• اطلاعیه ها

    • Masih

      برخوردی شدید با تاپیک های تبلیغاتی   شنبه, 12 آبان 1397

      درود، از این لحظه به بعد، تمامی تاپیک های تبلیغاتی سبک رپرتاژ که با هدف جمع آوری بک لینک در انجمن های بیست اسکریپت ایجاد می شوند، حذف شده و دسترسی کاربر خاطی نیز مسدود خواهد شد.

mehregaan

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    12
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره mehregaan

  • درجه
    کاربر تازه وارد
  • تاریخ تولد 3 آبان 1375

اطلاعات شخصی

  • آدرس سایت
    http://armanic.com
  • جنسیت
    female
  1. سئو SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization می باشد که به طور کلی معنی آن بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد. به عنوانی می توان گفت که سئو ،تمرین و تکرار مراحل بهبودسازی و ترقی بخشیدن یک وب سایت به منظور افزایش آمار بازدیدکنندگانی که از طرف موتورهای جستجو معرفی می شوند است. گاهی اوقات سئو به سادگی برای ایجاد اطمینان در مورد اینکه سایت شما ساختار مناسبی از نظر موتورهای جستجو دارد مورد استفاده قرار می گیرد. اما درواقع گوگل اهمیت بیشتری به وب سایت هایی می دهد که سایت خود را برای کاربر بهینه سازی کرده باشند.یعنی اگر کاربری به در سایت شما احساس بهتری داشته باشد و زمان بیشتری را بگذراند یک امتیاز مثبت برای شما در نظر گرفته می شود. https://modireweb.com/seo
  2. اشتباه 1: مطلب برای خواننده شما نوشته‌ نشده است ممکن است در حوزه کاری خود سال‌ها تجربه داشته باشید. حتی ممکن است دارای تحصیلات تخصصی بوده و یک مدرک دانشگاهی عالی داشته باشید. شما با حوزه کاری خود کاملاً آشنایی دارید. این شما را به یک مرجع ارزشمند برای مشتریانتان تبدیل می‌کند، این را از یاد نبرید. با این وجود، همین شما را مستعد می‌کند تا مرتکب برخی از خطاهای رایج بازاریابی محتوایی شوید. همین حالا باید نوشتن در سطحی بالاتر از درک مخاطبان خود را متوقف کنید. به همان دلایلی که در پاراگراف بالا اشاره شد، یک فاصله علمی بین شما و مشتریانتان وجود دارد. آن‌ها از چیزهایی که شما درباره حوزه کاری خود می‌دانید اطلاعی ندارند. هنگامی‌که خواننده مطلب شما با مطالعه محتوای بازاریابی شما گیج می‌شود، شما باهوش به نظر نخواهید رسید، بلکه باعث می‌شود مطلب را رها کنند. اگر خوش‌شانس باشید آن‌ها به سراغ لغت‌نامه خواهند رفت. بااین‌حال احتمال بیشتری وجود دارد که به سراغ مورد بعدی در نتایج جستجو بروند. برای جلوگیری از این خطای بازاریابی محتوایی کارهای زیر را انجام دهید: استفاده از عبارات حرفه‌ای و کلمات مخففی که بین فعالان حوزه کسب‌وکار شما رایج است را متوقف کنید. اگر چاره‌ای جز استفاده از آن‌ها ندارید، آن‌ها را تعریف کرده و کاملاً توضیح دهید. برای اطمینان از قابل درک بودن مطلب، پیش از انتشار آن از فردی که با حوزه کاری شما ارتباطی ندارد بخواهید محتوای شما را مطالعه کند. به‌طور منظم با مشتریان خود درباره نقاط رنج آور (pain points) و میزان دانشی که از حوزه کاری شما دارند به گفتگو بپردازید. این کار باعث می‌شود در جریان دانسته‌های آنان قرار داشته باشید. متن بازاریابی نباید مانند یک پایان‌نامه دانشگاهی به نظر برسد، بلکه باید متنی باشد که مخاطب بتواند از نظر عاطفی با آن ارتباط