رفتن به مطلب

mahla-m

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    1
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره mahla-m

  • درجه
    کاربر تازه وارد
    کاربر تازه وارد

اطلاعات شخصی

  • سیستم مدیریت محتوای مورد علاقه
    وردپرس
  • زبان برنامه نویسی و تخصص ها
    CSS
  • انجمن ساز مورد علاقه
    VBulletin
  • آدرس سایت
    https://mizbanfa.net/affiliate
  1. mahla-m

    ایمل مارکتینگ چچیست؟

    به طور خلاصه ، بازاریابی از طریق ایمیل به معنای کسب درآمد از طریق ارسال ایمیل است. اما یک جذابیت وجود دارد: شما فقط نمی توانید برای افراد تصادفی ایمیل ارسال کنید. شما به اجازه آنها احتیاج دارید و آنها باید آدرس ایمیل خود را با کمال میل به شما بدهند. این به برنامه ریزی ، تمرین و صبر نیاز دارد. ما در این صفحه دو ویژگی اول را پوشش خواهیم داد - اما ویژگی آخر به شما بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی از طریق ایمیل ، مانند مفید بودن آن ، چگونگی راه اندازی یک کمپین و روش های بهتر کردن استراتژی بازاریابی از طریق ایمیل ، به مطالعه ادامه دهید. ایمیل مارکتینگ چیست؟ بازاریابی از طریق ایمیل ایمیل را می گیرد و از آن به عنوان کانالی برای ارتباط کسب و کار شما با مشتریان بالقوه و همچنین مشتریان فعلی استفاده می کند. از طریق بازاریابی از طریق ایمیل ، شرکت شما می تواند فروش ، انتشار محصولات یا خدمات جدید و دستاوردها را ارتقا دهد ، به علاوه محتوای مفید و غیر فروش را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. حتی بهتر ، شما می توانید استراتژی بازاریابی ایمیل خود را با سایر اقدامات بازاریابی هماهنگ کنید. به عنوان مثال ، اگر از بازاریابی محتوا استفاده می کنید ، می توانید مشترکانی را که باید از وبلاگ یا وب سایت خود بخوانند ارسال کنید. یا می توانید از طریق مشتریان ، پست های شبکه های اجتماعی را جمع آوری کنید. در هر صورت ، شما با آنچه با ایمیل و بازاریابی ایمیل انجام می دهید انعطاف پذیر هستید. مزیت بازاریابی از طریق ایمیل که مشاغل عاشق آن هستند اگر در مورد سود بالقوه بازاریابی ایمیل برای شرکت خود تعجب می کنید ، تنها نیستید. به علاوه ، تحقیق و در نظر گرفتن ارزش یک استراتژی جدید بازاریابی قبل از استفاده از آن هوشمندانه است. شما می خواهید بهترین انتخاب را برای شرکت خود انجام دهید ، و برای بسیاری ، بازاریابی از طریق ایمیل یک انتخاب عالی است. شش مزیت بازاریابی از طریق ایمیل که مشاغل دوست دارند از آن استفاده کنند شامل موارد زیر است: 1. شما می توانید ایمیل مارکتینگ را شخصی سازی کنید بازاریابی از طریق ایمیل شخصی سازی فوق العاده ای را ارائه می دهد. نمونه ای از ایمیل شخصی شده می توانید برای ایجاد ایمیل های هدفمند ، بخش مخاطب ایجاد کنید. به عنوان مثال یک خرده فروش لباس زنانه و مردانه می تواند مخاطبان زن و مرد را ایجاد کند. این بخش ها به خرده فروش اجازه می دهد ایمیل های مربوطه را مانند محصولات جدید برای اعضای مخاطب مورد علاقه خود ارسال کند. همچنین شرکت ها می توانند ایمیل ها را با نام مشترک شخصی کنند. به جای دیدن شکافی مانند "سلام" ، مشترکان "سلام میزبان فا " را می بینند که این ایمیل را شخصی و چشم نواز می کند. شخصی سازی در این سطح چیزی نیست که بیشتر وب سایت ها بتوانند انجام دهند. حتی اگر برخی از ابزارهای شخصی سازی ، مانند PersonalizeFX ، وجود دارند ، اما با سفارشی سازی ارائه شده توسط ایمیل مطابقت ندارند ، به ویژه هنگامی که به نحوه تحویل ایمیل فکر می کنید - مستقیماً به صندوق ورودی کاربر. 2. می توانید ایمیل مارکتینگ را بصورت رایگان در پیش بگیرید بازاریابی از طریق ایمیل نیز برای شروع هیچ هزینه ای ندارد. برای ساخت اولین کمپین ایمیل خود می توانید از نسخه های رایگان سیستم عامل های ایمیل مارکتینگ مانند MailChimp و HubSpot استفاده کنید. اگرچه برخی از محدودیت های ویژگی های شما وجود دارد ، این سیستم عامل ها اغلب برای شرکت هایی که لیست مشترکان کمتری دارند ، به خوبی کار می کنند. همانطور که لیست شما و همچنین استراتژی بازاریابی از طریق ایمیل رشد می کند ، انتظار داشته باشید که روی یک ابزار پرداخت شده سرمایه گذاری کنید. 3. شما بازاریابی ایمیلی را ردیابی می کنید مانند طیف وسیعی از استراتژی های بازاریابی دیجیتال ، از بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تا تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) ، می توانید عملکرد مبارزات ایمیل خود را دنبال کنید. در بازاریابی و تبلیغات ، داده ها نقشی اساسی دارند زیرا بازخورد مستقیمی از استراتژی شما ایجاد می کند. نرخ باز پیوندها کلیک شد لغو اشتراک اشتراک شبکه های اجتماعی و بیشتر هر یک از این معیارها می تواند تیم شما را برای ایجاد تغییرات مطلع و راهنمایی کند. به عنوان مثال اگر نرخ باز کم دارید ، شرکت شما ممکن است طوفان فکری برای افزایش آنها داشته باشد. برای مثال ممکن است زمان بیشتری را صرف ایجاد خطوط موضوعی جذاب کنید یا با استفاده از شکلک ها آزمایش کنید. با ایمیل ، گزینه هایی دارید. قابلیت ردیابی ایمیل باعث می شود شما بتوانید نتایج آن را به رییس شرکت نیز نشان دهید. 4- شما می توانید با بازاریابی از طریق ایمیل ، منجر به صلاحیت شوید می توانید خریدهای مکرر را با ایمیل مارکتینگ انجام دهید بازاریابی از طریق ایمیل همچنین راه حلی برای تولید خریدهای مکرر مانند بخش تجارت الکترونیکی ارائه می دهد. از طریق کمپین های ایمیل قطره ای ، شرکت شما می تواند به کاربران انگیزه دهد تا دوباره از تجارت شما خرید کنند. برای مثال ، اگر محصول جدیدی را عرضه می کنید ، ممکن است یک کمپین قطره ای ایجاد کنید تا کاربران را به خرید کالا ترغیب کنید. همچنین می توانید با ایجاد وفاداری به برند ، خریدهای مکرر را با ایمیل مارکتینگ انجام دهید. ایجاد کمپین های ایمیل اصلی با صدای منحصر به فرد و منطبق با نام تجاری شما می تواند نتایج چشمگیری داشته باشد. کاربران می توانند وابسته به تجارت شما باشند ، چه به دلیل کیفیت محصول ، ارزش ها یا عملکرد شما. آنها مانند توصیه به شما یا خرید محصولات شما از شرکت شما پشتیبانی خواهند کرد .همچنین بخوانید: چگونه مانند حرفه ای ها دامنه انتخاب کنیم؟ آیا بازاریابی از طریق ایمیل همچنان در سال 2020 مطرح است؟ حتی با وجود تمام مزایای بازاریابی از طریق ایمیل ، طبیعی است که در مورد ارتباط آن تعجب کنید. مثلا فقط به یک گروه سنی می رسد؟ یا آیا فقط برای یک صنعت یا محصول خاص مانند تجارت الکترونیک یا فروشگاه های خرده فروشی مفید است؟ خبر خوب. فارغ از صنعت ، محصول یا مخاطبان شما ، بازاریابی از طریق ایمیل کار می کند. این آمار را بررسی کنید تا ببینید چرا بازاریابی از طریق ایمیل همچنان در سال 2020 مرتبط است : امروز بیش از 5.5 میلیارد حساب ایمیل در حال استفاده است افراد هر هفته 10 تا 60 دقیقه به خواندن ایمیل می پردازند تقریباً 60٪ مردم می گویند ایمیل های بازاریابی بر خرید آنها تأثیر می گذارد حدود 58٪ از بزرگسالان اولین بار ایمیل خود را صبح بررسی می کنند مردم ایمیل را دوست دارند و گرچه یکی از راهکارهای قدیمی بازاریابی آنلاین است ، اما همچنان یکی از موثرترین راهکارهاست. همچنان به ارزش خود ادامه می دهد ، حتی به شرکت های بخش تجارت به تجارت (B2B) . چگونه اولین کمپین بازاریابی ایمیل خود را راه اندازی کنیم آیا آماده هستید تا با اولین یا بازسازی شده بازاریابی ایمیل خود شروع کنید ؟ این مراحل را دنبال کنید یا لیست چک رایگان بازاریابی ایمیل ما را بارگیری کنید : 1. یک بستر بازاریابی از طریق ایمیل دریافت کنید برای شروع بازاریابی از طریق ایمیل ، به یک بستر نیاز دارید که به شما امکان می دهد صدها (یا هزاران) پیام را همزمان ارسال کنید. این به معنای به حداقل رساندن مدت زمانی است که شما برای ایجاد هر پیام صرف می کنید ، اما کیفیت را از دست ندهید. شما می خواهید پیام های عالی به مشتریان شما و مشتریان بالقوه شما ارسال شود ، بنابراین باید خدماتی داشته باشید که به شما امکان دهد این کار را به راحتی و سریع انجام دهید. برای شروع ، شما باید بستر بازاریابی ایمیل خود را پیدا کنید. اینترنت صدها سیستم عامل بازاریابی از طریق ایمیل دارد که همگی ادعا می کنند می توانند به شما کمک کنند درآمد بیشتری نسبت به رقبا داشته باشید. این بدان معنی است که بزرگترین چالش در شروع بازاریابی از طریق ایمیل می تواند انتخاب ارائه دهنده شما باشد. هنوز هم ، 99٪ از اوقات این ارائه دهندگان خدمات اولیه یکسانی را ارائه می دهند. ترکیب ایمیل برخی از خدمات آزمایش گزینه های اتوماسیون بسته به ارائه دهنده خود ، می توانید گزینه های زیادی برای این خدمات یا چند مورد دیگر را مشاهده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد میکنم به پایگاه دانش میزبان فا مراجعه کنید.
×
×
  • اضافه کردن...