• اطلاعیه ها

    • Masih

      برخوردی شدید با تاپیک های تبلیغاتی   شنبه, 12 آبان 1397

      درود، از این لحظه به بعد، تمامی تاپیک های تبلیغاتی سبک رپرتاژ که با هدف جمع آوری بک لینک در انجمن های بیست اسکریپت ایجاد می شوند، حذف شده و دسترسی کاربر خاطی نیز مسدود خواهد شد.

hosseinhotmail

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    20
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

1 Neutral

درباره hosseinhotmail

  • درجه
    کاربر تازه وارد
  • تاریخ تولد 28 خرداد 1366

اطلاعات شخصی

  • آیدی تلگرام
    hosseinshooshtari
  • سیستم مدیریت محتوای مورد علاقه
    WORDPRESS
  • زبان برنامه نویسی و تخصص ها
    PHP
    HTML
    CSS
    MYSQL
  • آدرس سایت
    http://shayegan.net
  • سن
    30
  • جنسیت
    مذکر ( آقا )
  • Yahoo! Messenger
    hossein_hotmail
  • Skype
    hosseinshooshtary
  • صفحه خانگی
    http://shayegan.net
  • محل سکونت
    کرج
  • علایق شما
    مدیرمجموعه شایگان
  • جنسیت
    male
  1. پروموشن چیست؟ پروموشن چیست؟ پروموشن از لحاظ لغوی به معنای ترویج و پیشبرد است. پروموشن از لحاظ علم مارکتینگ فعالیتهای هدفمندی است که در مسیر دستیابی به استراتژی های کوتاه مدت و بلند مدت واحد بازاریابی شناخته شده است که برای رسیدن به این اهداف از انواع شیوه های کارآمد نوین،خلاقانه و متفکرانه متناسب با موقعیت فعلی برند برای هدایت مصرف کننده به سمت و سوی استفاده از محصول مورد نظر،ترویج،ترغیب و ایجاد نیاز در مخاطبین استفاده می نمایند. همانطور که در ادامه این مقاله اشاره شده است پروموشن ها گونه های مختلفی دارند و یکی از بهترین آنها که تاثیر بسیار زیادی در افزایش فروش داشته است پروموشن هایی است که همراه با تخفیفات چشمگیر در دوره زمانی مشخص به اجرا درآمده است و پروموتر ها با آگاه کردن مردم از این شرایط مقطعی و ویژه توانسته اند در پروژه های مختلف افزایش فروش های چشمگیری را به وجود آورند. در واقع پروموشن مجموعه عملکردهایی ثابت نمی باشد و برای برندها و شرکت های مختلف با توجه به ویژگی های محصول،گروه مخاطب،موقعیت فعلی آن در بازار نوع پروموشن را انتخاب می نماییم و پیشنهاد می دهیم. پروموشن برای هر سه گروه مختلف توزیع کننده یا عمده فروش،خرده فروشها و مصرف کننده ها در نظر گرفته می شود و برای هر کدام از این گروه ها پروموشن اختصاصی را می توانیم طراحی و تدوین نماییم. پروموشن چیست ؟ یکی از مهم ترین علت های استفاده از پروموشن آگاه کردن مصرف کننده نسبت به ویژگی های محصولات شما می باشد و پروموترها وظیفه انتقال صحیح این اطلاعات را دارا می باشند،معمولا شرکت های بزرگ برای رسیدن به هدفی خاص برای یک گروه محصول مشخص تاکید روی یک شعار یا پیام خاصی برای آن گروه محصول دارند که بهترین روش برای انتقال صحیح و بدون واسطه آن استفاده از پروموشن می باشد. چنانچه قرعه کشی بزرگی دارید و احتیاج به اطلاع رسانی آن در خارج از فضاهای پر ترافیک تبلیغاتی ATL دارید و نگرانی این را دارید که پیامتان را مصرف کننده به سرعت فراموش کند بهترین روش برای اطلاع رسانی آن راه اندازی یک پروموشن قدرتمند در نقاط فروش می باشد ما با اجرای پروژه های مختلف در این زمینه تاثیر عینی این مطلب را درک کرده ایم و افزایش فروش چشمگیری که در نقطه فروش ایجاد کرده ایم تاییدیه محکمی برای این مطلب می باشد. در بسیاری از مواقع تولید کننده ها یا وارد کنندگان ، تیم های فروش بسیار خوبی را راه اندازی می کنند ولی با توجه به رقابت بسیار شدید بازار فعلی در هنگام مراجعه بازاریابان به نقاط فروش استقبال خوبی از آنها برای دادن سفارش صورت نمیگیرد . بعد از خروج از این بحران شرکت ها با بحرانعدم خروجی کالا از شلف ها مواجه می شوند که نوع پروموشن و فعالیتهای تشویقی و ترغیبی که در این مرحله طراحی و تدوین می نماییم مستقیما به خاطر مصرف کننده نهایی می باشد و به اصطلاح درست زمانی که چرخه فروش مسدود می شود مشاوران سمپلینگراهی را برای رفع این انسداد پیشنهاد داده و پروموتر های ما نقشه راه طراحی شده را به اجرا در می آورند. برخی از دستاوردهای استفاده از پروموشن های قدرتمند: – تقویت تصویر ذهنی برند – افزایش فروش چشمگیر دوره