رفتن به مطلب

serkis

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره serkis

  • درجه
    کاربر تازه وارد
    کاربر تازه وارد

اطلاعات شخصی

  • آدرس سایت
    http://www.fxf1.com/
  • جنسیت
    male
  1. از دوستان دیگه کسی نظری نداره ؟
  2. ممنون دوست عزیز اما حدود دوسال و نیم هست دارم از این سیستم استفاده میکنم و راضی هستم یعنی حداقلش اینه که نیاز من رو برطرف کرده والان هم تعداد زیادی یوزر و تیکت دارم روی دیتابیسش که اگه بخام انتقالش بدم روی سیستم مدیریتی دیگه مکافات خاص خودش رو داره لذا اگه حداقل مورد اول رو کسی بتونه برام حل کنه مشکلی باهاش ندارم
  3. قصد ایجاد دو تغییر در کد اسکریپت پشتیبان 2.2 رو دارشتم ( البته همونطور که در صورت دیدن کد اون هم متوجه خواهید شد این اسکریپت بصورت کد شده کامپایل شده و نیازمند صرف وقت هست ) 1- ایرادی که داره این هست که : زمانی کاربر که تیکتی رو ایجاد میکنه ایمیلی برای ادمین ارسال میشه و ادمین متوجه میشه که تیکت ایجاد شده و میاد پاسخش رو میده ولی اگه دوباره کاربر توی همون تیکت بیاد و سوال دیگه ای بپرسه دوباره برای ادمین ایمیلی ارسال نمیشه و ادمین باید حتما بیاد لاگین بکنه توی بخش مدیریت تا بتونه بفهمه کاربر سوال دیگه ای پرسیده ( لازم بذکره که هر بار ادمین جواب تیکت رو میده ایمیل برای کاربر بدرستی ارسال میشه ) 2- هر زمان که ایمیل به ادمین ارسال میشه یک پیامک هم براش ارسال بشه ( یعنی به پنل پیامکی ادمین متصل بشه ) و علاوه بر ایمیل یک پیامک حاوی شماره تیکت و یک متن کوتاه مثلا "تیکت شماره x در انتظار پاسخ است" برای ادمین بره ( البته این مورد از اهمیت پایینتری برخورداره چون از سایت های مثل email2sms . ir هم میشه استفاده کرد و یا با اینترنت ایرانسل و نرم افزار mailalert فعلا کار خودم داره پیش میره ) لطفا دوستان زمان مورد نیاز و هزینه رو بفرمایند از دوستان اگه کسی میتونه بنده رو با برنامه نویس این اسکریپت مرتبط کنه هم ممنون میشم کمکم کنه با تشکر
×
×
  • اضافه کردن...