• اطلاعیه ها

    • Masih

      برخوردی شدید با تاپیک های تبلیغاتی   شنبه, 12 آبان 1397

      درود، از این لحظه به بعد، تمامی تاپیک های تبلیغاتی سبک رپرتاژ که با هدف جمع آوری بک لینک در انجمن های بیست اسکریپت ایجاد می شوند، حذف شده و دسترسی کاربر خاطی نیز مسدود خواهد شد.

bboomm2424

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    2
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره bboomm2424

  • درجه
    کاربر تازه وارد
  • تاریخ تولد تعیین نشده

اطلاعات شخصی

  • سیستم مدیریت محتوای مورد علاقه
    وردپرس
  • زبان برنامه نویسی و تخصص ها
    CSS
  • انجمن ساز مورد علاقه
    IPS
  1. اینستاگرام یکی از اپلیکیشن‌های موبایلی است که این روزها به یکی از منابع درآمد بسیاری از افراد تبدیل شده است. برای فروش در اینستاگرام باید بتوانید از جدیدترین روش‌های افزایش فروش در اینستاگرام استفاده کنید تا بتوانید به فروش مناسبی برسید. اما باید بدانید که این روش‌ها و تکنیک‌ها مانند تکنیک‌های فروش سنتی یا وب سایت نیستند و کمی متفاوت‌تر هستند. چرا که با پلت‌فرمی روبه‌رو هستیم که به‌طور اختصاصی برای فروش محصولات و خدمات ساخته نشده است. بیشتر بخوانید: سوشال مدیا مارکتینگ (Social Media Marketing) چیست + تکنیک ها راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام در این مقاله قرار است به‌طور اختصاصی در مورد راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام صحبت کنیم و در این قسمت از مطلب ۵ راهکار برای این موضوع ارائه می‌دهیم که می‌تواند برای پیج شما کارساز باشد. البته بهتر است در نظر داشته باشید که قرار نیست همه راه‌های افزایش فروش در اینستاگرام، یک نتیجه مشخص و تضمین شده برای همه پیج‌ها داشته باشد و ممکن است متناسب با حوزه فعالیت‌تان بازخوردهای مختلفی از این ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام بگیرید. اعتمادسازی برای مخاطبان برای اینکه بتوانید به یک فروش مناسب در اینستاگرام برسید اولین کار جلب مخاطبان است. برای این کار می‌توانید تجربه خرید مشتریان قبلی‌تان را در پیج قرار دهید. همچنین اگر فروشگاه یا دفتر مرکزی دارید بهتر است آدرس آن را در بیوی پیج قرار دهید تا افراد بیش‌تری به شما اعتماد کنند. در نظر داشته باشید که در ابتدای شروع کار پیج قرار نیست مخاطبان زیادی داشته باشید؛ بسیاری از افراد اینطور فکر می‌کنند که تعداد فالوئرهای کم باعث تاثیر منفی می‌شود و به همین خاطر سراغ خرید فالوئرهای غیرواقعی می‌روند که این کار به مراتب شما را با مشکلات بیش‌تری مواجه می‌کند. از دیگر راه‌های جلب اعتماد مخاطبان نیز می‌توان به تولید محتوای باکیفیت اشاره کرد. البته برای این کار نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و مناسبی دارید و باید به فکر تدوین یک تقویم محتوایی باشید. تبلیغات قطعا تبلیغات درست و اصولی می‌تواند نقش زیادی روی فروش شما داشته باشد. تبلیغات