رفتن به مطلب

Amin89

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    95
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

6 Neutral

درباره Amin89

  • درجه
    کاربر نیمه فعال
    کاربر نیمه فعال

اطلاعات شخصی

  • جنسیت
    male
  1. Amin89

    سوالاتی در مورد kayako

    انجمن عمومی نصب دارم ولی از یک طرف میخام هزینه ـم کم بشه و از طرف دیگه میخام کار هام رو انجام بده. خوب میشه فقط بخش هایی که میخام رو درست کنم و دسترسی هایی لازم رو به هر کس بدم. مرسی.
  2. Amin89

    سوالاتی در مورد kayako

    تو vb همه چیزایی که میخام رو به راحتی میشه انجام داد. چه مشکلاتی مثلا پیش میاد برام؟
  3. Amin89

    سوالاتی در مورد kayako

    دوستان مرسی از کمک هاتون. به نظرم از ویبولتین استفاده کنم بهترین کاره. همه کارایی که میخام رو هم به راحتی میشه انجام داد. نظر شما چیه؟
  4. Amin89

    سوالاتی در مورد kayako

    در این قسمت های میخام یک متنی اضافه کنم: این در قسمت ثبت تیکت یوزر: http://s6.picofile.com/file/8219990576/001.jpg این در پنل staffs: http://s6.picofile.com/file/8219990592/002.jpg متن بولد شده و متن به رنگ قرمز لطفا راهنمایی کنید.
  5. Amin89

    سوالاتی در مورد kayako

    تست کردم با اینکه در اون بخش فقط یک نفر هست ولی باز unassigned میزنه تیکت رو. ولی زیاد مهم نیست اگر فقط شخص مورد نظر دسترسی داشته باشه باز ادمین کل نمیتونه ببینه اون بخش رو که این هم مشکل ایجاد میکنه. یک مورد مهم دیگه که هست وقتی تیکت میزنه کاربر به خودش ایمیل ارسال میشه.وقتی پاسخگو بخش هم پست میزنه و جوابش رو میده به کاربر مورد نظر ایمیل ارسال میشه. ولی به اون پاسخگو بخش و ادمین ایمیل ارسال نمیشه. این رو چطور میشه حل کرد؟
  6. Amin89

    سوالاتی در مورد kayako

    خیلی ممنون ازتون. در مورد جواب دوم الان مشکلی که دارم اینه که وقتی با یک یوزر معمولی تیکتی ارسال میکنم به بخش کامپیوتر که یک نفر مثلا مدیریت اون بخش رو داره به صورت unassigned تیکت ارسال میشه و من اگر به staff دسترسی اینو بدم که این تیکت رو نتونه ببینه در نتیجه تیکت های بخش خودش رو نمیتونه ببینه. در مورد سوال سوم با برنامه نویسی به نظرتون میشه این کار رو کرد ؟
  7. Amin89

    سوالاتی در مورد kayako

    با قسمت های مختلفش کار کردم ولی جواب این سوال ها رو پیدا نکردم - اگر کسی میدونه لطفا راهنمایی کنید: 1- عکسی که در زیر گذاشتم پنل کارکنان یا staff هستش : http://s3.picofile.com/file/8219819850/001kayako.jpg همونطور که میبینید staff دارن ایمیل یوزر معمولی رو می بینه در زیر پستش . میخام نتونه ایمیل یوزر ها رو ببینه. این رو چطور باید انجام داد؟ 2- من یک دپارتمان ساختم مثلا به نام کامپیوتر. و یک نفر رو فقط دسترسی دادم که به اون بخش دسترسی داشته باشه و تیکت هاش رو ببینه و پاسخ بده. وقتی با یوزر معمولی تیکت ارسال میکنم با اینکه یک نفر فقط هست در بخش کامپیوتر که جواب میده ولی در قسمت owner اون تیکت میزنه unassigned و زیرش یوزر اون شخص هست. 3- دیگر اینکه میخام یوزر معمولی تیکت که زد قبلش ادمین کل, اون تیکت رو تائید کنه و بعد از تائید, staff یا کارکنان اون رو بتونن در پنلشون ببینن. پست های staff هم بعد از ارسال توسط ادمین کل تائید بشه. در هر مرحله وقتی که یوزر معمولی تیکت میزنه و نیاز به تائید ادمین داره و کارکنان جوابش هم جوابش رو میدن که اونم ادمین باید تائید کنه یک ایمیل برای ادمین ارسال بشه تا مطلع بشه و تائید کنه. برای اینکه نمیخام در تیکت ها آدرس یا ایمیل یا شماره ای گذاشته بشه توسط هر دو طرف و فقط از طریق تیکت در ارتباط باشن.
  8. Amin89