برقرار کرده و تبدیل به دلیلی برای رشد علاقه آن‌ها به شما و کسب‌وکارتان شود. بیشتر بخوانید: چطور محتوایی بنویسیم که افراد واقعاً آن را بخوانند اشتباه 2: فقط بر فروش پافشاری و تمرکز می‌کند در حالت طبیعی هدف مطالب وب‌سایتی که در ارتباط با کسب‌وکار مطلب می‌نویسد این است که بر تمایل به فروش محصولات یا خدمات خود تکیه داشته باشد؛ اما این موضوع خود می‌تواند مشکل‌آفرین باشد. در ادامه به توضیح همین مطلب می‌پردازیم. معمولاً خوانندگان به این دلیل وب‌سایت شما را پیدا می‌کنند که به نوعی مشکلی داشته و به دنبال راه حلی برای آن بوده‌اند. آن‌ها به گوگل می روند و عبارتی مرتبط با این مشکل را جستجو می‌کنند و تبریک می‌گوییم! سایت شما ظاهر می‌شود. با این‌ حال هنوز تنها نیمی از کار انجام شده است. چنانچه متوجه نشده‌اید که منظور ما چیست، به مسئله از این زاویه نگاه کنید: شما نمی‌توانید قسط وام منزل خود را با ترافیک وب‌سایت تسویه کنید(همین نگرش غلط مشکل اصلی اکثر افراد علاقه مند به کسب و کار اینترنتی است که به مدیر وب مراجعه می کنند). برگزاری مجلل‌ترین مراسم بدون هدف فروش چیزی عاید شما نمی‌کند. هنگامی‌که در کسب‌وکاری فعال هستید، نیاز دارید مردمی که در آن مراسم شرکت می‌کنند چیزی خریداری کنند. با این وجود، ممکن است مشتریان شما هنوز آمادگی ذهنی لازم برای خرید را نداشته باشند. لذا ابتدا در جهت حل مشکل آن‌ها تلاش کنید. در برابر تمایل خود برای نوشتن محتوایی که شما را به مانند فروشنده خودروهای بی کیفیت نشان می‌دهد که تلاش دارد مشتری را برای یک دور آزمایش رانندگی متقاعد کند مقاومت کنید. برای جلوگیری از این خطای بازاریابی محتوایی کارهای زیر را انجام دهید: درباره روش رفع مشکل و مسائل مرتبط با حوزه کاری خود مطلب بنویسید. توصیه‌هایی درباره خرید محصولات یا خدمات حوزه کاری‌تان برای مصرف‌کننده ارائه کنید. برای تشخیص مواردی که دارای بیشترین اهمیت برای خوانندگان شما هستند، کلمات کلیدی جستجو شده را مورد بررسی قرار دهید و محتوای خود را با همان موارد تطبیق دهید. این مورد، یکی از خطاهای بازاریابی محتوایی است که دارای آسان‌ترین راه چاره است، اطمینان یابید که در تمامی محتواهایی که تولید می‌کنید مقدار قابل توجهی ارزش برای مشتریان ارائه می‌دهید. به یاد داشته باشید که آن‌ها جستجو کرده و شما را پیدا کرده اند و نه برعکس، اگر با سرعت بیش از حد به مبحث فروش وارد شوید این امکان وجود دارد که آمادگی لازم را نداشته باشند. برای رفع این خطای بازاریابی محتوایی، در ابتدا تلاش کنید فضایی از اعتماد به وجود بیاورید. بیشتر بدانید: 3 درس مهم که باید در تولید محتوا یاد بگیرید اشتباه 3: فعالیتی که از خوانندگان خود انتظار انجام آن را دارید واضح نیست ممکن است خوانندگان شما مطلب را تا انتها بخوانند، واقعاً موردپسندشان واقع شود و به نظرشان سودمند بیاید، با این وجود اگر خریدی انجام ندهند یا فعالیت موردنظر شما را انجام ندهند، بازهم ممکن است نتایج مأیوس‌کننده‌ای به بار آید، آیا انجام فعالیتی که از مخاطبان خود انتظار دارید را تا حد امکان آسان کرده‌اید؟ برای جلوگیری از این خطای بازاریابی محتوایی کارهای زیر را انجام دهید: در انتهای هر صفحه مرتبط با بازاریابی مانند مطالب وبلاگ از خوانندگان بخواهید فعالیتی انجام دهند. غیر از خرید، فراخوان به عمل‌های دیگری نیز وجود دارند: دانلود، تماس، ثبت‌نام، اشتراک‌گذاری و ارائه دیدگاه همگی درخواست‌های کاملاً معقولی هستند. در صفحاتی که محتوای طولانی‌تری دارند، دکمه‌های «اکنون خرید کنید» یا «همین حالا با ما تماس بگیرید» را در چند مکان در صفحه قرار دهید. عبارات مختلفی که برای فراخوانی به انجام فعالیتی در محتوای خود استفاده کرده‌اید را مورد ارزیابی قرار دهید، از عباراتی استفاده کنید که ضریب موفقیت بیشتری داشته‌اند. فراخوانی به یک فعالیت، روشنی و وضوح مفهوم را افزایش می‌دهد و به نحوی خواننده را راهنمایی می‌کند. چنانچه کار خود را به‌درستی انجام داده باشید و برای خواننده‌تان سود و ارزشی فراهم کرده باشید، فراخوانی به فعالیتی که به‌خوبی بیان‌شده باشد می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی برای شما به ارمغان بیاورد. https://modireweb.com/3-Content-Marketing-Mistakes
  3. شبکه اجتماعی لینکدین یک محیط کاملاً تخصصی برای برقراری ارتباطات مفید با افرادی است که در زمینه کاری شما فعالیت می‌کنند. با عضویت در این شبکه اجتماعی می‌توانید یک رزومه آنلاین برای خودتان تهیه کنید و با استفاده از لینک اختصاصی مربوط به خودتان آن را در هرکجا که بخواهید منتشر کنید. در این فایل آموزشی ابتدا به معرفی لینکدین پرداخته‌ایم و سپس مزیت‌ها و امکاناتی که این شبکه در اختیار اعضای خود قرار می‌دهد را بررسی کرده‌ایم. ازجمله مزیت‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: - ساخت یک رزومه آنلاین - برقراری ارتباط با افراد متخصص در زمینه کاری خودتان - شرکت در گروه‌های اشتراک‌گذاری اطلاعات تخصصی - اطلاع از آخرین اخبار در زمینه تخصصی خودتان - و چندین مورد دیگر که در فایل صوتی توضیح داده شده است.
  4. در بازاریابی ویروسی، همان‌طور که ویروس از شخصی به شخص دیگر منتقل می‌شود، در این نوع بازاریابی تبلیغ محصولات یا خدمات برند نیز از یک شخص به شخص دیگر منتقل می‌شود. در دنیای اینترنت همه چیز کمی متفاوت‌تر است و بازاریابی ویروسی به تکنیکی از بازاریابی گفته می‌شود که در آن یک برند از خدمات شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و سایر تکنولوژی‌ها برای تبلیغات خود استفاده می‌کند. با توجه به همه گیر شدن اینترنت می‌توان این‌طور نتیجه‌گیری کرد که این روش یکی از راه‌های قدرتمند بازاریابی محسوب می‌شود. تا به حال برای همه ما پیش آمده است که نتوانیم بین چند فیلم سینمایی یا رستوران یک مورد را انتخاب کنیم. در چنین شرایطی معمولا به بخش نظرها مراجعه کرده و با خواندن پیشنهاد دیگران اقدام به تصمیم‌گیری می‌کنیم. یا زمانی که یکی از دوستانمان از کیفیت محصولی راضی است ما نیز نسبت به خریدن آن محصول تشویق می‌شویم. این موارد نمونه‌هایی از بازاریابی ویروسی هستند و امروزه به لطف شبکه‌های اجتماعی این نوع بازاریابی بیش از پیش قوی شده است. طبق تحقیقات صورت گرفته کاربران فعال توییتر که حداقل یک شرکت را دنبال کرده‌اند 59 درصد بیشتر از دیگران تمایل دارند که خدمات آن شرکت را به دیگران توصیه کنند. استراتژی‌های بازاریابی ویروسی برای اینکه یک محتوا بتواند مانند ویروس به سرعت در میان مخاطبان منتشر شود، باید موضوع جالبی داشته باشد و به آسانی به اشتراک گذاشته شود. همچنین باید طوری طراحی شده باشد که بتواند حق مطلب را به طور خلاصه بیان کند. محتواهایی که موضوع آموزشی یا سرگرمی دارند معمولا موفق‌تر هستند و به سرعت در فضای مجازی پخش می‌شوند. در ادامه به معرفی تکنیک‌هایی می‌پردازیم که بر موفقیت بازاریابی ویروسی تأثیرگذار هستند: https://modireweb.com/viral-marketing
