• اطلاعیه ها

    • Masih

      برخوردی شدید با تاپیک های تبلیغاتی   شنبه, 12 آبان 1397

      درود، از این لحظه به بعد، تمامی تاپیک های تبلیغاتی سبک رپرتاژ که با هدف جمع آوری بک لینک در انجمن های بیست اسکریپت ایجاد می شوند، حذف شده و دسترسی کاربر خاطی نیز مسدود خواهد شد.

nilshid

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    14
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره nilshid

  • درجه
    کاربر تازه وارد
  • تاریخ تولد تعیین نشده

اطلاعات شخصی

  • سیستم مدیریت محتوای مورد علاقه
    وردپرس
  • زبان برنامه نویسی و تخصص ها
    HTML
  • انجمن ساز مورد علاقه
    MyBB
  • آدرس سایت
    https://nilshid.ir/
  1. چگونه در خانه محصولات ارگانیک پرورش‌ دهیم آیا می دانید چگونه محصولات ارگانیک پرورش‌ دهیم آن هم در خانه؟ و یا می دانید فرق آن با دیگر محصولات چیست؟ یک کشاورز در تهیه محصولات ارگانیک، به جای استفاده از علف کش های شیمیایی، مضر و خطرناک ( که ضرر و زیان آن ها چه در طولانی مدت و چه در کوتاه مدت بسیار بیشتر از منفعت آن ها می باشد)، از روش های سخت تر اما مهربان با محیط زیست، استفاده می کند. درست است که محصول کوچکتر (مانند پرتقال) یا کمرنگ تر (مانند توتو ف رنگی) و …… تولید می شود. اما در عوض محصول بسیار خوشمزه تر و مهربان تر با طبیعت می باشد. چگونه محصولات ارگانیک پرورش‌ دهیم محصولات ارگانیک بدون هیچ نوع کود یا آفت کشی پرورش داده می ‌شوند و همین امر با عث محبوبیت این نوع محصولات شده است. لغت ارگانیک به شیوه یا عملکرد کشاورزان هنگام پرورش و تولید محصولاتی مانند میوه ها، سبزیجات، صیفی جات، لبنیات و حتی گوشت اشاره می کند. هدف کشاورزان و دامپرورانی که از این روش استفاده می کنند، به طور مشخص حفاظت از خاک و آب است. در واقع آنان به هیچ وجه از روش های معمول برای کود دهی و کنترل آفات استفاده نمی کنند. کشاورزان عادی برای بالا بردن میزان رشد گیاهان خود، از کودهای شیمیایی استفاده می کنند اما کشاورزان ارگانیک، از کودهای طبیعی نظیر کود حیوانی و کمپوست کمک می گیرند. روش های ساده برای کشت محصول در خانه یک پرسش اساسی: آیا افراد عادی هم می توانند در فضاهای محدود از جمله باغچه های کوچک یا حتی گلدان برخی از انواع گیاهان را پرورش بدهند؟ بله؛ برخی از سبزیجات و صیفی جات را می توان به سادگی در فضای مناسب اما محدود پرورش داد. اغلب سبزیجات و صیفی جات برای رشد خوب نیازمند نور خورشید و خاک مناسب است. سایه زیاد کاشت سبزیجات را با مشکلات مواجه می کند. و البته مکان مورد نظر نباید در معرض باد باشد. رازی کوچک اما مهم در خصوص موضوع چگونه محصولات ارگانیک پرورش‌ دهیم در کاشت برخی از صیفی جات ریزه کاری هایی وجود دارد. مثلا اگر پیاز و هویج با هم کاشته شوند، باعث خواهد شد نه تنها هویج ها بلکه حتی پیازها هم از نوعی آفت خاص دور بمانند. به علف های اجازه رشد ندهید. از همان ابتدا که جوانه زدند، آن ها را ریشه کن کنید. وقتی از ابزار و وسایل مناسب استفاده کنید، باغبانی بسیار راحت می شود. ابزارهایی انتخاب کنید که اندازه دست شما هستند. بدین شکل، باغبانی لذت بخش می شود. استفاده از لاشبرگ فراموش نشود. لاشبرگ، برگ‌ و خاشاکی است که‌ دور ساقه‌ گیاه‌ می ریزند تا سرما نخورد یا رطوبت‌ از دست‌ ندهد. چگونه محصولات ارگانیک پرورش‌ دهیم ؟ مشوق های خوب گوجه فرنگی یکی از صیفی جاتی است که زمان کاشت آن اکنون فرا رسیده. معمولا فاصله کاشت بذرهای گوجه فرنگی بین ۳۰ تا ۵۰ سانتی متر است اما بسیاری از باغبان ها اول بذرها را کنار هم می کارند و پس از اندکی رشد، آن ها را از هم جدا می کنند. به گلدان های جدا منتقل می کنند. بهترین زمان آبیاری بادمجان وقتی است که حداقل ۵ سانت سطح خاک خشک شده باشد. بهترین زمان برای کاشت سیب زمینی اوایل بهار است پس فقط کافی است که خاک را حدودا ۷ سانت گود کنید و بذرهای سیب زمینی را بکارید. آفات مهم سبزیجات در یک نگاه سوسک سبزیجات، از جمله حشراتی است که در کشورهایی نظیر جمهوری آذربایجان، گرجستان، روسیه، ژاپن، بخش های مرکزی و جنوبی اروپا و حتی ایران هم یافت می شود. نوعی از این سوسک ها اغلب روی بادمجان دیده می شود. برخی گونه ها مختص چغندر و برخی دیگر مختص هندوانه هستند. برای مبارزه با این حشره توصیه می شود حتما پوششی شبیه نایلون روی سبزیجات کشیده شود زیرا بهترین راه مبارزه با این حشره می تواند این راه باشد که معمولا دو نتیجه مثبت به همراه دارد. یک: رطوبت و حفاظت لازم را فراهم می کند. * دو: احتمال حمله سوسک های کک مانند را کاهش می دهد. منبع: چگونه محصولات ارگانیک پرورش‌ دهیم
