رفتن به مطلب

بهینه سازی کلمات کلیدی: کلمات کلیدی را در کجا قرار دهیم


ehsannasr

پست های پیشنهاد شده

پس از آنکه مهترین  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  خود را انتخاب نمودید, می بایست آن را در بخش های زیر قرار دهید:

در عنوان هر صفحه
مهترین مکانی که  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  مورد نظر را می بایست قرار دهید عنوان صفحه می باشد و این مورد برای سئو وب سایت مهترین مسئله می باشد.
نمونه هایی از عنوان بهینه سازی شده برای صفحه اصلی:
Electronics, Cars, Fashion, Collectibles, Coupons and More Online Shopping | eBay
Shoes, Clothing, and More | Zappos.com
Shop clothes for women, men, maternity, baby, and kids | Gap
نمونه هایی از عناوین بهینه سازی شده برای صفحات داخلی:
Electronics | eBay
Popular Men’s Shoe Styles | Zappos.com
Womens Clothes: jeans, tops, skirts, dresses, pants | Gap

عناوین بهینه سازی شده مشخصات خاصی دارند:
- از عناوین تکراری خودداری نمایید: هر صفحه از سایت می بایست برای یک کلمه کلیدی بهینه سازی شده باشد پس از کلمات کلیدی غیر مرتبط استفاده ننمایید
- عنوان می بایست کمتر از ٧۰ کاراکتر طراحی شود
- برند را در انتهای عنوان قرار دهید.
- اصول نقطه گذاری و فاصله گذاری را بین برند و کلمات کلیدی رعایت نمایید

در تگ توضیحات هر صفحه
بخش بعدی که کلمات کلیدی را می بایست در آن استفاده نمایید تگ توضیحات می باشد. این بخش توضیحاتی می باشد که در موتور جستجو نمایش داده می شود, و یا زمانی که صفحه را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید. این توضیحات می بایست برای کاربران نوشته شود و نه برای موتورهای جستجو, شما حتی الامکان می بایست کلمات کلیدی خود را استفاده نمایید. توضیحات خود را به گونه ای درج نمایید تا کاربر بر روی لینک شما کلیک نماید. توضیحات بهینه سازی شده در حدود ١۵۰ کاراکتر می باشد. توضیحات بلندتر در گوگل به صورت سه نقطه نمایش داده می شود(…).

در بدنه متن اصلی شما
از کلمه کلیدی خود در حدود ٢-٣ بار استفاده نمایید, یک مورد حتما در پاراگراف اول استفاده نمایید. موتورهای جستجو به مواردی که در ابتدا باشند بیشتر اهمیت می دهند. بهتر از مقاله شما حداقل ٣۰۰ کلمه باشد. سعی کنید در بدنه مطالب از مترادف های کلمه کلیدی نیز استفاده نماید و انجام این موارد در سئو سایت تاثیر بسیار بالایی می گذارد.

استفاده در عناوین صفحه
عناوین, که به صورت“Heading ١, Heading ٢, Heading ٣″, etc. و یا “H١, H٢, H٣″ استفاده می شوند برای بخش بندی صفحه مورد استفاده قرار می گیرند.
در عناوین خود مطلب بعدی را توضیح دهید و از کلمات کلیدی نیز استفاده نمایید. این مورد به کاربران و موتورهای جستجو کمک می نماید تا موضوع بخش مورد نظر را بهتر متوجه شوند. این مورد برای کاربران سایت نیز بسیار مناسب می باشد زیرا کاربران به راحتی می توانند تیتر مورد نظر خود را در صفحه بیابند.

در آدرس صفحه
شما می توانید کلمات کلیدی خود را در نام صفحه استفاده نمایید.
استفاده از کلمات کلیدی در نام گذاری صفحه باعث جستجو بهتر صفحه در موتورهای جستجو و همچنین بهتر به خاطر سپردن صفحه برای کاربران می شود.

در Alt تصاویر
استفاده از کلمات کلیدی در توضیحات تصاویر باعث بهتر جستجو شدن صفحه در موتورهای جستجو می شود. این موردی است که در اکثر سایت ها فراموش می شود پس با درجAlt تصاویر از رقبا پیشی بگیرید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...