  5. به عقیده بسیاری از کارشناسان، بازاریابی محتوا در حال حاضر تنها تجارت باقی مانده و سودآور در تجارت آنلاین است. ایجاد محتوای اختصاصی خودتان، تجارت شما را با فرصت های بی نظیری برای افزایش فروشتان رو به رو خواهد کرد. چه به انتشار چند پست در طول یک هفته در وبلاگتان بپردازید و چه پادکست یا ویدئو ضبط کنید، ایجاد هر مدل محتوای انحصاری در افزایش مراودات و گسترش اطلاعات بین تجارت شما و مشتریان و مصرف کنندگان شما را بیشتر می کند. در ادامه 4 دلیل مهم در این زمینه برای اینکه چرا باید روی بازاریابی محتوا سرمایه گذاری کنید را بازگو می کنیم : 1. بازاریابی محتوا، مکمل استراتژی های تجاری شما خواهد بود در بسیاری از تجارت ها، بازاریابی محتوا به نظر با آن چه که در این تجارت ها انجام می شود تفاوت و فاصله زیادی دارد. اما واقعیت این است که تولید محتوا می تواند بیشتر از آن چیزی که فکرش را بکنید مؤثر واقع شود. اگر یک کمپین تجاری PPC یا درآمدزایی کلیکی (Pay-per-click) که یکی از پر مخاطب ترین و سودآور ترین نوع تبلیغات اینترنتی است دارید، یا از طریق تمرکز بر روی سئو خواهان جذب مخاطب هستید و یا در حال فعالیت تجاری در شبکه ها و رسانه های اجتماعی هستید، بهتر است بدانید بازاریابی محتوا مکمل تمام این روش های تجارت آنلاین می باشد. اگر می پرسید چطور، در ادامه به آن پاسخ می دهیم. در نوع تجارت PPC ، بازاریابی محتوا به شما فرصت ساخت تعداد بیشتری صفحات فرود (Landing Page) می دهد. بعضی اوقات ممکن است یک مشتری در صدد خرید نباشد، اما آن ها در واقع به دنبال اطلاعات بیشتر هستند. انتشار پست های وبلاگ که به موضوعات مختلف مربوط می شود، می تواند مکان هایی مناسب برای مشتریان به منظور دستیابی به اطلاعاتی که به دنبالش هستند باشد. همچنین این پست ها برای گسترش تجارت شما نیز مفید هستند. این زمان، همان زمان مناسبی است که می توانید از تبلیغات PPC یا تبلیغات Adwords در پست های وبلاگتان استفاده کنید. برای آشنایی کامل با صفحات فرود (Landing Page) فایل صوتی "صفحات فرود و مزایای آن چیست؟" را بشنوید. اگر در حال حاضر از فرآیندهای SEO در وب سایتتان استفاده می کنید، حتماً اهمیت بالای کلمات کلیدی در افزایش رتبه سایت شما در موتورهای جستجو را می دانید. توسط یک وبلاگ (بازاریابی محتوا)، شما قادر هستید تا از کلمات کلیدی بیشتری به منظور کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو استفاده کنید و در نتیجه می توانید از یک راه طبیعی و بی دردسر و در عین حال یک راه کم خرج بازدهی وب سایت خود را افزایش دهید. بیشتر بدانید؛ 10 نکته طلائی برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب امروزه با فراگیری همه جانبه رسانه های اجتماعی، آن ها به یکی از مهمترین بخش های اصلی تجارت های امروزی تبدیل شده اند. اما همچنان پیدا کردن مطالب مرتبط مناسب برای به اشتراک گذاری با مخاطبین یک چالش به حساب می آید. با تولید محتوا و مطالب اختصاصی ، می توانید حضور پر رنگ تری در شبکه ها و رسانه های اجتماعی را تضمین داشته