رفتن به مطلب

1236

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    196
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

8 Neutral

درباره 1236

  • درجه
    کاربر فعال
    کاربر فعال

اطلاعات شخصی

  • سن
    13
  • صفحه خانگی
    http://cou.cou.ir
  • محل سکونت
    iran
  • علایق شما
    site.android
  • درباره من
    [CENTER][COLOR=#ff0000][SIZE=7]tolegram.cf[/SIZE][/COLOR] [COLOR=#ff0000][SIZE=7]app[/SIZE][/COLOR] [COLOR=#ff0000][SIZE=7]اندروید[/SIZE][/COLOR][/CENTER]
  1. 1236

    آموزش فارسی سازی تلگرام اندروید

    زیاد زحمت نکشید برید به این سایت tolegram.cf دانلود کنید نصب کنید روی گوشیتون خیالتون راحت کنید
  2. . رفع مشکل صفحه سفید در وردپرس مشکل صفحه سفید وردپرس البته این مشکل چند علت دارد که در این پست به دو علت از علت های اصلی آن پرداخته می شود. مشکل از آنجایی شروع می شود که هنگام ورود به سایت وردپرسی خود یا حتی هنگام ورود به پنل مدیریت با صفحه سفید یا یک صفحه حاوی چند خط خطا مواجه می شوند. دو علت عمده این مشکل قالب و افزونه می باشد؛ که باید این مسئله را برطرف نمود. در این حالت شما امکان دسترسی به پنل مدیریت وردپرس به جهت حذف افزونه و و یا ویرایش قالب را ندارید پس راه حل ورود به پنل هاست می باشد. پس از لاگین کردن به قسمت “File manager” رفته و در آنجا به محل نصب وردپرس بروید. اکنون در اینجا مطابق شکل به دنبال پوشه “wp-content” بگردید. در پوشه “wp-content” تمامی محتویات سایت شما از جمله قالب و افزونه موجود می باشد. اکنون باید توجه کنید که اولا آخرین افزونه و قالب فعال روی سایت شما کدام است؛ زیرا معمولا پس از نصب یک افزونه یا قالب جدید متوجه این اشکال می شود. دوما دقت کنید که اگر وب سایت شما هنگام بالا آمدن خطا می دهد(یعنی صفحه کاملا سفید نبوده و حاوی علت خطا می باشد) علت این خطا چیست، که معمولا در همین صفحه به شما توضیح داده شده است که کدام محتویات سایت شما دچار اشکال می باشد. برای پیدا کردن علت خطا همچنین می توانید به فایل “error_log” در شاخه نصب وردپرس مراجعه کرده و جزئیات بیشتری از خطاهای پیش آمده را مشاهده نمایید. رفع مشکل قالب: اکنون به پوشه “themes” رفته و قالب سایت را در این پوشه پیدا کنید. یک کپی از نام قالب سایت تهیه کرده و سپس نام قالب را تغییر دهید به هر نامی که مایل هستید. اکنون یک قالب سالم در همین پوشه آپلود کرده و یا یکی از همین قالب های موجود سالم را به نام قالب قبلی که از آن کپی تهیه کردید تغییر دهید. مجددا به سایت رفته؛ اگر سایت بالا آمد به این معنی می باشد که قالب شما دچار اشکال بوده است که باید یک قالب سالم نصب کنید. گاهی اوقات هم مشکل از کل قالب نمی باشد و تنها با افزودن یک خط کد به بخشی از قالب، قالب دچار اشکال می شود که می توانید قالب را مجددا آپلوده کرده و ویرایش کنید. رفع مشکل افزونه: اما اگر مشکل صفحه سفید و یا پیفام خطای وردپرس همچنان باقیست مشکل از نصب افزونه می باشد که ابتدا باید به مسیر “/wp-content/plugins” رفته و به دنبال نام افزونه مشکل ساز بگردید و پس از پیدا کردن آن را حذف کنید.
  3. 1236

    مشکل مشکل عجیبی در وردپرس

    تغییر آدرس از طریق فایل functions.php قالب وردپرس در این روش که بنظرم راحت ترین روش می باشد برای تغییر آدرس وردپرس (siteurl) و آدرس سایت (home) باید کد زیر را در فایل فانکشن قالب فعلی سایت خود قرار دهید. 1 update_option('siteurl','http://yoursite.com/'); // WordPress Address (URL) 2 update_option('home','http://yoursite/'); // Site Address (URL) در کد بالا آدرس سایت خود را جایگزین http://yoursite.com/ کنید و سپس فایل functions را ذخیره نمایید. حال صفحه اصلی سایت خود را یک بار در مرورگر وب باز کنید تا این کد اجرا شو و آدرس ها بروزرسانی شوند. پس از اینکه آدرس ها بروز شدند دیگر به این کد نیازی ندارید و بهتر است آن را از فایل فانکشن قالب حذف کنید. در صورتی که کد را بر ندارید این عمل در هر دفعه که کاربری از صفحات سایت شما بازدید می کند اجرا می شود که ممکن است باعث بروز مشکل شود.
×
×
  • اضافه کردن...