    سوالاتی در مورد kayako

    سوال هام رو تصحیح میکنم: 1- در قسمت پنل staff در قسمت users میشه تمام یوزر هایی که ثبت نام کردن رو دید. در قسمت پنل admin هم در قسمت staff میشه یوزر هایی که دسترسی staff دارن رو دید. الان سوالم اینه که آیا تنها راه برای دسترسی staff دادن به کسی اینه که خودمون دستی بسازیم یوزرش رو از قسمت admin>insert stuff ؟ یا مثلا میشه یکی یوزر بسازه در سایت و ما staff کنیمش دستی ؟ 2- وقتی یک یوزر معمولی یک تیکتی میزنه و درخواست پشتیبانی میکنه به خودش ایمیل ارسال میشه. وقتی staff هم جواب میدن بهش ایمیل ارسال میشه تا اینجا مشکلی نیست. ولی میخام وقتی یوزر معمولی تیکتی رو آپدیت کرد به staff هم ایمیل ارسال بشه. این رو چطور میشه انجام داد؟ 3- دیگر اینکه میخام یوزر معمولی تیکت که زد قبلش ادمین کل اون تیکت رو تائید کنه بعد از تائید staff اون رو بتونه ببینه. پست های staff هم قبلش توسط ادمین کل تائید بشه. برای اینکه نمیخام در تیکت ها آدرس یا ایمیل یا شماره ای گذاشته بشه توسط هر دو طرف و فقط از طریق سایت در ارتباط باشن.
  9. Amin89

    سوالاتی در مورد kayako

    من میخام به این شکل در بیارمش . لینک بالا انگلیسی هستش و پیدا کردن چیزی که میخام سخته از توش . هر کس سوال دو رو میدونه لطفا بگه چطور میشه این کار رو کرد.
  10. Amin89

    سوالاتی در مورد kayako

    سلام چند سوال: 1- در قسمت پنل staff در قسمت users میشه تمام یوزر هایی که ثبت نام کردن رو دید. در قسمت پنل admin هم در قسمت staff میشه یوزر هایی که دسترسی staff دارن رو دید. الان سوالم اینه که آیا تنها راه برای دسترسی staff دادن به کسی اینه که خودمون دستی بسازیم یوزرش رو از قسمت admin>insert stuff ؟ یا مثلا میشه یکی یوزر بسازه در سایت و ما staff کنیمش دستی ؟ 2- وقتی یک یوزر معمولی یک تیکتی میزنه و درخواست پشتیبانی میکنه به خودش ایمیل ارسال میشه. وقتی staff هم جواب میدن بهش ایمیل ارسال میشه تا اینجا مشکلی نیست. ولی میخام وقتی یوزر معمولی تیکتی رو آپدیت کرد به staff هم ایمیل ارسال بشه. این رو چطور میشه انجام داد؟ 3- دیگر اینکه میخام یوزر معمولی تیکت که زد قبلش ادمین کل اون تیکت رو تائید کنه بعد از تائید staff اون رو بتونه ببینه. پست های staff هم قبلش توسط ادمین کل تائید بشه. برای اینکه نمیخام در تیکت ها آدرس یا ایمیل یا شماره ای گذاشته بشه توسط هر دو طرف و فقط از طریق سایت در ارتباط باشن.
×
×
  • اضافه کردن...