رفتن به مطلب

Hadi_tk

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره Hadi_tk

  • درجه
    کاربر تازه وارد
    کاربر تازه وارد

اطلاعات شخصی

  • سیستم مدیریت محتوای مورد علاقه
    وردپرس
  • زبان برنامه نویسی و تخصص ها
    CSS
    HTML
    موارد دیگر
  • آدرس سایت
    https://sitecraft.ir

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. سلام مجدد خدمت 20 اسکریپتی های عزیز تعدادی دامنه خاص و ویژه برای فروش دارم که تو پست های مخصوص به خودشون در خدمتتون هستم. با قسمت سوم از "سری دامین های ویژه یا به اختصار VDS (Vip Domain Series) در خدمتتون هستم. در این قسمت شما رو با دامنه کلیک دی ال"ClickDL.ir" آشنا میکنم. از این دامنه میتونید برای راه اندازی سایت های دانلود همانند YasDL، Soft98، Downloadha و ... استفاده کنید. "یک دامنه خاص جهت راه اندازی سایت خاص دانلودی شما" جهت خرید دامنه ClickDL.ir میتونید بهم پیام بدید و یا پیشنهاداتون رو زیر پست برام کامنت کنید درخدمتتون هستم. سایت خام هست و اطلاعاتی نداره https://www.clickdl.ir
  2. سلام مجدد خدمت 20 اسکریپتی های عزیز تعدادی دامنه خاص و ویژه برای فروش دارم که تو پست های مخصوص به خودشون در خدمتتون هستم. با قسمت دوم از "سری دامین های ویژه یا به اختصار VDS (Vip Domain Series) در خدمتتون هستم. در این قسمت شما رو با دامنه پک تور "PackTor.ir" آشنا میکنم. این دامین در Tld های مختلفی به ثبت رسیده که یکی از این ها دامنه .com این دامنه هست. دامنه .com درحال حاضر سایت https://packtor.com بوده که در زمینه فروش حرفه ای پک های مسافرتی با آبشن های مختلف فعال هستش. تو عکس زیر میتونید سایر بررسی های دامنه PackTor رو ملاحظه کنید جهت خرید دامنه PackTor.ir میتونید بهم پیام بدید و یا پیشنهاداتون رو زیر پست برام کامنت کنید درخدمتتون هستم.
  3. با سلام و احترام خدمت 20 اسکریپتی های عزیز تعدادی دامنه خاص و ویژه برای فروش دارم که تو پست های مخصوص به خودشون در خدمتتون هستم. قسمت اول از "سری دامین های ویژه یا به اختصار VDS (Vip Domain Series) در خدمتتون هستم. در این قسمت شما رو با دامنه مامان خوب "GoodMom.ir" آشنا میکنم. این دامین در td های مختلفی به ثبت رسیده که یکی از این ها دامنه .com این دامنه هست. دامنه .com درحال حاضر سوار بر سایت https://www.murchison-hume.com/ بوده که به راحتی میتونید با کلیک بر روی این دامنه https://www.goodmom.com مشاهده کنید. تو عکس زیر میتونید سایر بررسی های دامنه goodmom رو ملاحظه کنید جهت خرید دامنه GoodMom.ir میتونید بهم پیام بدید و یا پیشنهاداتون رو زیر پست برام کامنت کنید درخدمتتون هستم.
×
×
  • اضافه کردن...