البته به نظر من اگر برای هر مشتری یه لینک با شناسه ارسال بشه بهتر هستش مشتری روی لینک کلیک میکنه و در نظر سنجی شرکت میکنه بعد از ثبت نظر مشتری مجدد یه اس ام اس براش بره و ازش تشکر کنه ( یا کد تخفیف بهش بده یا .... ) حتی میتونید اگر صرفا دریافت میزان رضایت مشتری هستش یه سامانه طراحی و پیاده سازی کنید که شما شماره مشتری رو بهش بدین بعد اون سامانه برای مشتری پیامک ارسال کنه : ( لطفا میزان رضایت خود را از عملکرد پرسنل اعلام نمایید ارسال عدد 1 خیلی ضعیف عدد 2 متوسط و عدد 3 عالی ) کاربر بعد از ارسال گزینه مد نظرش اطلاعات ثبت بشه توی پنل