  2. وردپرس چیست؟ همه چیز درباره وردپرس وردپرس چیست؟ همه چیز درباره وردپرس : وردپرس محبوب ترین و قدرتمند ترین سیستم مدیریت محتوا به منظور طراحی سایت است. وردپرس ابتدا یک سیستم رایگان برای نوشتن وبلاگ بود که امکانات خوبی در اختیار وبلاگ نویس قرار می ‌داد. و پس از آن به صورت یک CMS یا نرم ‌افزار اُپن سورس برای مدیریت محتوای سایت‌ها معرفی شد. با استفاده از وردپرس، شما می توانید تقریبا هر سایتی که می خواهید را به راحتی ایجاد کنید. سایت ‌های وردپرس با استفاده از افزونه ‌های نوشته شده می‌توانند انواع امکانات را داشته باشند. وردپرس چیست؟ همه چیز درباره وردپرس مثلا علاوه بر امکان راه اندازی سایت های شرکتی، خبری یا شخصی، برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی کافیست یکی از افزونه‌هایی مربوطه مانند WooCommerce که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی جهت فروش کالای فیزیکی یا فایل ‌های دانلودی استفاده می‌شوند، استفاده کرد. وردپرس با زبان PHP نوشته شده و توسط MySQL پشتیبانی می ‌شود. برای راه اندازی یک سایت، شما انواعی راه دارید. می توانید از یک برنامه نویس بخواهید سایت شما را کد نویسی کند. البته این راه هزینه زیادی دارد. همچنین اگر بخواهید با گذشت مدتی تغییراتی را در آن ایجاد کنید، دوباره هزینه خواهد داشت. روش دیگر، استفاده از CMS ها است که باعث می شود هزینه های شما کاهش بسیار پیدا کند. در این روش شما سی ام اسی مانند وردپرس را دانلود کرده و در هاست خود بارگذاری می کنید. پس به جای این که یک سی ام اس اختصاصی با قیمت بالا سفارش دهید، یک سی ام اس خیلی پیشرفته اما رایگان خواهید داشت! پس از راه اندازی وردپرس بر روی هاست، کافیست که قالبی برای خود انتخاب کرده و با اندکی تغییر در آن، آن را باب میل خود در بیاورید و از سایت خود استفاده کنید. امکانات اولیه وردپرس عضوگیری در سایت معرفی چند مدیر و نویسنده دسته بندی مطالب افزودن نوشته ‌ها و صفحات سیستم ارسال دیدگاه برای نوشته تنظیم و نمایش تقویم و ساعت و … وردپرس چیست؟ همه چیز درباره مشخصات اصلی وردپرس نصب محلی پشتیبانی از ساعت محلی سطح دسترسی مشخصات کاربران انعطاف‌پذیری بالا دارای کتابخانه پلاگین ‌ها دارای کتابخانه قالب ‌ها فهرست‌ های آبشاری و کرکره‌ ای راه‌اندازی تالار گفتگو راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی و ….. افزونه وردپرس چیست؟ افزونه های وردپرس فایل های فایل های قابل نصبی هستند که می توان روی وردپرس نصب کرد و با نصب آن ها، امکانات جدیدی به سایت اضافه می شود. قالب وردپرس چیست؟ قالب وردپرس، در اصل همان شکل و شمایل سایت است که کاربر آن را می بیند. در وردپرس شما خیلی راحت می توانید از بین هزاران قالب موجود، طرح مورد علاقه خود را پیدا کنید و روی سایت خودتان نصب کنید. همه چیز درباره مزایای وردپرس کاهش هزینه: علاوه بر راه اندازی کم هزینه سایت، دیگر نیازی نیست برای هر تغییری که می خواهید در سایت انجام شود، به شرکت طراح سایت مراجعه کنید. ظاهر زیبا: در اینترنت هزاران قالب برای وردپرس وجود دارد که شما می توانید انتخاب و روی سایت خود پیاده کنید. اما وردپرس امکان استفاده از قالب سفارشی را نیز دارد. مدیریت آسان: شما به آسانی می توان سایت خود را در هر کجا که هستید، سایت خود را مدیریت کنید. سئو عالی: وردپرس به شدت استاندارد کد نویسی شده تا سئو سایت شما را هر چه بهتر بهبود بخشد تا در نتایج گوگل بهترین جایگاه را داشته باشید. بروزرسانی رایگان: وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای کاملا رایگان است و بسیار در به روز رسانی فعال می باشد. شما می توانید تمام این به روز رسانی ها را رایگان دریافت و نصب کنید! امنیت: وردپرس از امنیت بالایی برخوردار است. اما امنیت یک مسئله نسبی است و هیچ وقت صد در صد نخواهد بود، بنابراین، وردپرس هر روز مشکلات سیستم را بررسی کرده و در به روز رسانی آن ها را رفع می کند. انعطاف پذیری وردپرس: وردپرس، یکی از منعطف ترین سیستم های مدیریت محتوا در جهان می باشد که افراد می توانند آن را ویرایش کنند. منبع: وردپرس چیست؟ همه چیز درباره وردپرس