ای – راه اندازی یا لانچ یک محصول جدید در بازار – ایجاد ارزش های خاص و ویژه برای برند – پیشتازی از رقبا و بدست آوردن مشتری های وفادار – فرهنگ سازی کانسپت جدید از محصولات یا خدمات – تعامل،توصیف و مذاکره حضوری با خریدار و جذب نظرات،انتقادات و پیشنهادات – فراهم سازی امکان فروش و تبلیغات به صورت همزمان با نتایج فوق العاده – از طریق پروموشنامکان بهره برداری به هنگام از مناسبت ها،جشنها،روزهای ملی،مسابقات،کارناوال های خاص تبلیغاتی و … به بهترین شکل ممکن فراهم می گردد. در اجرای پروموشن هیچ محدودیتی برای اصناف مختلف وجود ندارد و برای مثال کاربرد پروموشن را از دیدگاه خودمان در چندین مشاغل مختلف به شرح ذیل آورده ایم : – پروموشن های مواد غذایی می تواند آگاهی دادن به مصرف کننده بابت خواص محصول،معرفی محصول جدید،اطلاع رسانی قرعه کشی،برند سازی، اطلاع رسانی از تخفیف های دوره ای و موارد دیگر باشد. – پروموشن محصولات آرایشی و بهداشتی می تواند ارائه توضیحات محصول و ویژگی های آن،معرفی برند جدید یا محصول جدید از یک برند،اطلاع رسانی و اجرای قرعه کشی،برند سازی، اطلاع رسانی از تخفیف های دوره ای و یا راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی باشد. – پروموشن های بانک ها و بیمه ها می تواند معرفی خدمات نوین بانک و بیمه،معرفی طرح های دوره ای در سراسر ایران،گرفتن تارگت های خاص و دوره ای برای بانک ها و بیمه ها و … باشد. – پروموشن محصولات برقی،خانگی و دکوری می تواند به نمایش گذاشتن مدل های جدید،ارائه توضیحات ویژگی های محصول،برند سازی، اطلاع رسانی از تخفیف های دوره ای و موارد دیگر باشد. – پروموشن های محصولات دیجیتالی،صوتی و تصویری از قبیل:موبایل،تبلت،لپ تاب،دوربین،تلویزیون،سینمای خانگی و … می تواند معرفی مدل های جدید،ایجاد ارتباط موثر با مصرف کننده،اطلاع رسانی از تخفیف های دوره ای و … باشد. – اجرای پروموشن خودروها می تواند اطلاع رسانی از تخفیف های دوره ای،ارائه توضیحات ویژگی های خودرو،برند سازی و …. باشد. – اجرای پروموشن های شرکتهای مخابراتی و اینترنتی و USSD کدها می تواند آموزش استفاده از یک کد،معرفی طرح های دوره ای،برندسازی و … – اجرای پروموشن های رستورانها،کافی شاپ ها،آژانس های هواپیمایی،موسسه های آموزشی و ….. بر هر کدام از مشاغل تمامی موارد پیش گفته شده قابل اجرا می باشد. – پروموشن های معرفی برندهای فرش،مجتمع های تجاری،مجتمع های عظیم اداری،تجاری و مسکونی و … شامل تمامی موارد اشاره شده می باشند. چنانچه به موارد فوق توجه نمایید به اثبات این جمله میرسیم که پروموشن ها هیچ محدودیت صنفی ندارند و فقط کافی است که شما بخواهید کسب و کار خود را رونق بخشید و گسترده نمایید و این کار را پروموتر های سمپلینگ با برنامه ریزی های منسجم مدیران ارشد شرکت برای شما انجام می دهند.
  2. سلام دوست داشتین کار سئو سایتتون و تبلیغاتتون به بهترین شکل انجام شه می تونید با ما تماس بگیرید :
  3. سلام دوستان دامنه lilya.ir قبلا برای یک رستوران و فودکورت بود که الان دیگه باهاشون همکاری نداریم قصد دارم این دامنه رو بفروشم قیمت توافقی است. هر کی دامنه رو دوست داشت پیشنهادات خودش رو ارسال کنه با تشکر از همگی
  4. سلام افزونه ای نیست که اونطوری باشه بهتره دنبال یک قالب خوب بگردی یا یک اسکریپت اختصاصی بنویسی
  5. سلام بهتره انگلیسی سرچ کنید کلی نمونه میاد براتون Our Team HTML template
  6. وردپرس کارتون رو راه میندازه می تونید توی سایت های w3template.ir و rtl-theme.com قالب مورد نظرتون رو جستجو کنید
  7. دوست عزیز اعمال تغییرات بر روی عنوان، توضیحات مطلب و ... رو باید بعد از مدتی در گوگل بررسی کنید نه بعد از تغییرات برای اینکه زودتر تغییرات رو ببینید می تونید سایت رو در گوگل وبمستر ثبت نام کنید و بعد صفحه مورد نظر رو fetch نمایید تا گوگل زودتر متوجه تغییرات شود باز اگر سوالی بود من در خدمتم
  8. سلام یکسری مقالات رو سعی کردم توی سایت مجله سئو بنویسم که شاید بدردتون بخوره
  9. سلام برای رسیدن به جواب این سوال باید آمار جستجو موبایل و کامپیوتر رو بررسی کنید. تا هنگامی که با کامپیوترهای شخصی جستجو انجام می شه ، این سایت ها بازدید دارند. حتی خیلی از اینگونه سایت ها با موبایل باز می شن
  10. مشکل