در فضای آنلاین هزینه کمتری نسبت به تبلیغات در فضای سنتی دارد. اما برای گرفتن بیش‌ترین نتیجه باید از متخصصان این حوزه استفاده کنید تا مطمئن شوید که بیش‌ترین بازدهی را گرفته‌اید. تبلیغات شما قرار نیست صرفا در محیط اینستاگرام باشد و حتی می‌توانید به سراغ فضاهایی مانند وب سایت‌ها بروید. برای تبلیغات موثر حتما از روش A/B تست استفاده کنید؛ چرا که کمک زیادی به بهینه‌تر شدن تبلیغات شما دارد. محتوای بصری جذاب مخاطبان و کاربران بیش‌تر از هر چیزی به محتوا و دیزاین پیج شما نگاه می‌کنند و این موضوع اولین چیزی است که مخاطب آن را بررسی می‌کند. داشتن محتوای بصری جذاب با یک تم اختصاصی می‌تواند کمک بسیار زیادی به جلب اعتماد و نظر مخاطب داشته باشد. برای داشتن محتوای بصری جذاب باید از یک گرافیست کمک بگیرید. البته بعد از مشخص شدن قالب و دیگر جزییات می‌توانید خودتان هم محتوای پیج را حاضر کنید، اما برای شروع حتما از یک گرافیک ‌دیزاینر کمک بگیرید. معمولا طراحی هویت بصری برای پیج اینستاگرام امری زمان‌بر است؛ چرا که در یک طراحی دقیق باید به نیاز مخاطب و همچنین حوزه مورد فعالیت دقت کرد تا بهترین بازدهی حاصل شود. خرید آسان و پاسخ‌گویی سریع یکی از اصلی‌ترین دغدغه کاربران اینستاگرام مراحل خرید است. شما برای اینکه تمامی فوت و فن‌های افزایش فروش در اینستاگرام را انجام دهید حتما باید این مرحله را هم به خوبی پشت سر بگذارید. خرید از دایرکت، واتساپ و تلگرام در کنار پاسخ‌گویی سریع می‌تواند یکی از تضمین‌کننده‌های اصلی افزایش فروش در اینستاگرام باشد. بسیاری از مخاطبان شما ممکن است به هر دلیلی امکان خرید از طریق سایت را نداشته باشند به همین خاطر باید بدانید که اگر در کنار پیج‌تان یک سایت مجزا هم دارید بهتر است مشتری را اجبار به خرید از سایت نکنید. بسیاری از مشتریان امکان خرید اینترنتی ندارند و ترجیح می‌دهند از طریق دایرکت یا واتساپ هزینه کالا را برای شما کارت به کارت کنند. حضور منظم برخی از پیج‌ها تعامل مناسبی با مخاطبان ندارند و به‌صورت منظم در اینستاگرام حضور ندارند، مخاطبان چنین پیج‌هایی را دوست ندارند پس بهتر است به صورت مشخص و منظم روزانه فعالیت داشته باشید. حتی اگر قادر به فعالیت زیاد در فضای اینستاگرام نیستید بهتر است نظم کار را حفظ کنید. همچنین بهتر است دایرکت و کامنت‌های پیج‌تان را خیلی سریع چک کنید تا مشتری در همان لحظه بتواند پاسخ سوال خود را دریافت کند. بیشتر بخوانید: آموزش ساخت فروشگاه اینستاگرام با فعال سازی تگ خرید روش‌های خلاقانه افزایش فروش در اینستاگرام در کنار همه مواردی که بیان شد شما می‌توانید از ترفند‌های افزایش فروش در اینستاگرام نیز استفاده کنید تا به فروش مد نظر خودتان برسید. روش‌های خلاقانه‌ای که برخی از پیج‌ها در اینستاگرام استفاده می‌کنند در برخی اوقات قابل کپی‌برداری نیست چرا که مخصوص همان برند یا حوزه کسب‌وکار است. اما به‌صورت کلی می‌توانید با کمی تلاش از روش‌هایی استفاده کنید که مشتری را به سمت