  3. نکات بازاریابی محتوا از نظر سئو نکات بازاریابی محتوا از نظر سئو بهترین محتوای ممکن را تولید کنید. در یک کلام: آسان ولی در عمل مشکل است. در زیر به چند صفت بارز برای یک محتوای مناسب و قوی اشاره شده است. اگر شما بتوانید همه ی این موارد یا حتی تعدادی از آن ها را در تولید محتوا رعایت کنید آنگاه می توانید محتوایی بی نظیر ایجاد کنید. نکات بازاریابی محتوا از نظر سئو ساده خارق العاده ملموس معتبر محسوس روایتی محتوای منسجم ایجاد کنید کسانی در کسب و کار خود موفق اند که مشتری هدف خود را می شناسند، مشکلات آنها را می فهمند و از نقاط ضعف آن ها آگاهی دارند. تمرکز محتوا باید در محدوده ای باشد که پاسخ مشتری را بدهد و نیازهای آنها را برطرف کند. ساختار منطقی برای محتوای خود ترتیب دهید جامعه کنونی متشکل از افرادی است که در حالی که با حجم زیاد پیام ها و اطلاعات بمباران می شوند، زمانی برای توجه به آن ها ندارند و بسیاری از اطلاعات نادیده گرفته می شوند. بهینه سازی برای موتورهای جستجو ممکن است شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، تلگرام و سایر آن ها جذاب باشند اما گوگل نباید فراموش شود. قبل از آن که به امکانات اشتراک گذاری محتوای خود فکر کنید مطمئن شوید نوشته شما را به راحتی گوگل یا دیگر موتور های جستجو ایندکس می کنند. نکات بازاریابی محتوا از نظر سئو در رابطه با بهینه سازی تصاویر: برخی از طراحان سایت از تصاویر برای هر چیزی استفاده می کنند. درحالی که این کار می تواند به نظر مناسب باشد ولی قطعا زمان بارگذاری صفحات را بالاتر خواهد برد. سرعت صفحات وابسته به حجم خود فایل HTML و سایز تمامی فایل های به کار رفته در آن است. تصاویر معمولا ۵۰ درصد زمان بارگذاری را شامل می شوند. کیفیت تصاویر کیفیت تصاویر توسط وضوح، خلوص رنگ و جزییات تصویر مشخص می شود. از ویرایشگرهایی استفاده کنید که نویزها و دیگر خصیصه های ناخواسته را در تصویر حذف کنند. ویرایشگرهای حرفه ای نظیر Fireworks و Photoshop به شما امکان می دهند تا پیش زمینه و سطوح رنگ را تنظیم کنید. چهارچوب بهینه سازی پیشنهادهای زیر به شما این امکان را می دهند تا تصاویرتان را برای بارگذاری سریع در سایت بهینه سازی کنید بدون آنکه بر کیفیت نهایی آنها تاثیری گذارد: وضوح تصاویر را به ۷۲ dpi کاهش دهید. تصاویر متنی را به متن واقعی تبدیل کنید. تصاویر را به اندازه ای که مورد نیاز است برش دهید. عمق رنگ را درمواقعی که برای کیفیت مورد نیاز نیست کم کنید. محتوای خود را چند رسانه ای کنید قدرت کلمات نباید دست کم گرفته شوند. این در حالی است که شبکه های بصری نیز به همان میزان مهم هستند. محتوای خود را در قالب رسانه های مختلف ایجاد و منتشر کنید. بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید ایجاد محتوای بدون هدف، هدر دادن وقت، پول و انرژی برای بازاریابی است. هدف محتوای بازاریابی می تواند شامل به دست آوردن مشتریانی برای فهرست ایمیل های شما و بالا بردن تعداد لایک های فیسبوک باشد که در نهایت به فروش محصول و خدمات شما منجر خواهد شد. منبع: نکات بازاریابی محتوا از نظر سئو
  4. فشرده سازی تصاویر در وردپرس با ShortPixel Image Optimizer فشرده سازی تصاویر در وردپرس با افزونه ShortPixel Image Optimize، بهترین افزونه فشرده سازی. همه می دانند سرعت سایت برای بهبود سئو بسیار مهم است. می­‌دانیم که سرعت سایت برای موفقیت در بهبود سئوی سایت، بسیار مهم است. یکی از عواملی که بیشترین تأثیر را در سرعت سایت دارد، عکس­‌ های موجود در سایت است. تصاویر حدودا ۷۰درصد فضای سایت را شامل می شوند. در نتیجه، باید راهی پیدا کرد که تاثیر تصاویر سنگین بر سرعت سایت را کاهش داد. راه های زیادی برای این کار وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از افزونهShortPixel Image Optimizer است. چه زمانی به فشرده سازی تصاویر در وردپرس نیاز داریم؟ تصاویر نسبت به متن فضای بیشتری را اشغال می ‌کنند، یعنی می توانند سایت را کند کنند. زیرا بارگذاری آن ها بیشتر طول می کشد. اما این فراموش نشود که تصاویر، محتوای شما را جذاب ­‌تر می ­‌کنند. در اولین قدم برای بهبو سرعت سایت، باید عکس ها بهینه شوند. برنامه هایی مانند Photoshop کمک بسیاری در ویرایش عکس قبل از بارگذاری می کنند. اما ممکن است همه کار با این دست برنامه ها را بلد نباشند. خوشبختانه، چندین افزونه فشرده سازی برای تصویر وجود دارد که می ­‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند. یکی از آن ها افزونه ShortPixel Image Optimizer می باشد. ShortPixel Image Optimizer چیست؟ ShortPixel یکی از افزونه های وردپرس است که برای کمک به بهینه کردن تصاویر ایجاد شده است. این افزونه این امکان را فراهم می کند تا تصاویر را بهینه کنیم تا سررعت بارگذاری سایتمان را افزایش دهیم. به کمک این افزونه می توانیم اندازه تصاویر را تا جای امکان کوچک کنیم در عین حال آسیبی به کیفیت عکس وارد نشود. با بهینه کردن تصاویر و یا فایل های PDF در سایت خود، رتبه سئوی سایت، تعداد بازدیدکنندگان و در نهایت فروش خود را افزایش دهید. ShortPixelاز حداقل منابع برای فشرده سازی استفاده می ­‌کند. همچنین می‌­تواند هر نوع تصویری که در سایت شما وجود دارد را ویرایش کند. ویژگی های فشرده سازی تصاویر در وردپرس با افزونه ShortPixel Image Optimize این افزونه دارای ویژگی های مرتبط با بهینه کردن تصاویر است. تقریبا ویژگی های بسیاری دارد و در هر به روز رسانی ویژگی های جدیدی نیز به آن فازوده می شود. بهینه سازی خودکار تصاویر این افزونه به شما کمک می­‌کند به طور خودکار تصاویر خود را بهینه کنید. این می­‌تواند باعث صرفه جویی در وقت شما شود و به راحتی می توانید به جای تمرکز بر تصاویر، زمان بیشتری برای تمرکز روی محتوای خود صرف کنید. مراقبت از فرمت ­‌های مختلف تصویر نکته مثبت افزونه ShortPixel این است که از فرمت­‌ های تصاویر مراقبت می کند، محدودیتی در اندازه فایل ها ندارد و می تواند هر نوع عکسی را با هر فرمتی ویرایش کند (برای مثال PNG, GIF و…). ثابت ماندن کیفیت تصاویر مشکل اساسی برخی از افزونه ها این است که کیفیت تصاویر بعد از فشرده سازی کاهش می یابد. اما خوشبختانه این افزونه یک کمپرسور تصویری فوق العاده است که تمام تصاویر را با کیفیت بهینه می­‌کند. بسیار کارآمد است زیرا می­‌ تواند بدون ذره ای آسیب اندازه تصاویر را کاهش دهد. سرعت بهتر افزونه های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند اما اکثر کند هستند،ShortPixel برخلاف تمامی ان ها خیلی سریع عمل می کند و در عرض مدت زمانی کوتاه عکس ها را فشرده سازی می کند. نکات پایانی در رابطه با فشرده سازی تصاویر در وردپرس فشرده سازی تصاویر در وردپرس، گزینه ساده ای نیست که بتوان از کنارش راحت عبور کرد؛ این مورد تاثیر مستقیم بر سرعت بارگذری سایت شما دارد و همچنین از فضای ذخیره سازی کمتری نیز استفاده می کنید. بلکه جنبه مهم آن، بارگذاری سریع‌­تر سایت است. علاوه بر این، هنگامی که تصاویر را فشرده می­‌کنید، پهنای باند میزبان خود را نیز ذخیره می­‌کنید که برای هر کسی که از فضای کم میزبانی وب خود رنج می­‌برند، بسیار عالی است. منبع: فشرده سازی تصاویر در وردپرس
  5. خرید وسایل عتیقه ، عتیقه چیست؟ قبل از صحبت درباره خرید وسایل عتیقه ، ابتدا باید دانست عتیقه چیست؟ عتیقه، اشیایی هستند که چیزی حدود به صد سال یا بیشتر از سال تولید آن ها می گذرد. این اشیا متعلق به دولت است. اما اگر تاریخ ساختشان کم تر از صد سال باشد. پس از پرداخت بخشی از قیمت آن به دولت، متعلق به شخص یابنده خواهد شد. بنابراین، اگر کسی به صورت اتفاقی عتیقه ای پیدا حتی اگر در حیات خانه خودش، باید در اولین فرصت آن را به ادارۀ فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل دهد و بعد از بررسی اشیا توسط هیاتی متشکل از قاضی دادستان، رئیس اداره فرهنگ و یک کارشناس، به این ترتیب عمل می شود: درصورتی که اشیاء از ملک شخصی یافت شده باشد حق کشف فقط به یابنده تعلق می گیرد. درصورتی که در ملک غیر شخصی یافت شده باشد، به میزانی که در قانون مقرر گردیده به او پرداخت می شود. نکاتی در رابطه با خرید وسایل عتیقه همان‎طور که می‎دانید اغلب مردم (به خصوص در کشور خودمان ایران) از دیدن وسیله های قدیمی لذت می‎ برند. هر شخصی برای دکوراسیون خانه خود ایده‎ ای دارد. برخی از مردم دوست دارند که فضای خانه‎ پر از وسایل جدید باشد و برخی هم هستند که از دیدن لوازم قدیمی در دکوراسیون خانه لذت می ‎برند. بنابراین، می‎توان نتیجه گرفت که دکوراسیون داخلی خانه امری سلیقه ‎ای می باشد. همان طور که گفتم ایرانیان از دیدن وسایل قدیمی عتیقه لذت می برند و دوست دارند که خانه خود را با این وسایل تزئین کنند. اگر شما هم از این دست افراد هستید، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید. انتخاب و خرید لوازم عتیقه تخصص می خواهد و لازم است قبل از خرید با یک کارشناس در این حوزه مشورت کنید تا بتواید با استفاده از لوازم عتیقه دکوراسیون زیبایی داشته باشید. موار د زیر را رعایت کنید در خرید و استفاده از وسایل عتیقه نباید زیاده روی کرد. زیرا وسایل عتیقه فضای خانه را سنگین کرده و اگر در استفاده از آنها افراط شود، این فضا جذاب به نظر نخواهد رسید. توجه کنید که وسایل عتیقه با سایر لوازم موجود در خانه هماهنگی داشته باشد. در غیر این صورت چیدمان شما هیچ تناسبی با هم نخواهد داشت. در نتیجه شما با این کار صرفا خانه خود را شلوغ می کنید. ابعاد و رنگ اشیای عتیقه ‎ای که خریداری می‎ خرید باید با تم رنگی دکوراسیون خانه هماهنگی کامل داشته باشد. فقط در این صورت است که خانه از چیدمان آشفته خارج شده و شاهد محیطی زیبا و چشم نواز خواهید بود. دقت داشته باشید کالای عتیقه‎ ای که خریداری می کنید دارای اعتبار باشد و بعد از گذشت چند سال از لحاظ کارایی، دوام و زیبایی دچار آسیب نشود. چنانچه این وسایل بنا به هر دلیلی دچار آسیب (مانند شکستگی، فرو رفتگی، …..) شدند، حتما باید از طریق متخصصین این حوزه مشکلات را مرتفع سازید. برخی اوقات ممکن است اشیای عتیقه شناسنامه داشته باشند و مؤسسات شناخته‌ شده‌ ای، اعتبار آنها را تأیید‎ کنند. پس، بنابراین این ابزاری است که می ‌توان از طریق‌ آن، انتخاب ‌های بهتری در مورد اشیای عتیقه داشت. منبع: خرید وسایل عتیقه
