رفتن به مطلب

moj007

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    8
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره moj007

  • درجه
    کاربر تازه وارد
    کاربر تازه وارد
  1. باز هم تشکر از راهنمایی خوبتون. لطفا در مورد زیر هم بنده رو راهنمایی کنید آیا امکان درج هدر این قالب هست یا خیر، یا اینک بشه محل متن هدر سایت که در گوشه ی سمت چپ قرار می گیره رو تغییر داد.
  2. با سلام و تشکر در فایل sidebar-right می خوام قسمت محبوبترین مطالب رو به طور کلی بردارم ولی هر کاری می کنم و کد قسمت مربوطه رو حذف می کنم قالب به هم میریزه؟ اگر ممکنه در این مورد هم راهنمایی بفرمایید.
  3. ممنون از راهنمایی های خوبتون الان یک مشکل دارم و وقتی در سرچ قالب کلمه ای رو جستجو می کنم در صفحه ی گوگل اومده در صفحه های سایت 20 دنبال کلمه ی مورد نظر می گرده نه سایت خودم؟
  4. در مورد تغییر متن کپی رایت هم راهنمایی کنید که از کدوم فایل می تونم تغییرش بدم با تشکر
  5. ببخشید آیا میشه قسمت گفته شده در عکس رو حذف کرد. اگر میشه بفرمایید از کدوم قسمت و فایل؟ اگر می تونید در مورد تغییر متن کپی رایت هم راهنمایی کنید که از کدوم فایل می تونم تغییرش بدم با تشکر
  6. ممنون از راهنماییتون. در قسمت تنظیمات قالب بخشی برای قرار دادن متن زیر هدر گذاشته شده، وقتی متن رو وارد می کنم، متن هدر و متن زیر هدر هماهنگ نیستن و یکی جلوتر و یکی عقب تر قرار می گیره، آیا راهی هست بشه این دو متن رو هماهنگ کرد و سوال دیگه اینکه در سمت راست هدر قسمت خانه و تماس با ما قرار داره و هم چنین در زیر هدر، آیا امکان داره دو مورد ذکر شده رو از قسمت هدر پاک کرد؟
  7. ببخشید در کدوم فایل ؟
  8. سلام دوستان کسی میدونه چطوری میشه هدر سایت رو که 20 اسکریپت روش خورده عوض کرد ممنون میشم راهنمایی کنید. لینک دانلود قالب http://dl.20script.ir/wordpress/Theme-Orginal-20Script-v2(www.20script.ir).zip
×
×
  • اضافه کردن...