رفتن به مطلب

GeNeR@L

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    21
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره GeNeR@L

  • درجه
    کاربر تازه وارد
    کاربر تازه وارد
  1. من این نسخه رو از هر سایتی که گرفتم در مرحله انتهایی و اجرای نصب این اخطار که عکسش پیوست شده میاد. این اخطار دقیقا بعد از مرحله وارد کردن اطلاعات مدیریت میاد. دلیل این مشکل چیه دقیقا؟
  2. همانطور که در پست قبل گفتم متاسفانه فارسی نیست اما فارسی سازیش زیاد مشکل نیست و حتی با دانش کم از زبان برنامه نویسی میشه فارسیش کرد. چون در نسخه جدید و در تنظیمات زبان میشه زبان جدید اضافه کرد و در تنظیمات زبان هم میشه راست چین و چپ چین بودن سایت رو مشخص کرد.
  3. دوست عزیز؛ لطفا از جدید ترین نسخه اسکریپت استفاده کن که اکثر ایراداتش رفع شده و میتونی از طریق لینک زیر نسخه 3.4 رو از بیست اسکریپت دانلود کنی. دانلود سیستم مدیریت مدرسه Ekattor نسخه 3.4 | بیست اسکریپت در نسخه جدید تقریبا بیشتر مشکلات رفع شده و مشکلی که شما میگید برای من بوجود نیومده ولی اگه بازم مشکلی بود در خدمتم.
  4. اگه میشد یکی از دوستان این اسکریپت رو فارسی کنه که خیلی عالی میشد. من مقداری ازشو فارسی کردم ولی دیگه بیشتر از این وقت نداشتم که اسکریپت رو به طور کامل فارسی کنم.
  5. GeNeR@L

    ویژوآل کامپوزر

    دوست عزیز این مشکل قبلا برای من بوجود اومده که در تایپیک زیر اونو مطرح کردم: http://forum.20script.ir/thread2844.html پس از تایپیک زدن با کمک یکی از دوستان پی بردم که مشکل از سرور هست. به احتمال فراوان شما اونو در برنامه های شبیه ساز مثل xampp یا wamp server نصب کردید و باید سایتو انتقال بدید روی هاست مجازی و آنلاین که مشکلتون حل بشه.
  6. با سپاس از شما دوست خوبم. با چیزایی که شما گفتین خودم تونستم بیشتر تصاویرو ویرایش کنم و به فرمت png در بیارم ولی تصاویری هستن توشون که تقریبا هم رنگ پس زمینه هستن که در آوردنشون یه مقدار مشکله. بازم تشکر میکنم از اینکه راهنماییم کردین.
  7. دوست عزیز خیلی ممنون بابت راهنماییتون راستش من میخوام کاری کنم که تصاویر بک گراند نداشته باشن دقیقا مثل لوگو ها که بدون زمینه هستن ولی این نرم افزار که شما معرفی کردین فقط فرمتو تغییر میده و پس زمینه رو حذف نمیکنه.
  8. درود بنده تعدادی عکس از تیزر محصولات یک شرکت را دارم ولی متاسفانه فرمت تصاویر jpg و زمینه دار میباشند اینک از دوستان تقاضا دارم اگر میتوانند تصاویر را به فرمت PNG تبدیل نمایند با بنده در تماس باشند. باتشکر
  9. GeNeR@L

    مدیریت آگهی و تبلیغات OpenPHP

    بهترین اسکریپت فارسی در زمینه آگهی و تبلیغات به نظر بنده همین openPHP بود ولی متاسفانه دیگه پشتیبانی نداره به نظر من اگر قصد دارید بابت آگهی از کاربر هزینه دریافت نمایید از وردپرس استفاده کنید و اگر هم قصد داشتید کاربران به صورت رایگان آگهی خود را ثبت کنند ، از osclass استفاده نمایید.
  10. GeNeR@L

    مدیریت آگهی و تبلیغات OpenPHP

    درود دوست عزیز ؛ این اسکریپت تا چند ماه پیش انجمن پشتیبانی داشت ولی متاسفانه بنا به دلایل نا معلومی حدوداً 9 ماهی هست که برای این اسکریپت نسخه جدید تری رونمایی نشده و فکر نکنم دیگه این اسکریپت پشتیبانی داشته باشه. به نظر من از اسکریپت های دیگه ای در این زمینه استفاده کن.
×
×
  • اضافه کردن...