید و از پذیرفتن آن مشتری و پروژه سرباز بزنید و مطمئن باشید که به این ترتیب می توانید موجبات راحتی و امنیت هر چه بیشتر خود را فراهم سازید.
شما می توانید مشتریان و درآمدی که می خواهید به دست آورید، حتی اگر تازه کار باشید. شما مجبور نیستید که با مشتریان دردسرساز و پروژه های نامطلوب ارتباط برقرار کنید و یا کار کنید. با قدرت هر چه بیشتر مشکل مشتری وب سایت تان را حل کنید و به این ترتیب شما به یک منبع فوق العاده گران بها تبدیل می شوید. این کار را به نحو احسنت انجام دهید و از این رو متوجه خواهید شد آن ها مایل خواهند بود که برای جلب رضایت شما به رقابت بپردازند.
 
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...