    فکر کنم افزونه Rss POSTER PRo اسمش بود
  11. مشکل

    بله من بله من یک سری سایتها رو مثل خبرخوان نفت . خبرخوان طلا . خبرخوان ورزش و ... با وردپرس زدم فقط مشکلش اینه که تصویر رو در جایگاه تصویر شاخص ثبت نمی کنه برای این هم راه حل اینه که باید قالب وردپرس رو براش بهینه کنید که اولین عکس در مطلب رو به عنوان تصویر شاخص در نظر بگیره برای این چنین سایتهایی هم هاست نامحدود نیاز دارید اسم افزونه متاسفانه یادم نیست
  12. سلام شوشتری هستم، مدیر مجموعه شایگان میشه یک خرده بیشتر در مورد کارتون صحبت کنید تا بتونم بهتون کمک کنم. اینکه چه فروشگاهی رو می خواید راه اندازی کنید؟ چه قدر هزینه می خواید کنید؟ چی توش می خواید بفروشید؟ مشتریانتون کیا هستند؟ برای پنل بازاریابیتون برنامه ای ریختید یا نه؟ و...
  13. مشکل

    سلام دوست عزیز شوشتری هستم از شرکت شایگان اگر فقط بازنشر اخبار دیگران باشه با وردپرس می شه زد، یک وردپرس نصب کنید با یک قالب خبری. و برای بازنشرش هم باید از افزونه های موجود در این زمینه استفاده کنید موفق و پیروز باشید
  14. سلام اسکریپت به دردتون نمی خوره اگر می خواید یک کاری رو راه بیاندازید و ازش پول دربیارید باید هزینه کنید البته قبل از هزینه این چندتا کار رو انجام بدید: بررسی بازار مشتریان و نظرسنجی از اونها بررسی رقبا برآورد هزینه و زمان پیش بینی میزان فروش و اینکه آیا اصلا می ارزه این کار رو شروع کنید یا نه کنار گذاشتن هزینه برای تبلیغات و بازاریابی برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دیجیتال مارکتینگ و ساخت تیزر تبلیغاتی با ما همراه باشید
  15. سلام دوست عزیز برای اینکه بتونید قالب های HTML رو راستچین کنی نیاز داری قوانین کدنویسی CSS و HTML رو بدونی این زبان ها، به زبان انسان نزدیک هستند و یادگرفتنشون آسونه برای یادگیری بهتره اول نرم افزار notepad++ رو نصب کنی و بعد برای آموزش این دو مورد به سایت w3schools.com مراجعه کنی بعد از اینکه فارسی سازی قالب رو هم یاد گرفتی می تونی قالب هاتو تو فروشگاه های قالب مثل w3template.ir بزاری و بفروشی