  6. صفر تا صد وبلاگ نویسی صفر تا صد وبلاگ نویسی : ابتدا باید مشخص شود وبلاگ چیست تا بتوان موضوع صفر تا صد وبلاگ نویسی را توضیح داد. وبلاگ در اصل یک یا چند صفحه اینترنتی است که در آن فرد یا گروهی از افراد به نوشتن مطالب متعدد با موضوعات مختلف می ‌پردازند.هر زمان حس کردید مطالب مفیدی دارید که خواندن آن ها برای دیگران خالی از لطف نیست، استارت ایجاد وبلاگ را بزنید. البته ناگفته نماند وبلاگ صرفا برای نوشته ها شما نیست. بسیاری افراد عکاسان خوبی هستند و می توانند تصاویر ثبتی خود را در وبلاگ به اشتراک بگذارند. از آن جایی که وبلاگ در اینترنت ایجاد می شود می توان گفت که وبلاگ یک نشریه اینترنتی است. تاریخچه وبلاگ و صفر تا صد وبلاگ نویسی قرن ۲۱، فعالیت در این زمینه به اوج خود رسید. در ایران اولین ارائه دهنده این سرویس، سایت persianblog.ir بود (در ابتدا نام دامنه با پسوند دات کام خریداری شده بود که بنابر دلایلی مجبور به تغییر آن شدند) و تا به امروز مشغول فعالیت است. این پدیده در مدت کوتاهی رشد بسیاری کرد و براساس آمار، رتبه ایران در وبلاگ نویسی تک رقمی است و ایران در دسته ۱۰ کشور اول وبلاگ ‌نویسی است. ملزومات وبلاگ نویسی این سرویس تحت وب هست و با توجه به این که سریس های تحت وب امکاناتی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند، پس شما به جز هزینه ای که باید خرید اینترنت خود می کنید، هزینه دیگری ندارد و رایگان است. ملزومات دیگری که برای وبلاگ نویسی نیاز است شامل کامپیوتر و اتصال آن به اینترنت، آشنایی حداقلی فرد با یکی از سیستم های عامل کامپیوتر (مانند ویندوز) توانایی قابل قبولی در تایپ کردن مطالب مورد نظر و در نهایت زمان کافی برای نوشتن مطالب در دست و مفید و البته مدیریت وبلاگ وبلاگ‌ نویس کیست؟ وبلاگ ‌نویس کسی است که وظیفه نوشتن محتوا برای وبلاگ را عهده دار است. وبلاگ نویس ‌ها به دسته ‌های مختلفی تقسیم می ‌شوند: بعضی از آن ها به صورت مستقل و برخی دیگر به صورت وابسته هستند. وبلاگ ‌نویس مستقل به کسی گفته می‌ شود که وبلاگ را با توجه به موضوع و سلیقه خودش انتخاب می ‌کند و هدف آن کمک به یک وب سایت دیگر نیست. ولی وبلاگ‌ نویس وابسته تمامی فعالیت خود را برای تقویت یک وب ‌سایت دیگر انجام می‌ دهد. زمینه های صفر تا صد وبلاگ نویسی انتخاب زمینه برای وبلاگ نویسی با سلیقه فرد وبلاگ ‌نویس ارتباط مستقیم دارد. انتخاب زمینه وبلاگ موضوع چندان پیچیده‌ ای نیست. اما کسانی که به دنبال کسب درآمد از وبلاگ هستند، می‌توانند یکی از زمینه‌ های زیر را انتخاب کنند: فشن و مدل: آرایش، مو و محصولات زیبایی مسافرت: جاذبه ‌های طبیعی و گردشگری تکنولوژی: معرفی نرم ‌افزارها، طراحی سایت، استارت ‌آپ ‌ها کسب‌ و کار: به‌ روز‌رسانی ‌های حوزه صنعت، گزارش‌ های لحظه ‌ای بازاریابی محتوایی: بهترین شیوه‌ ها برای انجام سئو، شیوه ‌های انجام کمپین‌ های تبلیغاتی و محتوا نویسی غذا: دستور پخت، معرفی رستوران‌ ها و معرفی دکوراسیون آشپزخانه سلامتی و کاهش وزن: معرفی تجهیزات ورزشی و معرفی روش ‌های تغذیه‌ ای سرگرمی: نوشته ‌های طنز، داستان‌های کوتاه و بلند، انتشار فیلم و کلیپ، انتشار موسیقی و ….. منبع: صفر تا صد وبلاگ نویسی
  7. چگونه مترجم حرفه ای شویم ؟ شاید ترجمه، شغل رویایی شما باشد چگونه مترجم حرفه ای شویم ؟ اگر شما از تعامل میان زبان‌ ها لذت می ‌برید، پس حتما شغل رویایی شما مترجم شدن است. با وجود تمام برنامه های ترجمه موجود، باز هم افراد زیادی برای ترجمه متن های کوتاه و بلند، به صورت ترجمه‌ های مختصر، روشن و دقیق ارائه دهند وجود دارد. بدون در نظر گرفتن این موضوع که شما چه زبانی را برای تحصیل انتخاب می ‌کنید، با کسب مهارت ‌های مناسب، به راحتی می توانید کار ترجمه را انجام دهید. آنچه در این مقاله می خوانید: برای رشد بیشتر، زبان ‌های بیشتر فرا بگیرید در بعضی موارد برای ترجمه از کامپیوتر کمک بگیرید یک صنعت خاص را هدف بگیرید گواهینامه معتبر در این زمینه دریافت کنید دنبال آموزش تخصصی باشید تا دریابید چگونه مترجم حرفه ای شوید زبان مورد نظر خود را بسیار مطالعه کنید کار مترجم چیست؟ کار مترجم چیست؟ باید بدانید تفسیر و ترجمه دو حرفه کاملا متفاوت هستند. تفاوت این دو در این است که ترجمه نوشته می ‌شود اما تفسیر، بیان می‌ شود. پس کار مترجم، بر ترجمه متن نوشتاری بین زبان‌ ها تمرکز دارد. نوشتن به زبان مادری بسیاری ساده ‌تر است، و متن تولید شده روان ‌تر است. مترجمان در شاخه های متعددی کار می ‌کنند و هر چیزی که در این میان قرار دارد، می ‌تواند یک فرصت شغلی مناسب برای مترجم ایجاد کند. هر صنعتی که از زبان استفاده می کند، به یک مترجم نیاز دارد. هفت قدم تا رسیدن به شغل رویایی ترجمه باقی مانده است، که با توجه به آن‌ ها می‌ توانید تا حد زیادی در این شغل پیشرفت کنید. زبان مورد نظر خود را بسیار مطالعه کنید ابتدا یک زبان که به آن علاقه دارید را انتخاب کرده و آن را کاملا مطالعه کنید. تقریباً برای هر زبان زنده ای، کار ترجمه وجود دارد و استدلال برای یادگیری هر زبانی که می‌توانید نام ببرید، امکان پذیر است. برای انتخاب یک زبان، ممکن است مجبور باشید در مورد کارهایی که برای آن وجود دارند، تحقیق کنید. دنبال آموزش تخصصی باشید تا دریابید چگونه مترجم حرفه ای شویم حقیقت این است که حتی اگر به یک زبان مسلط باشید، باز هم به معنای مهارت در ترجمه نیست. توانایی ارائه ترجمه شفاف و کارآمد، علاوه بر مطالعه زبان به آموزش تخصصی نیز نیاز دارد. صدور گواهینامه در ترجمه، راهی آسان برای نشان دادن مهارت ‌های لازم جهت انجام کار است. شما می‌توانید با نام خود در وب سایت، کارت ویزیت و یا سایر موارد تبلیغاتی از آن استفاده کنید. مترجم حرفه ای یک صنعت خاص شوید آیا میدانید چگونه می توانیم مترجم حرفه ای شویم ؟ هنگامی که به یک زبان مسلط می ‌شوید، برای هر زمینه ‌ای که علاقمند به کار در آن هستید، اصطلاحات خاص آن صنعت را نیز هدف بگیرید. صرفاً مسلط بودن، همیشه اصطلاحات مربوطه برای ترجمه را ارائه نمی ‌دهد، پس باید تمرکز بیشتری جهت یادگیری اصطلاحات خاص داشته باشید. در بعضی موارد برای ترجمه از کامپیوتر کمک بگیرید لازم نیست برای این که بدانید چگونه مترجم حرفه ای شویم همه چیز را بلد باشید بسیاری از ترجمه‌ ها نیاز به استفاده از برنامه‌ های کامپیوتری خاص دارند. این به معنای سریع تر و کارآمدتر شدن روند ترجمه است. برای رشد بیشتر، زبان ‌های بیشتر فرا بگیرید. اگر می خواهید در ترجمه بازار پر رونقی مخصوص به خود داشته باشید، سعی کنید زبان‌ های بیشتری یاد بگیرید. این امر به گسترش دامنه پیشنهادات شغلی شما، کمک بسیار زیادی می‌کند. پیروی از این نکات به شما کمک می‌کند تا رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید. منبع: چگونه مترجم حرفه ای شویم
  8. آموزش خیاطی برای مبتدی ها آموزش خیاطی برای مبتدی ها یکی از پولسازترین شغل های دنیاست زیرا هر انسانی برای پوشش خود به لباس نیاز دارد و لباس هم بوسیله خیاط و هنر خیاطی ساخته می شود. اگر شما در این زمینه مبتدی یا تازه وارد هستید، ابتدا باید بدانید که هیچ کس تابحال از اینترنت نتوانسته خیاطی یاد بگیرد. پس در نتیجه شما باید در کلاس های آموزشی شرکت کنید. در این مقاله ما سعی کردیم نکاتی در رابطه با خیاطی جمع آوری کرده و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. دوستداران خیاطی، از دست ندهید. مراحل زیر را بخاطر بسپارید: کلاس نازک دوزی چرخ خیاطی پارچه مناسب و نحوه الگو خوانی آموزشگاه مناسب همه چیز را یادداشت کنید دریافت مشتری اولین گام آموزش خیاطی برای مبتدی ها ، کلاس نازک دوزی یکی از فعالیت هایی که تازه در آموزش خیاطی شکل گرفته؛ شما وارد یک آموزشگاه خیاطی می شوید، از شما پول های بسیار گرفته و چند مبحث حرفه ای به شما یاد می دهند که شما اصلا متوجه آن ها نمی شوید. نتیجه این است که برای شروع خیاطی، باید از کلاس نازک دوزی شروع کنید. این کلاس، مخصوص افراد مبتدی ساخته شده است. همه دوست دارند یک ماهه تبدیل به خیاط حرفه ای شوند؛ این اصلا امکان ندارد. اگر خیاطی آسان بود، همه خیاط بودند. برای یادگیری آن باید زمان بگذارید. چرخ خیاطی در هنگام خرید چرخ خیاطی، برند آن هیچ اهمیتی ندارد (البته نه که نداشته باشد ولی کارایی مهم تر است). هر مدل آن، برای یک کار ساخته شده است. دور چرخ های خیاطی ارزان قیمت و کم کارایی را خط بکشید. شما چرخی نیاز دارید که تنوع دوخت زیادی داشت باشد، وزن سبکی داشته باشد که راحت آن را حمل کنید. سعی کنید چرخی بخرید که قابلیت اضافه کردن اجزای مختلف را دارا باشد. پارچه مناسب و نحوه الگو خوانی در ابتدای راه، وقتی هنوز مبتدی هستید، باید یک سری پارچه ارزان خریداری کنید و روی آن ها طرح بزنید. در اکثر آموزشگاه ها