شما جذب کند. برای مثال نشان دادن پشت صحنه کسب‌وکارتان می‌تواند یک روش خلاقانه برای جذب مخاطب باشد. البته چنین روش‌هایی صرفا به فروش بیش‌تر منجر نمی‌شوند و در برخی موارد باعث تقویت برند می‌شوند. روش‌های جذب مشتری در اینستاگرام اصول فروش محصول در اینستاگرام متناسب با هر پیج متفاوت است اما روش‌هایی وجود دارد که به کمک آن‌ها می‌توانید مشتریان بیش‌تری جذب کنید. برای مثال همکاری با اینفلوئنسرهای حوزه کاری‌تان و تبلیغات جذاب می‌تواند به جذب هرچه بیش‌تر مشتریان کمک کند. همچنین فعالیت منظم و هدف‌مند نیز نقش بسیار بالایی در جذب مشتری دارد. تولید محتوای رایگان و باکیفیت نیز می‌تواند تاثیر بسیار خوبی در جذب مشتری داشته باشد. بسیاری از کاربران پس از مدتی شما را دنبال می‌کنند تا از مطالب شما استفاده کنند و مطمئن باشید چنین مخاطبانی بعد از مدتی از مشتریان شما می‌شوند. البته باید برای تولید محتوای باکیفیت هزینه و زمان نسبتا زیادی صرف کنید. اگر محتوای تولید شده شما از کیفیت مناسبی برخوردار نباشد امکان نارضایتی کاربران و در نتیجه آن‌فالو پیج شما به‌شدت زیاد می‌شود. منبع: https://www.jaryan.net/blog/2406/افزایش-فروش-اینستاگرام/
  2. وقتی می‌خواهید به صورت جدی در شبکه‌های اجتماعی (به ویژه اینستاگرام) فعالیت کنید و درآمد داشته باشید، باید اصطلاحات مختلفی چون واینر، بلاگر، اینفوئنسر، ولاگر و… را بیشتر بشناسید. در ادامه این مطلب شما را با این اصطلاحات آشنا خواهیم کرد. با ماه همراه باشید. اینفلوئنسر کیست؟ در اینفلوئنسر مارکتینگ تعریف از فرد تاثیرگذار کسی است که با استفاده از توانایی‌اش، مشتریان بالقوه یک برند را برای استفاده از محصولات یا خدمات آن برند ترغیب می‌کند. اجازه دهید ساده‌تر توضیح دهیم. فرد یا افرادی که برند شما را به افراد تاثیرپذیر از خود معرفی می‌کنند و باعث آشنایی و صدالبته اعتماد آن‌ها نسبت به برند شما می‌شوند اینفلوئنسر هستند. بلاگر کیست؟ بلاگر به افرادی گفته می‌شود که با استفاده از قدرت گسترده شبکه‌های اجتماعی، خود را در یک موضوع خاص به‌عنوان متخصص معرفی می‌کنند. این افراد با تولید محتوای تصویری، متنی، صوتی و… توجه و اعتماد مخاطبان خود را جلب می‌کنند. اگرچه برخی از بلاگرها این کار را صرفاً برای رسیدن به شهرت یا سرگرمی انجام می‌دهند اما بخش اعظم بلاگرها به نیت‌ فروش محصول و تبلیغات دست به تولید محتوای هدفمند می‌زنند. واینر کیست؟ اول از همه باید بگوییم که واینر زیرشاخه اینفلوئنسر است. قبلاً که واین فعال بود محدودیت 6 ثانیه‌ای برای ویدیوهایش داشت. در همان زمان طولانی‌ترین ویدیویی که می‌توانستید در اینستاگرام آپلود کنید 15 ثانیه بود. شاید این وجه اشتراک، یعنی کوتاه‌ بودن ویدیوهای این دو پلتفرم، باعث شد به بسیاری از کسانی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند هم واینر بگویند. به ‌ساده‌ترین تعریف، واینر کمدین شبکه‌های اجتماعی است. این عبارت محدود به اینستاگرام نیست و حتی بامزه‌هایی که در یوتیوب فعالیت می‌کنند هم واینر محسوب می‌شوند. ولاگر کیست؟ اگر تصور کنیم که محتوای متنی و تصویری بلاگ‌ها تماماً به‌صورت ویدئو منتشر شوند، فردی که این ویدئوها را منتشر می‌کند، همان «ولاگر» خواهد بود. یعنی به‌جای اینکه در مورد موضوع خاصی بنویسیم، در مورد آن موضوع فیلم ضبط کنیم. به‌جای اینکه تصویر محصولی را به اشتراک بگذاریم و آن را تبلیغ کنیم، آن محصول را در دست گرفته و از خودمان فیلم می‌گیریم. البته می‌توانیم به‌جای خود، فقط از محصول و کاربردهای آن هم فیلم بگیریم. وقتی کلاً سروکار ما با فیلم و ویدئو باشد، ما یک ولاگر یا Vlogger خواهیم بود. چگونه اینفلوئنسر شویم و از این راه کسب درآمد کنیم؟ در این مقاله این مسیر را به 5 مرحله تقسیم کرده‌ایم. 1. پیدا کردن نیچ مناسب: حتی اگر قصد دارید فراگیر شوید، در ابتدا باید از یک گوشه شروع کنید. بالاتر گفتیم که بهتر است تنها یک علاقه را انتخاب کنید، دلیلمان همین مرحله اول اجرا بود. پیدا کردن نیچ مناسب. مثلاً اگر قرار است در حوزه غذا و خوراکی اینفلوئنسر باشید، برای شروع کارتان فقط بر صبحانه تمرکز کنید.سپس باگذر زمان و افزایش شهرت می‌توانید به‌تمام کوچه‌پس‌کوچه‌های این صنعت قدم بگذارید. 2. پیدا کردن کانال یا کانال‌های مناسب: اینکه عمده یا تمام فعالیتتان روی کدام شبکه اجتماعی باشد، تصمیم شماست. می‌توانید تمام تمرکزتان را روی یک کانال بگذارید و دیگر کانال‌ها را حساب نکنید، یا اینکه می‌توانید زمان خود را تقسیم کنید. در ایران پرطرفدارترین کانال برای اینفلوئنسرها اینستاگرام است. گرچه نمی‌توان از افزایش محبوبیت روزانه یوتیوب و ثبات بلاگ چشم‌پوشی کرد. 3. برنامه‌ریزی برای خلق محتوای مناسب: شاید هیچ‌چیزی مهم‌تر از محتوای باکیفیت نباشد. محتوایی که هم حوصله‌سربر نباشد و هم ارزشی برای مخاطبتان ایجاد کند. به‌عنوان یک اینفلوئنسر باید گوشه بازار خودتان را کاملاً بشناسید و لحن و شکل محتوایتان متناسب علایق آن‌ها باشد. ممکن است مخاطبانتان علاقه‌مند به پادکست باشند یا ممکن است جز ویدیو برای هیچ شکل دیگری از محتوا وقت نگذارند. این‌ها اطلاعاتی است که باید کسب کنید. 4. ارتباط‌گیری و شبکه‌سازی: اینکه چگونه اینفلوئنسر شویم تا حد خیلی زیادی به این بستگی دارد که چقدر با دیگران ارتباط بگیریم و بتوانیم شبکه‌سازی کنیم. اینفلوئنسری که تنها باشد به‌هیچ کار نمی‌آید. پس اگر آدم گوشه‌گیری هستید و برقراری ارتباط با دیگران برایتان کار راحتی نیست، بیخیال این کار شوید. این شبکه‌سازی هم باید با دنبال‌کنندگانتان باشد و هم با دیگر افراد فعال در صنفتان. 5. حفظ تداوم: قرار نیست امروز شروع کنید و فردا اینفلوئنسر شوید. صبوری و دلسرد نشدن از واجبات رسیدن به این مهم است. حفظ تداوم و پایبندی به استراتژی‌ای که نوشته‌اید یکی از اصلی‌ترین جواب‌هایی است که می‌توان در پاسخ چگونه اینفلوئنسر شویم داد. البته فراموش نکنید استراتژی‌ای خوب است که انعطاف‌پذیر باشد و درصورت لزوم تغییر کند. منبع: پلازامگ