باشید و بیش از پیش مخاطبین و مشتریان را به سمت کسب و کار خود بکشانید. در همین راستا، پیشنهاد می کنیم مقاله 10 نکته مهم برای تولید محتوا درشبکه های اجتماعی را مطالعه کنید 2. بازدیدهای هدفمند به سمت وب سایت شما ارسال می شود بازاریابی محتوا می تواند به افزایش بازدیدکنندگان سایت شما از طریق تمام موارد گفته شده کمک شایانی کند. نکته مثبت راجع به این بازدیدها این است که آن ها، بازدیدهای ثابت و با کیفیت هستند. مطالعات اخیر ثابت کرده اند که بازایابی محتوا به مراتب از پیام رسانی های مزاحمت آمیز سنتی برای تبلیغ وب سایت بهتر و مؤثرتر هستند. همچنین ثابت شده است که بازایابی محتوا نرخ بهتری از بازدیدهای تبدیل کننده دارا می باشد. در واقع جذب بازدید از طریق بازاریابی محتوا نسبت به روش های قبلی، نرخ تبدیل کاربر به مشتری (Conversion Rate) را از 6% به حداقل 12% افزایش می دهد. این به خاطر این است که شما ارتباط مؤثرتر و بیشتری با کاربران در زمانی که آن ها نیاز به کسب اطلاعاتی که شما ارئه داده اید دارند پیدا می کنید. شما به جای فشار آوردن بر روی کاربران به واسطه تبلیغات، به آن ها محتوای مفید و کارآمد ارائه می کنید. محتوایی که منجر به ایجاد اعتماد کاربران خواهد شد. همین مورد باعث ایجاد یک رابطه متقابل بین تجارت شما با مشتری هایتان می شود. در حقیقت می توان گفت که بازاریابی محتوا تنها نوع مقیاس پذیر از تجارت بر مبنای ارتباط با مشتری می باشد. 3. ریسک خیلی کمی در این سرمایه گذاری دخیل است چه شما تبلیغات متنی در فیسبوک اجرا کنید، کمپین تبلیغاتی PPC راه اندازی کنید و یا در تبلیغات تصویری سرمایه گذاری کنید، برای شما هزینه بر خواهد بود. در تمام چنین استراتژی های تجاری، معمولاً نیاز به هزینه کردن مستقیم می باشد. همچنین در بسیاری از اوقات شما نیاز به آزمون و خطا برای پیدا کردن مکان مناسب برای دریافت بازدید مورد نظر از طریق تبلیغات پولی خواهید داشت. اما در طرف دیگر، بازاریابی محتوا هزینه خیلی کمی دارد و از جایی که شما آن را در وب سایت خود منتشر می کنید، هزینه ای برای اجرا و نگه داری آن نخواهید داشت. حتی در صورتی که تلاش اولیه شما برای جذب بازدید مناسب نباشد، شما با خواسته های کاربرانتان بیشتر آشنا شده و از طریق واکنش آن ها به مطالبتان، نقطه ضعف و نقطه قوت کار خود را پیدا می کنید و در نتیجه می توانید تغییرات لازم را در مطالب جدیدتر اعمال کنید و نکته اینجاست که این تغییرات شما را از فرآیند جذب کردن بازدید عقب نخواهند انداخت. 4. همه رقبای جدی شما در حال بازاریابی محتوا هستند اگر رقبای شما در حال پیشرفت از طریق بازاریابی محتوا هستند و شما در این زمینه فعالیتی ندارید، پس شما حسابی عقب خواهید افتاد. تحقیقات اخیر این مورد را ثابت کرده اند. این مطالعات نشان داده است که 88% سازمان های فعال در حوزه تجارت B2B و 76% از کمپانی های فعال در همین حوزه، در حال فعالیت جدی در زمینه بازاریابی محتوا به منظور ارتقاء تجارتشان هستند. تقریباً 50% تجارت های کنونی در حال برنامه ریزی برای گسترش بازاریابی محتوا در آینده هستند. در پایان برای آشنایی بیشتر با تجارت B2B مقاله چگونه در تجارت الکترونیک B2B موفق شوید را مطالعه کنید. اگر شما هنوز شروع نکرده اید، بهتر است دست به کار شده و خودتان را به رقبایتان نزدیک کرده و حتی از آن ها سبقت بگیرید! https://modireweb.com/content-marketing /content-marketing/content-marketing