پارچه ساده در اختیار هنرجو قرار می گیرد اما شما از پارچه های مختلف استفاده کنید که با انواع و جنس و قیمت پارچه ها آشنا شوید. وقتی چند جلسه از کلاس نازک دوزی بگذرد، شما باید توانایی خواندن تمام الگوهای دامن، شلوار و پیراهن را داشته باشید. متاسفانه امروزه خیلی کم به موضوع الگوخوانی اهمیت می دهن. و تقریبا اکثر هنرجوها امید خود را در این زمینه از دست می دهند. اگر الگو اصولی آموزش داده نشود، تمامی لباس های دوخته شده یقینا ایرادهای اندامی دارد و روح خیاط هم خبر ندارد که ایراد از کجاست. آموزشگاه مناسب برای آموزش خیاطی برای مبتدی ها آموزشگاه های خیاطی بسیار خوبی وجود دارند. شما باید آموزشگاهی را انتخاب کنید که مدرک بین المللی سازمان فنی و حرفه ای به شما بدهد تا بتوانید در همه جا کار کنید. باید با توجه به نیازتان آموزشگاه مورد نظر را انتخاب کنید. آموزشگاه خوب، آموزشگاهی است که به شاگردانش پشتیبانی خوبی ارائه دهد. نباید اینطور باشد که پس از اتمام دوره، هنرجو را فراموش کرده و دیگر جواب سوال های آن را ندهند. متاسفانه بیشتر آموزشگاه ها این مشکل را دارند.شما باید در طول دوره، خیاطی را پروژه محور کار کنید. یعنی همزمان با کلاس و آموزش های استاد، برای خودتان نیز لباسی آماده کنید. مثلا اگر استاد دوخت دامن را آموزش می دهد، شما باید همراه استاد برای خود دامنی بدوزید. این کار باعث می شود درس در حافظه بلند مدت شما ذخیره شود. همه چیز را یادداشت کنید اگر می خواهید آموزش به طور کلی در ذهنتان ماندگار باشد، باید تمامی نکات را یادداشت کنید تا اگر چیزی را فراموش کردید، در آینده به دفترچه ای وجود داشته باشد که توان به آن رجوع کرد. توجه داشته باشید خیاطی فرار است (مانند زبان) و شما باید تکرار و تمرین منظمی داشته باشید. دریافت مشتری اگر می خواهید خیاطی را فقط برای دل خودتان بیاموزید، نیازی به این بخش ندارید اما اگر می خواهید برای دیگران لباس بدوزید یا به دیگران آموزش بدهید، باید کمی بازاریابی و ترفندهای جذب مشتری را یاد بگیرید و کسب درآمد کنید. دست از آموزش نکشید؛ همیشه بروز باشید و الگوهای جدید را ببینید و سعی کنید برای خودتان از روی آنها لباس بدوزید. آیا شما به کلاس آموزش صفر تا صد خیاطی رفته اید؟ کلاس تان چگونه بود؟ آموزش را از نازک دوزی شروع کردید؟ اگر آموزشگاه خوبی بود آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. منبع: آموزش خیاطی برای مبتدی ها
  9. چگونه وسایل دست دوم را بفروشیم آیا تا به حال پیش آمده بخواهید وسیله‌ ای که برای مدت هاست دیگر از آن استفاده نمی کنید را بفروشید و ندانید که چگونه وسایل دست دوم را بفروشیم و متوجه شوید کسی تمایل ندارد برای خرید آن پولی پرداخت کند؟در این مطلب، هر آن چه که شما برای فروش وسیله خود به آن نیاز دارید گردآوری شده تا با استفاده از آن بتوانید وسیله خود را بفروش برسانید. بعضی مواقع با توجه به هزینه‌ای که موقع خرید وسیله کرده‌ایم، برای فروش یا قیمت‌ گذاری آن دچار تردید می‌ شویم و نمی‌ توانیم درست تصمیم بگیریم.با فروختن وسایل به‌جای آن‌که استرس مراقبت از آن را داشته باشیم، لذت داشتن پول آن را تجربه می کنیم. قیمت‌ های رقابتی بدهیم و ضرب‌ الاجل بگذاریم اگر متوجه شدیم که هیچ‌کس مایل به خرید وسیله ما نیست، احتمالا به این دلیل است که قیمت اشتباهی داده ایم. معمولاً قیمت بالا گذاشتن موقع فروش وسایل به این دلیل اتفاق می‌افتد که آن وسیله مال ماست و نه دیگران.مثلاً به خودمان بگوییم که تا ۶ ماه آینده میخواهیم وسیله مورد نظرمان را فروخته باشیم یا به خریدار مهلت بررسی و تصمیم‌گیری مشخص شده ای بدهیم. اختصاص دادن زمان نهایی به فروش تصمیم‌گیری را راحت‌تر می‌کند. چگونه وسایل دست دوم را بفروشیم معمولا مردم هنگام خرید کالاهای خود به دنبال معامله با کمترین هزینه هستند. سایت‌های بزرگ را چک کنیم و ببینیم جدید‌ترین وسیله مشابه کالای ما در چه حدود قیمتی است و اگر وسیله‌مان از وضعیت خوبی برخوردار است، حدودا نرخ قیمت ان را نصف کنیم. با وجود تورم این روزها، شاید این مبلغ از آن چیزی که موقع خرید پرداخت کرده‌ایم هم بیشتر باشد! استفاده از شبکه‌ های اجتماعی در پیدا کردن راهکار برای سوال ما ( چگونه وسایل دست دوم را بفروشیم ) بسیار کارآمد است یکی از بهترین اپلیکشن‌ ها برای معرفی و فروش وسایل،‌ اپلیکیشن و سایت دیوار است. این برنامه به‌راحتی روی گوشی‌های هوشمند نصب می‌شود. ما می‌توانیم با این برنامه بدون هیچ هزینه‌ای اجناس و کالاهای فروشی خود را آگهی کنیم.در فروش مجازی اولین چیزی که بعد از معرفی محصول، باعث جذب خریدار می‌شود، عکس‌هایی است که ما ضمیمه تبلیغمان کرده‌ایم. خوش‌ سلیقگی و کمی ذوق به خرج دادن موقع آگهی کردن وسایل باعث پیشنهاد‌های بهتری می‌ شود.