رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

در تمامی این سال ها تبلیغات مدرن به طور قابل توجهی تکامل یافته و حالا به یک شکل بسیار پیچیده ارتباط جمعی تبدیل شده است. امروزه، به معنای واقعی کلمه صدها هزار روش برای یک کسب و کار مشخص وجود دارد تا بتواند پیامی را به مخاطب خود ارسال کند. این بدان معناست که تعداد زیادی از انتخاب هاب قابل دسترس برای یک آژانس تبلیغاتی وجود دارد تا زمانی که آن ها می خواهند چیزی را به بازار عرضه کنند. اینترنت به تنهایی تعداد زیادی از گزینه ها را ارائه می کند و  بسیاری از آژانس های تبلیغاتی در تکاپو هستند جهت استفاده از مزایای روش های مدرن برای منافعی که پیشرو دارند.
به علاوه تعدادی از روش های تبلیغات مدرن برای یک کسب و کار می تواند بی شک بازخورد عظیمی داشته باشد، تا زمانی که آن ها در مسیر درست گام بردارند. در زیر لیستی از روش های مدرن تبلیغات ارائه شده است که می تواند موثر واقع شود:
۱- تبلیغات آنلاین یا دیجیتالی
در واقع زمانی که از اینترنت و وبسایت ها بازدید می کنید به طور خودکار متوجه تبلیغات خواهید شد. همچنین، شما تبلیغات را در موتور های جستجو می توانید ببینید. همه اینها اساسا اشکال تبلیغات دیجیتال هستند. این تبلیغات در آغاز ساده بودند ولی در طول زمان در اشکال تبلیغات وب بنر، که کاملا شبیه تابلوهای تبلیغاتی توی جاده ها هستند، و تبلیغات در شبکه های اجتماعی، گسترش پیدا کردند. همچنین ویدیو های تبلیغاتی که در فیسبوک و دیگر پلتفرم های اجتماعی می توان پیدا کرد.
۲- تبلیغات از طریق موبایل 
یک روش نسبتا جدید که به روش های تبلیغات مدرن افزوده شده، تبلیغات از طریق موبایل است. اگر چه این روش کاملا جدید است، ولی هیچ انکاری نیست که این روش در حال چیره شدن بر بازار تبلیغات است. که اساسا ناشی از این واقعیت که استفاده از دستگاه های تلفن همراه همچون تلفن های هوشمند و تبلت ها افزایش یافته است. بر این اساس تبلیغات از طریق موبایل مادامی که در مسیر درست انجام شود می تواند اثر قدرتمندی ایجاد کند، و به این دلیل به سرعت در حال تبدیل شدن به ابزاری محبوب است. تمایل های رایج در تبلیغات مدرن از طریق موبایل شامل استفاده از پلتفرم های اجتماعی اصلی همچون اسنپ چت، فیسبوک، اینستاگرام و توئیتر است.
۳- تبلیغات چریکی
در ۲۰ سال گذشته نوع دیگر تبلیغات که کاملا مورد توجه واقع شده، تبلیغات چریکی یا بازاریابی محیطی است. این اصطلاح به طور گسترده ای برای تعریف هر چیز غیر متعارف استفاده می شود. این نوع از تبلیغات برای کسب و کار های کوچک که نیازی به بودجه و هزینه های زیادی ندارد استفاده می شود. علاوه بر این در تبلیغات چریکی، مشتری برای تعامل و مشارکت دعوت می شود. زمانبندی و موقعیت مکانی در این تبلیغات مهم است و ایده های خلاق و نوآوری به عنوان نیروهای محرکه در پشت پرده این بازاریابی محیطی یا تبلیغات چریکی عمل می کند. به عنوان نمونه ایجاد یک تبلیغ خلاقانه در دستگیره اتوبوس ها ازین دست تبلیغات است.
۴- تبلیغات چاپی
زمانی تبلیغات چاپی یک محرک عظیمی برای فروش تلقی میشد، اما تا حدودی به دلیل ظهور تبلیغات دیجیتالی کنار رفت. با این حال این بدان معنی نیست که این تبلیغات اثر خود را از دست داده است. تبلیغات چاپی زمانی که با تبلیغات دیجیتالی ترکیب شود،  می تواند شگفتی هایی جهت افزایش فعالیت های بازاریابی و فروش ایجاد کند. زیرمجموعه ای از تبلیغات چاپی وجود دارد که شامل:
• آگهی های دوره ای: این نوع از تبلیغات به آگهی های تبلیغاتی اطلاق می شود که در روزنامه ها، مجلات و هر چیزی که در فاصله های زمانی منظم چاپ شود.
• بروشور ها، آگهی های تبلیغاتی روی کاغذ های کوچک: وقتی تبلیغی در روزنامه درج می شود، در واقع آن را متفاوت نشان می دهد، به این دلیل که یک رابطه صمیمانه ای با مشتری ایجاد می کند و درگیر با مشتری است. این روش زمانی مناسب است که تعداد زیادی اطاعات به صورت تبلیغات در روزنامه نیاز باشد.
• تبلیغات از طریق پست مستقیم: همانطور که از نامش نمایان است، اساسا اشاره دارد به تبلیغات چاپی که به طور مستقیم به آدرس مشتری فرستاده می شود. اگر روش پست مستقیم در مسیر درست انجام شود، می تواند یک راه بسیار عالی برای تعامل با مشتری باشد، تا زمانی که این روش به طور مناسبی هوشمندانه و خلاقانه تصور و اجرا شود.
۵- تبلیغات از طریق پخش
تا همین اواخر، این شکل از تبلیغات تنها وقتی قابلیت استفاده داشت که کسب و کاری خواهان بدست آوردن مخاطبان زیادی بود. این شکل از بازاریابی انبوه از ارتباطی شامل می شود که مخاطب از طریق تلویزیون و رادیو  استفاده می کند. این روش همچنان روشی محبوب برای رسیدن به مخاطبان بیشمار است، مخصوصا در موقع و زمان خاصی که شما می دانید مخاطبان در حال تماشای تلویزیون یا گوش دادن به رادیو خواهند بود.
۶- توصیفات و تاییدیه ها از سوی اشخاص
یک از روش های مهم و قوی که در چند سال اخیر ایجاد شده، استفاده از افراد مشهور و چهره های مهم در فرآیند پیشرفت و ترقی در یک کسب وکار مشخص است. استفاده از یک شخصیت بانفوذ جهت تائید و توصیه کردن محصول شما به اندازه کافی می تواند برای مشتریان اغوا کننده باشد.
۷- تبلیغات در فضای باز
درحالی که این روش تبلیغات جدید نیست، ولی هنوز تاثیر گذاره و به طور گسترده ای استفاده می شود. این روش همچنین روش تبلیغات محیطی هم نامیده می شود.به هر شکلی از تبلیغات که هدف می گیرند مشتری هایی را که در خارج از خانه و به عبارتی در محیط هستند، اشاره می کند، با انتخاب لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. مناسب که می تواند شامل: پوستر های تبلیغاتی در اتوبوس ها، تابلو های تبلیغاتی واقع در خیابان ها و حتی برخی تابلوهای دیجیتالی که در مناطقی مشخص می توان مشاهده کرد.
۸- تبلیغات خدمات عمومی
این روش آخر در این مقاله در واقع آخرین روش در تبلیغات مدرن نیست، ولی با این اوصاف این نوع تبلیغات در درجه اول با هدف آموزش و اطلاع رسانی به جای فروش است، که به صورت سنتی در تلویزیون، رادیو و یا به صورت آنلاین نشان داده می شود.
 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...