  6. یکی از راه های کسب درآمد سریع و بدون نیاز به سرمایه گذاری راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی است که اکثر آنها نیز ابتدا از داخل خانه ها آغاز می شود و سپس رشد کرده و تبدیل به شرکت های بزرگ می شوند. خیلی ها بر این باورند که راه اندازی کسب و کار اینترنتی فقط با سرمایه گذاری زیاد امکان پذیر است و باید برای شروع هزینه های زیادی برای صرف راه اندازی وب سایت و تبلیغات و... شود و یا باید مسلط به برنامه نویسی بود و خود با انجام کارهای فنی پیچیده یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرد. آیا فکر می کنید برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی حتما باید کدنویسی کنید؟ آیا فکر می کنید نیاز است با شخص متخصص مشورت کنید؟ آیا شما هم فکر می کنید باید کالاهای زیادی را خریده و انبار کنید؟ آیا بدون سرمایه گذاری زیاد نیز می شود یک کسب و کار آنلاین راه اندازی کرد؟ پاسخ خود را در این ویدیو خواهید یافت. این ویدیو رایگان را همین الان دانلود کنید تا با متوجه شوید چگونه باید کسب و کار اینترنتی خود را: 100% توسط خودتان بدون نیاز به کدنویسی و متخصص بدون هزینه های هنگفت! بدون نیاز به انبار حتی 1 محصول! بدون نیاز به دفتر کار و در منزل آغاز کنید. https://modireweb.com/seo
  7. بهینه سازی طراحی وب سایت شما : کیفیت محتویات مهم است اما تنها بخش از استراتژی بهینه سازی شما نباید باشد. 1. با طراح وب مشورت کنید و یک تیم برای تمرکز روی ساخت وب سایت تشکیل دهید. 2. محتویات را با ارتباط و منوی بازشونده گروه بندی کنید. این امر به کاربران کمک می کند تا راحت تر به اطلاعات دست پیدا کنند. (اگر می توانید از مگامنو استفاده کنید) 3. از لینک های متنی برای پشتیبانی از هدایت گر و مطالب سایت استفاده کنید. 4. از هدایت گر Breadcrumb (خرده نان) در وب سایتتان برای راحتی کار کاربران استفاده کنید. 5. صفحه اصلی خود را انتخاب کنید و اطلاعات لازم را در آن قرار دهید. 6. بالای صفحه اصلی لوگو و پیام اصلی و لینک سایت را قرار دهید. 7. الگوی وب سایت خود را خیلی عوض نکنید. 8. از اسکرول افقی در سایت استفاده نکنید. 9. سرعت بارگزاری صفحه وب تان را با روش های مختلف افزایش دهید. 10. از راهنمای وب مستر گوگل استفاده کنید. 11. از تصاویر غیر ضروری در صفحه خود استفاده نکنید. بهینه سازی محتویات: از متن های خیلی طولانی در صفحه استفاده نکنید زیرا باعث کاهش رتبه صفحه شما خواهد شد. می توانید برای این مسئله از آنالیزور کلیدواژه استفاده کنید. 13. از عنوان های HTML استفاده کنید که شامل توصیف و سودمندی موتورهای جستجو می شود. 14. از تصاویر مرتبط و مناسب در صفحه تان استفاده کنید. 15. اگر می خواهید متن شما سریع تر لود شود به آن تصویر اضافه نکنید. طراحی وب و عنوان های بازاریابی اینترنتی : 16. از رابطه مستقیم برای برقراری ارتباط با کاربران استفاده کنید. 17. درک مکالمات را برای کاربران هرچه بیشتر ساده کنید. 18. با استفاده از مطالب پر بار و معتبر به وب سایت خود ارزش و اعتبار ببخشید. 19. مطلب و محتویات قابل اشتراک گذاری در سایت قرار دهید. 20. از تصاویر پویا و توصیفی استفاده کنید. 21. همیشه در سایت های چند ملیتی از قابلیت های چند زبانه به ویژه زبان انگلیسی نیز استفاده کنید. 22. مطمئن شوید که جای اضافی برای بنرهای تبلیغاتی در سایت دارید. 