نکته: از اجناسی با سایز های کوچک تر مثل هدفون یا ساعت بهتر است که با زاویه ۴۵ تا ۹۰ درجه عکس بگیریم. دقت داشته باشیم که وسیله در عکس دقیق مشخص شده باشد و عکس‌ ها از زوایای مختلف باشند.هرچه جزئیات بیشتری از وسیله‌ ارائه کنیم، شانس فروش آن را بیشتر می کنیم. می خواهید بدانید چگونه وسایل دست دوم را بفروشیم ؟ نباید وسایل معیوب را بفروشید اگر موقع تصمیم‌ گیری برای فروش یک وسیله، از سلامت آن مطمئن شویم و درصورتی‌ که وسیله‌ ای امکان تعمیر دارد آن را تعمیر و سرویس کنیم خیلی بهتر است اما اگر آن وسیله اصطلاحاً از رده خارج است، بیخیال فروش ان شویم. بهترین راه برای فروش لوازم دست‌ دوم، آگهی کردن و معرفی آن وسیله در فضای مجازی است. این کار هم در نوبه خود به صرفه است و هم باعث می‌ شود وسایل خود را زیر قیمت واقعی به دست سمسارها نسپاریم. چیز هایی که گفته شد نکاتی است که هنگام فروش وسایل دست‌دوم به کار می‌آید. منبع: چگونه وسایل دست دوم را بفروشیم
  10. تولید محتوای ارزشمند برای افزایش فروش پس از آپدیت الگوریتم های رتبه بندی گوگل توجه به کیفیت محتوای سایت ها افزایش یافت. تولید محتوای ارزشمند برای افزایش فروش و همچنین بازاریابی محتوایی راهی برای افزایش ترافیک و فروش سایت شد. نکته اصلی در روش بازاریابی محتوایی، داشتن استراتژی و تولید محتوایی است. این کار برای مخاطبان هدف کسب و کار جذاب بوده و در نهایت منجر به افزایش فروش شود. در واقع باید با تولید محتوا مشتریان را به خریدار نهایی تبدیل کرد. حتما باید به خاطر داشته باشید که تمام مخاطبان شما در یک سطح قرار ندارند و باید به مرور آن ها را به خریدار نهایی تبدیل کنید. برای این کار می بایست محتوایی با فرمت های مختلف تولید کنید که برای هر طیف جذاب باشد. در ادامه ۵ نوع محتوا که باعث افزایش فروش محصولات و خدمات شما می شود را معرفی می کنیم. کتاب الکترونیکی دوره های آموزشی نسخه دموی محصولات خبرنامه ایمیلی و دوره های ایمیلی قالب های آماده برای تولید محتوای ارزشمند برای افزایش فروش کتاب الکترونیکی بسیار مفید است کتاب الکترونیکی جز محبوب ترین نوع محتوا است. تفاوت یک کتاب الکترونیکی با یک مقاله در عمق و کامل بودن آن است. یک کتاب الکترونیکی کوتاه معمولا می تواند اطلاعات مفیدی را به خریدار در مورد محصولات و خدمات یک کسب و کار ارائه دهد و آن ها را به خرید از شما ترغیب کند. در واقع شما با دادن اطلاعات و جلب اعتماد مشتریان معمولا در مراحل ابتدایی، فرآیند خرید را سریع تر و آسان تر می کنید. دوره های آموزشی برگزاری دوره آموزشی نیز یکی از راه های تولید محتوای ارزشمند برای افزایش فروش می باشد. طراحی و برگذاری یک دوره آموزشی به طور معمول هزینه زیادی ندارد، اما می تواند اعتماد مشتریان شما را به شدت افزایش دهد. این دوره های آموزشی می تواند به اشکال گوناگون برگزار شود، از یک دوره آموزشی ایمیلی گرفته تا یک دوره صوتی یا ویدیویی که به نکات مهمی برای استفاده از محصولات و خدمات شما اشاره می کند. نسخه دمو محصولات روشی که در فروش محصولات سنتی استفاده می شد، با کمی تغییر قابلیت استفاده در محصولات و خدمات جدید را نیز دارد. اگر محصولات شما به گونه ای است که امکان استفاده آزمایشی آن برای مشتریان به طور رایگان وجود دارد، حتما این کار را انجام دهید. این روش نیاز به کمی خلاقیت دارد، برای مثال شما می توانید کاتالوگ محصولات خود را به رایگان برای مشتریانتان ارسال کرده و یا فایل آن را برایشان ایمیل کنید. خبرنامه ایمیلی و دوره های ایمیلی شما می توانید از ایمیل و ایمیل مارکتینگ برای تولید محتوای ارزشمند برای افزایش فروش استفاده کنید. ایمیل مارکتینگ یا ارسال ایمیل به مخاطبان و بینندگان سایت از بهترین و کارآمدترین روش‌های بازاریابی اینترنتی است. در خبرنامه ایمیلی که معمولا به صورت هر هفته یا هر ماه ارسال می شود، هدف حفظ رابطه با مخاطبان سایت و برگرداندن دوباره آن ها به سایت و نهایتا تشویق آن ها به خرید است. به طور کلی موفقیت یک سایت در فروش، با تعداد اعضای خبرنامه آن ارتباط مستقیمی دارد.
  11. اگر بخاطر هزینه های سرسام آور طراحی هنوز برای کسب و کارتون سایت طراحی نکردین، پیشنهاد می کنم به وب سایت ما سر بزنید. ما سعی کردیم با شکستن قیمت ها به تمامی کسب و کارهای بزرگ و کوچیک فرصت دیده شدن بدیم. در ضمن هزینه های دریافتی صرف امور خیریه می شن. امتحان کردنش ضرری نداره. بگید از چه راهی با سایت آشنا شدین تا با تخفیف های فوق العاده ما غافل گیر بشین. وب سایت نیلشید خدمات ما مقالات