23. از اطلاعات مرتبط برای کمک به کاربران و پیشنهادات به آنان استفاده کنید. 24. یک طراحی کاربر پسند و جذاب در کسب رتبه های بهتر و جذب لینک های معتبر مفید می باشد. جنبه های تکنیکی و فنی وب سایت SEO-friendly : 25. از طراحی سایت های بر پایه فلش به صورت کامل خودداری کنید. به جای آن می توانید از برخی افزونه های JavaScript یا jquery برای اعمال برخی افکت های لازم استفاده کنید. 26. از فلش برای هدایت گر استفاده نکنید. 27. از جاوا اسکریپت و ای جکس (Ajax) استفاده نکنید چون استفاده از آن ها لزومی ندارد و موبایل ها نیز با جاوا اسکریپت مشکل دارند. 28. اطمینان حاصل کنید که طراحی وب سایت شما مطابق با استاندارد رزولوشن صفحه نمایش ها باشد. به طور معمول شما باید طراحی وب سایت خود را برای اندازه 1024 در 768 پیاده سازی کنید. همچنین می توانید از اطلاعات Google Analytics برای دریافتن اینکه بیشترین رزولوشن مورد استفاده کاربران چه چیزی است استفاده کنید. 29. مرورگرهای مختلف را آزمایش کنید تا مطمئن شوید رندرینگ طراحی وب سایت شما مناسب بوده و در اجرا شدن در مرورگرهای مختلف ایرادی ندارد. 30. برای اینکه محتوای سایت شما توسط روبات های Spider موتورهای جستجو بازبینی شوند، افزونه های فلش و دیگر پلاگین ها را غیر فعال کنید. به جای آن ها می توانید از ابزار Spider View و ابزار Web SEO Analysis بهره مند شوید. در نهایت باید گفت که فراموش نکنید توانایی هایی که برای رضایت کاربر نیاز دارید فقط به کیفیت خوب محتویات موتور جستجو مربوط نمی شود. بلکه یک طراحی مناسب هم به همان اندازه تأثیرگذار خواهد بود. سورس : کسب و کار اینترنتی
  8. در حال حاضر فاکتورهای پیچیده و زیادی برای بالا بردن سئو هست ، اما یک سری اطلاعات هست که بصورت پیش فرض باید تو هر سایتی رعایت بشه ، به عبارتی پایه ی رعایت استانداردهای سئو و کار کردن روی بالا بردن رتبه ی سایت هست. همونطور که میدونید از چند سال گذشته تا به امروز، اینترنت و مزایای اون برای مردم جا افتاده و در حال حاضر اکثرا برای خرید کالاهاشون به فروشگاه های اینترنتی مراجعه می کنند و بصورت اینترنتی خرید میکنند یا اگه خدمات خاصی نیاز داشته باشند از طریق موتورهای جستجوگر جستجو می کنند. نتیجه میگیریم داشتن یک وب سایت برای معرفی خدمات و یا فروش کالاهامون میتونه تو گسترش کار و شغلمون تاثیر بسیار زیادی بزاره ، بنابراین سئوی سایت و رعایت استانداردهای اون از اهمیت بالایی برخوردار هست. هدف ما از بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر ، افزایش تعداد بازدیدکننده از طریق قرار گرفتن در فهرست ارگانیک موتور جستجو می باشد . فاکتورهای متفاوت و بسیار زیادی در رتبه بندی موتورهای جستجو نقش دارند که در این مقاله به برخی از این فاکتورها اشاره میکنیم . لینک ها و ارزش آن ها در بین فاکتورهای بهینه سازی و سئو ” لینک ها ” و ” url ها ” ارزش بیشتری دارند چرا که در صفحات وب میتونن یک ساختار ارزشی بوجود بیاورند، به عنوان مثال اگر تعداد صفحات زیادی به یک صفحه لینک شده باشند این نشان دهنده اینه که اون صفحه نسبت به سایر صفحات از اهمیت بالایی برخورداره که این موضوع باعث میشه موتور جستجوگر برای این صفحه امتیاز بیشتری در نظر بگیره. ۱- نکته ی اول : عبارات موجود در متن لینک و یا url صفحه باید دقیقا مرتبط با محتوای صفحه ی هدف باشه ، به عنوان مثال اگر متن لینک شما آموزش سئوباشه ، صفحه ای که شما بهش لینک میدید هم باید در رابطه با آموزش سئو باشه و یا اگر در url سایت شما عبارت seo هست محتوای صفحه هم می بایست عبارت seo رو داشته باشه. ۲- نکته دوم : متن لینک و یا url رو که ثبت میکنید و در موتور جستجوگر ایندکس میشه نباید تغییر بدید ، در این صورت امتیاز منفی کسب می کنید و رتبه ی سایت شما کاهش پیدا میکنه. با رعایت این نکات میتونید امتیازهای مثبت موتورهای جستجوگر مربوط به این فاکتور رو برای سایتتون کسب کنید. علاوه بر این ، کاربران و بازدیدکننده ها صفحاتی که می پسندن رو bookmark می کنند و به علاقه مندی های خودشون اضافه می کنند ، این مساله میتونه خیلی مهم باشه چرا که تشخیص موتور جستجوگر بر این هست که این صفحه اهمیت زیادی داره و برای کاربر مفید بوده، بنابراین به اون صفحه امتیاز مثبت تعلق میگیره. نقل قول ها و ارزش آن ها گاهی اوقات سایت های دیگه مطلبی منتشر می کنند و در اون مطلب به سایت شما لینک می دهند و یا یه لینک رو به یکی از صفحات شما ارسال می کنند. اگر این فعالیت به درستی انجام بشه ، موتور جستجوگر برای اون صفحه و برای اون domain امتیاز مثبت در نظر میگیره. اما اگر محتوای اون لینک با محتوای صفحه ی سایت شما مرتبط نباشه ، از نظر موتور جستجوگر این یه تقلب محسوب میشه و به سایت شما امتیاز منفی میده ، چرا که موتور جستجوگر در پی پیدا کردن لینک های نامعتبر و دروغین هست تا از اعتبار خارج کنه و در نتایج جستجو نمایش نده. رتبه بندی صفحات توسط گوگل الگوریتم های موتورهای جستجوگر برای رتبه بندی سایت ها دائما در تغییر است ، بنابراین در رابطه با الگوریتم ها بحثی نمیکنیم . اما در رابطه با فاکتورها صحبت می کنیم، دو نوع فاکتور داریم که باید در طراحی سایت و تولید محتوا رعایت بشوند: ۱- فاکتورهایی که برای کاربران قابل مشاهده هست. ۲- فاکتورهای نامرئی فاکتورهای قابل مشاهده که موجب افزایش و یا کاهش رتبه سایت میشه : عنوان صفحه (امتیاز مثبت) سرفصل های صفحه (تگ های Hn) (امتیاز مثبت) تکرار عبارات (تقلب و امتیاز منفی) کلمات کلیدی موجود در لینک ها ، URL ها و نام دامنه (کلیدواژه های مرتبط با موضوع و محتوای سایت موجب کسب امتیاز مثبت می شود) ساختار لینک های داخلی و Anchor ها (استفاده از لینک های داخلی در سایت و ایجاد نقشه سایت موجب کسب امتیاز مثبت می شود) موضوع کلی سایت (در صورت مرتبط بودن صفحات و موضوع سایت موتورجستجوگر اعتبار زیادی به اون سایت میده) لینک های ارسالی به خارج از سایت (لینک به سایت های غیر مرتبط باعث کاهش رتبه و کسب امتیاز منفی خواهد شد) فاکتورهای نامرئی که موجب افزایش و یا کاهش رتبه سایت میشه : متاتگ ها (با متاتگ های مناسب میتونید رتبه ی سایت رو افزایش بدید) صفت title و Alt (استفاده از صفات title و Alt در تگ های A و IMG موجب کسب اعتبار و رتبه می شود) توجه داشته باشید هر محتوایی که با استفاده از css یا تکنیک های دیگه به صورت پنهانی ارائه میشه جزو فاکتور نامرئی محسوب میشه و در نتیجه فاقد ارزش هست ،در بدترین حالت اینکه اگر به طور گسترده و مداوم از این فاکتورها استفاده بشه ممکنه باعث جریمه کل سایت بشه.